Komt er ook Ebola naar Nederland?

15-11-2014 12:49 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens sommige berichten heeft men bewust Ebola verspreid in enkele west Afrikaanse landen. In de USA gingen duizenden verpleegkundigen de straat op om te protesteren tegen een tekort aan zorgmiddelen voor Ebola patiënten. Verder lees ik dat Marokko afzag van organiseren/hosten van de Afrika Cup uit vrees voor Ebola besmettingen door bezoekende fans. Maar in 2016 alsnog van de partij wil zijn. Europa kende ook de plaag, de zwarte dood. En in 1918 of zo ook de Spaanse Griep. Nu maak ik mij vreselijke zorgen over de Participatie wet welke in 2015 ingaat, tegen een heleboel sociale problemen. Onder andere met bejaarden die te oud worden, teveel bijstandtrekkers, asocialen, jeugdcriminelen. Kortom, ik stelde mij zo voor dat een Ebola epidemie Nederland/Europa van veel sociale problemen kan afhelpen. Minister Van Opstelten heeft 40 rampenscenario's laten opstellen, en men is heel erg bezig met dat NL Alert voor rampen. We zijn al enkele jaren bezig met dingen rond de dood, alsof men ons aan het voorbereiden is. Maar niet zo, dat we al vluchtplannen kunnen maken. Kortom, de Participatiewet klinkt als een nazi wet, dat wie eet maar niet produceert, maar dood moet. En dat leven geen recht is, maar een gust van de staat, die immers ook jonge soldaten de dood mag insturen. En die berichten van gedode bejaarden in verpleegtehuizen worden steeds meer. En waarom sluit men bejaardenhuizen als de bevolking vergrijst. En waarom bouwt men te weinig woningen? En waarom stromen de Polen en Roemenen binnen terwijl er geen werk is. Gaan zij alle gedode, laag geschoolden vervangen? En waarom worden wij zo hysterisch tegen elkaar opgehitst in Nederland? Tegen zwarten en tegen moslims. Kortom, Ebola zou gelegenheid geven om mensen in de verlaten militaire kazernes te isoleren, terwijl de rest van de bevolking al tegen allochtonen is opgehitst. Alsof wij ons aan het voorbereiden zijn op een grote schoonmaak door Ebola en dat de besmettingen in West Afrika alleen maar het voorspel zijn.
pluk de dag
Brownbetty ik hoop dat je dit uit verveling doet op deze druilige zaterdagmiddag en dat dat de reden is dat je dit bedenkt.
quote:gedanst schreef op 15 november 2014 @ 14:16:

[...]





Het is toch duidelijk dat Brownbetty aan waanideeën lijdt?



Ze heeft hulp nodig.

Lijkt mij ook.

Ik vind er niets grappigs aan eigenlijk, ik vind het verdrietig voor TO.
Je hebt het helemaal door Brownbetty, Aids en de vogelgriep zijn ook een paar van die pogingen de wereldbevolking maar wat uit te dunnen...

Het wachten is op een computer virus wat uit het keyboard springt en hups, weg gebruiker, helemaal dood :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mannen in witte pakken gebeld. Ze komen zo.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 14:25:

[...]





Goede vraag. bejaardentehuizen kosten veel geld, en een plotselinge leegstand zou opvallen. Thuis zijn d bejaarden alleen en als z zichzelf niet ondervoeden of van dorst laten omkomen, is er de bejaardenhulp die haar eigen pensioen veilig wil stellen.Oke.....in val in herhaling: ik heb nog geen orders gehad van 'bovenaf' om mensen thuis om te laten komen, zodat mijn pensioen gegarandeerd is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ma_Griffe schreef op 15 november 2014 @ 14:28:

Je hebt het helemaal door Brownbetty, Aids en de vogelgriep zijn ook een paar van die pogingen de wereldbevolking maar wat uit te dunnen...

Het wachten is op een computer virus wat uit het keyboard springt en hups, weg gebruiker, helemaal dood :(Hele Vivaforum in een grote knal weg. Samen ten onder!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 15 november 2014 @ 14:21:

Je hebt teveel SF gelezen. En verder: als ik eenmaal in het bejaardenhuis dement zit te wezen of talloze andere kwalen heb, mogen ze me best op een pijnloze manier naar de andere wereld helpen. Uit financieel oogpunt hadden ze dat al enkele jaren geleden moeten doen, toen ik in de bijstand terecht kwam, dat had ze veel meer opgeleverd.

Die jonge soldaten die de dood ingestuurd worden zijn trouwens ook niet van de laatste jaren. Dat is al eeuwen aan de gang zonder dat er iets van geleerd wordter is niets logisch of rationeel an de nazi ideen die onze regering schijnt aan te hangen. Hitler is no steeds populair bij vele europeanen. Je hoeft niet met een swastika vlag te zwaaien om een nazi te zijn. De nazi's vonden het onterecht dat de staat op haar kosten zieken en bejaarden in leven houdt, terwijl ze jonge mannen de dood insturen. Verder werden alle mensen die niet binnen een bepald beeld van kleinburgerlijkheid passen als geestelijk minderwaardig aangemerkt. Werklozen kregen de schuld van hun werkloosheid. Gekleurde mensen waren sowieso inferieur. Een poss geleden bepaalde een Nederlandse psychiater dat alle zwarte mannen uit Suriname en de Antillen, en jonge mannen uit het Rif gebergte in Marokko: schizofreen zijn. En hij kreeg ruimbaan in de media. De voorbereiding is al lang gaande en mensen met een oog voor geschiedenis herkennen de thema's. De nieuwe voorbereiding gaat nog stiekemer dan de vorige.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me altijd af vraag: waar werkt zo iemand als brownbetty? Hoe functioneert ze?

Heeft ze vrienden, kan ze voor zichzelf zorgen, voegt ze iets toe aan de wereld?

Of ziet ze zelf ook in dat ze misschien nutteloos is. En maakt dat de angst, dat we misschien van haar af willen
Alle reacties Link kopieren
quote:mallebeppie schreef op 15 november 2014 @ 14:29:

[...]





Oke.....in val in herhaling: ik heb nog geen orders gehad van 'bovenaf' om mensen thuis om te laten komen, zodat mijn pensioen gegarandeerd is.Je hebt dan mogelijk niet goed opgelet. Ik kreeg dit jaar een folder van het pensioen fonds waarom de oudere duidelijk was getekend als een bedreiging van de pensioenen. Ik hoorde ze ook op de radio tekeer gaan over ouderen die te lang leven. Dat is asociaal. En wat doet men tegen ouderen die te lang leven? Juist ja.
pluk de dag
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 14:33:

[...]





Je hebt dan mogelijk niet goed opgelet. Ik kreeg dit jaar een folder van het pensioen fonds waarom de oudere duidelijk was getekend als een bedreiging van de pensioenen. Ik hoorde ze ook op de radio tekeer gaan over ouderen die te lang leven. Dat is asociaal. En wat doet men tegen ouderen die te lang leven? Juist ja.Nou? Wat doet men tegen ouderen die te lang leven?
Alle reacties Link kopieren
quote:e.j schreef op 15 november 2014 @ 14:31:

Wat ik me altijd af vraag: waar werkt zo iemand als brownbetty? Hoe functioneert ze?

Heeft ze vrienden, kan ze voor zichzelf zorgen, voegt ze iets toe aan de wereld?

Of ziet ze zelf ook in dat ze misschien nutteloos is. En maakt dat de angst, dat we misschien van haar af willenIk probeer met sommige verstandige, welwillende mensen een verstandelijke discussie te voeren, maar jij bent geobsedeerd door mijn persoon. Waarom is dat? Ben ik een bedreiging voor jullie holocaust plannen? Ik denk het niet, ik stelde al vast dat jullie niet meer te stoppen zijn. Ik zeg jullie, want ik heb veel ervaring met internet nazi's in dienst van de AIVD om afwijkende meningen te onderdrukken. De vrije, democratische discussie te ontwrichten. Jij wilt mij de mond snoeren.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:mallebeppie schreef op 15 november 2014 @ 14:35:

[...]





Nou? Wat doet men tegen ouderen die te lang leven?Hun leven inkorten.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 15 november 2014 @ 14:26:

[...]



Lijkt mij ook.

Ik vind er niets grappigs aan eigenlijk, ik vind het verdrietig voor TO.Wordt je gedwongen naar deze thread te kijken?
pluk de dag
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 13:36:

1 op 10 miljoen(één op tien miljoen)
quote:Istar_ schreef op 15 november 2014 @ 13:53:

Ik denk dat Afrika gewoon een testenvironment is. Als ze klaar zijn met testen komt het naar NL.Hier zit m.i. een grote kern van waarheid in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 14:37:

[...]





Hun leven inkorten.Welnee. Hoogbejaarden krijgen gewoon nog een rondje chemo, hoor. En als ze 98 zijn en ze breken een heup wordt dat allemaal nog vastgeschroefd en zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nazi regering zeg je?



*snif snif*



Jup, ik ruik duidelijk een Godwin.
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 14:38:

[...]





Wordt je gedwongen naar deze thread te kijken?Ja, dat moet van de verpleging. Althans, ik dénk dat het van de verpleging moet maar eigenlijk van het hoge management.
Alle reacties Link kopieren
Brownbetty heb je hulp nodig? Wat vervelend voor je dat je zo druk bent in je hoofd. Kan ik iemand voor je bellen?
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 14:37:

[...]





Hun leven inkorten.



Door ze moedwillig te onthouden van drinken en eten. En ze verkeerde of geen medicijnen te geven?



Dus mensen zoals ikzelf, laten zich vier jaar lang opleiden om warme zorg aan o.a. ouderen te bieden, om vervolgens deze kwetsbare mensen uit te buiten en te vermoorden zoals jij het zegt? En dat allemaal vanwege een pensioen?



Waarom gaan al die mensen die die bejaarden dood willen hebben niet werken in de chemische industrie ofzo, zodat ze uitvindingen kunnen doen om onopvallend deze oude nutteloze mensen uit te roeien?
Brownbetty, denk je echt dat de overheid zo rot in elkaar zit?



Ik heb ook wel is mijn bedenkingen bij de overheid maar niet op de manier die jij schetst. Meer op een manier dat alles wat de overheid doet te maken heeft met geld en macht en dat grote bedrijven meer te vertellen (macht) hebben binnen de overheid dan dat wij denken.
quote:e.j schreef op 15 november 2014 @ 14:41:

Kan ik iemand voor je bellen?Wat bedoel je daar nou weer mee? Heb je een directe lijn ofzo?
quote:e.j schreef op 15 november 2014 @ 14:41:

Brownbetty heb je hulp nodig? Wat vervelend voor je dat je zo druk bent in je hoofd. Kan ik iemand voor je bellen?Goed idee, laten we met zijn allen hulp gaan verlenen.
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 14:36:

[...]





Ik probeer met sommige verstandige, welwillende mensen een verstandelijke discussie te voeren, maar jij bent geobsedeerd door mijn persoon. Waarom is dat? Ben ik een bedreiging voor jullie holocaust plannen? Ik denk het niet, ik stelde al vast dat jullie niet meer te stoppen zijn. Ik zeg jullie, want ik heb veel ervaring met internet nazi's in dienst van de AIVD om afwijkende meningen te onderdrukken. De vrije, democratische discussie te ontwrichten. Jij wilt mij de mond snoeren.Jij bent echt niet goed bij je hoofd.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 november 2014 @ 14:44:

[...]





Goed idee, laten we met zijn allen hulp gaan verlenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven