Trump is the new president

09-11-2016 06:15 3004 berichten
TRUMP FOR PRESIDENT: wie had ooit gedacht dat dit zou kunnen gebeuren.
quote:DidiRidi schreef op 09 november 2016 @ 08:02:

[...]



En hoe lang denk je dat het goed kan gaan tussen twee zulke grote ego's?Veel langer dan jij denkt.
Sommige Amerikanen volgen ook buitenlands nieuws en zien waar Merkels opengrenzenbeleid toe heeft geleid en volgens mij wilde Hillary zo'n zelfde koers gaan varen
Alle reacties Link kopieren
Bizar. Zag t bericht om mijn telefoon binnenkomen. Echt niet verwacht.
quote:liubi schreef op 09 november 2016 @ 07:50:

[...]





Dit dus. En mijn tijdlijn ontploft door mensen die panisch roepen dat er een wereldoorlog komt. JUIST niet. Trump is vrienden met Poetin. Die gaan niet in de Syrische woestijn deze oorlog beginnen. Clinton daarentegen wel!

Denk daar maar eens aan.



Nou, Poetin zit anders vuistdiep in het Syrische conflict, hoor. En Poetin sponsort ook overal in de westerse wereld dit soort haatzaaiende gekken (ook de PVV, trouwens). Niet omdat hij zo goed bevriend is met ze, maar omdat een totale uitvlakking van de nuance in een samenleving, leidt tot een zwakkere samenleving en dus een beter positie voor Rusland. 't Is een heel effectieve truc van politici die het realisme aanhangen.



Dus vergis je niet: dat Trump goede banden heeft met Rusland, betekent geenzins dat 'ie nu het beste voor heeft met de VS, hij hoopt alleen dat Trum zijn werk voor hem doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marloes85 schreef op 09 november 2016 @ 07:54:

Pfff ik had het ook niet verwacht. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor alle moslims in amerika. Zijn plannen voor homo's en "het niet geloven in klimaatverandering en de invloed van de mens" vind ik ook verschrikkelijk. En zo jammer van de basiszorg van het obamacare programma!



Dat laatste zeker! De kleine stap in de richting van gelijke kansen in "the land of opportunity" word zo weer ongedaan gemaakt. Lijkt mij voor de bevolking zelf zeer ongunstig. De kloof tussen arm en rijk heeft er al zulke schrijnende gevolgen.

Minder geld naar milieu in zijn geheel onder de noemer van "het is een hoax" vind ik ook eng. Er zijn daar al regelmatig enorme schandalen over het dumpen van afval(stoffen) waar het niet mag- met alle gevolgen voor de bevolking en bui-diversiteit van dien.



Ik denk dat hij op korte termijn voor een deel van het volk een opleving van welvaart creëert (helemaal met de samenstelling van het congres etc.). Maar dat gaat dan wel ten koste van vele anderen vermoed ik, dat zal je dan over twee jaar wel merken als er dan meer democraten in het congres komen (gebeurt meestal dat dan de "verliezende partij" daar weer sterker wordt).



Hoeveel tijd hij wat dat betreft heeft om zijn stempel erop te drukken is relatief kort. Maar kan ingrijpend zijn (met name qua afschaffen van bestaand beleid, afschaffen gaat sneller dan aanvullen/creëeren).



Ik denk over 4 jaar een gelijk circus maar dan in het kwadraat. Met hen die er voordeel uit halen nog feller voor Trump, en degene die de opgebouwde zekerheid verliezen nog feller tegen. Spanningen lopen denk ik dan pas zo fel op als waar men nu voor vreesde.
Alle reacties Link kopieren
Goh, toch wel onverwachts dit. Ik ben heel benieuwd of het team rondom de president Trump een beetje in het gareel zal kunnen houden.

Vind t wel erg zorgelijk voor de aanpak van klimaatverandering oa. En ben blij dat ik er niet woon.
Fuck. Niet tof
Alle reacties Link kopieren
Trump is niet tot dictator gekozen, niet alles wat hij wil zal uitgevoerd worden.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
quote:Marloes85 schreef op 09 november 2016 @ 07:54:

Pfff ik had het ook niet verwacht. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor alle moslims in amerika. Zijn plannen voor homo's en "het niet geloven in klimaatverandering en de invloed van de mens" vind ik ook verschrikkelijk. En zo jammer van de basiszorg van het obamacare programma!



Pff en Amerika is (een van) de grootste vervuiler(s) van de planeet. Als 1 land een grote stap in de goede richting kan maken m.b.t. klimaatverandering, is het Amerika.

Maar nee, dat is allemaal een hoax.
Alle reacties Link kopieren
Economisch te zien zou het voor ons niet slecht zijn, maar voor de mensheid in het algemeen huil ik.

Hoe korte homo's zich daar voelen nu? En Mexicanen die daar gewoon netjes geïmmigreerd zijn? Of moslims?

En hoe moet dat met Obamacare?



Het enige 'voordeel' dat ik kan zien is dat dit hopelijk het 2e bewijs is dat populistische praatjes niks opleveren (na brexit) en dat een negatief effect heeft op de Wilders stemmers. Maar ik ben bang dat er daarvoor te weinig tijd zit tussen de twee verkiezingen...
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 09 november 2016 @ 08:22:

Economisch te zien zou het voor ons niet slecht zijn, maar voor de mensheid in het algemeen huil ik.

Hoe korte homo's zich daar voelen nu? En Mexicanen die daar gewoon netjes geïmmigreerd zijn? Of moslims?

En hoe moet dat met Obamacare?



Het enige 'voordeel' dat ik kan zien is dat dit hopelijk het 2e bewijs is dat populistische praatjes niks opleveren (na brexit) en dat een negatief effect heeft op de Wilders stemmers. Maar ik ben bang dat er daarvoor te weinig tijd zit tussen de twee verkiezingen...Sorry maar korte homo's? Vast autocorrect voor 'moeten' ofzo. Maar wel enorm grappig om te lezen. Trump heeft dan geen problemen met de lange variant ?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wát een zwarte dag in onze geschiedenis. De iq test van Amerika heeft gesproken!

De uitslag is bekend.

Amerika what have you Done??

Naïef als ik ben heb ik die Trump nooit serieus genomen en had ik nooit verwacht dag hij het tot president zou schoppen! Maar de white trash middenklasse is boos en wij zullen het weten!

Mijn hart huilt voor zoveel woede en domheid......

Echt ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen. Behalve dat ik me plaatsvervangend de ogen uit m'n kop schaam!

Conservatisme, racisme, seksisme, discriminatie en alles waar ik op tegen ben vanuit mijn tenen is waar Amerika blijkbaar voor staat!

Het land van de grote mogelijkheden. The sky was the limit enzo.

Fock you America! Fock you!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2016 14:34
Reden: op de man/off-topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 09 november 2016 @ 08:26:

[...]



Sorry maar korte homo's? Vast autocorrect voor 'moeten' ofzo. Maar wel enorm grappig om te lezen. Trump heeft dan geen problemen met de lange variant ?Hahahahaha ja het moest 'moeten' zijn. Lange homo's zijn natuurlijk geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 09 november 2016 @ 08:27:

Wát een zwarte dag in onze geschiedenis. De iq test van Amerika heeft gesproken!

De uitslag is bekend.

Amerika what have you Done??

Naïef als ik ben heb ik die Trump nooit serieus genomen en had ik nooit verwacht dag hij het tot president zou schoppen! Maar de white trash middenklasse is boos en wij zullen het weten!

Mijn hart huilt voor zoveel woede en domheid......

Echt ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen. Behalve dat ik me plaatsvervangend de ogen uit m'n kop schaam!

Conservatisme, racisme, seksisme, discriminatie en alles waar ik op tegen ben vanuit mijn tenen is waar Amerika blijkbaar voor staat!

Het land van de grote mogelijkheden. The sky was the limit enzo.

Fock you America! Fock you!



Grabbing someone bij the pussy was de limit in elk geval nog niet- noch bevolkingsgroepen uitsluiten/beledigen- dus dat laatste kan wel kloppen; dat de limit pas in de sky is.



Ik zou als vrouw toch angstig worden over mijn positie (en heel sterk is dat in de rechtszaal bij zeden-zaken al niet). En als burger of "mijn" bevolkingsgroep niet de volgende is.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 09 november 2016 @ 08:28:

[...]





Hahahahaha ja het moest 'moeten' zijn. Lange homo's zijn natuurlijk geen probleem.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Je mag niet negatief of met angst om mijn hart denken wat dit voor een gevolgen heeft. Geen paniek wordt gezegd. Deze man spreekt zoveel haat, seksisme en rasicme uit, en wat mij nog meer verbaast is dat toch zoveel vrouwen en minderheden op hem stemmen?! De dommigheid regeert steeds meer in de wereldpolitiek.
Triomf van de vrouwenhaat. Liever een racistische, haatzaaiende gek als president dan een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
is het enige wat ik erover kwijt kan...
Alle reacties Link kopieren
Zwarte dag voor de wereld.

In maart komt Wilders aan de macht hier en is de ellende compleet.



Ik ga verhuizen naar een andere planeet geloof ik...
Ab imo pectore
Hij heeft gewonnen zie ik net op NPO1 en Hillary heeft haar nederlaag toegegeven..




Ik hoop met heel mijn hart dat het veel geblaat weinig wol blijkt te zijn, maar vrees het ergste.
quote:lionlily schreef op 09 november 2016 @ 06:22:

Ik niet en ik weet nog even niet wat ik moet zeggen. Vrienden in Amerika zijn in paniek en belden net huilend met vrienden. Ik maak me zorgen.

dit breekt mn hart...

Ik weet ook niet goed wat ik zeggen moet... ik snap er geen zak van...



Het is dat ik leuk werk heb maar ik heb best zin om me ziek te melden en in bed te blijven...
quote:emmylou schreef op 09 november 2016 @ 08:40:

Zwarte dag voor de wereld.

In maart komt Wilders aan de macht hier en is de ellende compleet.



Ik ga verhuizen naar een andere planeet geloof ik...Welnee..
quote:orkenflow schreef op 09 november 2016 @ 08:37:

Triomf van de vrouwenhaat. Liever een racistische, haatzaaiende gek als president dan een vrouw.Ongelooflijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven