Uitzwaaidag islam op facebook

24-07-2016 23:46 502 berichten
Net toen ik het niet meer zag zitten qua verdeeldheid en polarisatie kwam ik dit tegen en nu geloof ik weer helemaal in de toekomst van ons land



http://www.joop.nl/kijk-n ... groot-en-hilarisch-succes
Alle reacties Link kopieren
En bovendien concludeer jij uit wat jij ziet van Geert-aanhangers dat Geert en Marjolein nooit lachen?
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:33:

[...]





Geef eens een voorbeeld daarvan. Is dat net zoiets als het juichen van moslims bij westerse aanslagen?Nee dat is uiteraard iets heel anders,het is wel niet goed maaaar...
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:33:

En bovendien concludeer jij uit wat jij ziet van Geert-aanhangers dat Geert en Marjolein nooit lachen?

Kijk die Geert eens lachen:







quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:33:

En bovendien concludeer jij uit wat jij ziet van Geert-aanhangers dat Geert en Marjolein nooit lachen?



Lachen en gevoel voor humor hebben is niet hetzelfde. Lachen uit leedvermaak of mensen uitlachen duidt op een vervelend karakter, niet op gevoel voor humor.

Hyena's lachen ook de hele tijd, maar je hoort ze zelden een goede grap maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 07:35:

[...]





Stond vanmorgen ook in Trouw een artikel over deze actie.

Leuk gevonden



Even voor alle duidelijkheid, ik heb alleen problemen met de RADICALE islam

Iedereen heeft de vrijheid te geloven wat hij / zij wilHear hear!
Alle reacties Link kopieren
quote:Skaep schreef op 26 juli 2016 @ 10:32:



Ik vind het een geweldige staaltje haat met humor bestrijden en het was fijn om op dit onderwerp weer eens iets te lachen te hebben. Nu weet ik best dat het bij Actueel de bedoeling is dat elk topic eindigt in eindeloos gehakketak van het soort ik-heb-toch-gelijk-dus-ik-luister-niet-naar-jou, maar dat doen jullie maar mooi in al die andere topics.

Hier sluit ik me graag bij aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 26 juli 2016 @ 10:40:

[...]





Lachen en gevoel voor humor hebben is niet hetzelfde. Lachen uit leedvermaak of mensen uitlachen duidt op een vervelend karakter, niet op gevoel voor humor.

Hyena's lachen ook de hele tijd, maar je hoort ze zelden een goede grap maken.Als lachen en gevoel voor humor niet hetzelfde is, waarom geef je dan dat antwoord op de vorige pagina waar je verwijst naar het ontbreken van gevoel voor humor bij Geert-aanhangers als iemand vraagt hoe die OmeHenk weet dat Geert en Marjolein nooit lachen?
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 07:35:

[...]

Even voor alle duidelijkheid, ik heb alleen problemen met de RADICALE islam

Iedereen heeft de vrijheid te geloven wat hij / zij wilWat versta jij onder RADICALE islam?
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:44:

[...]





Als lachen en gevoel voor humor niet hetzelfde is, waarom geef je dan dat antwoord op de vorige pagina waar je verwijst naar het ontbreken van gevoel voor humor bij Geert-aanhangers als iemand vraagt hoe die OmeHenk weet dat Geert en Marjolein nooit lachen?Bedankt dat je mijn punt zo mooi bewijst door hier serieus op in te gaan.
quote:Crique schreef op 26 juli 2016 @ 10:40:

[...]





Lachen en gevoel voor humor hebben is niet hetzelfde. Lachen uit leedvermaak of mensen uitlachen duidt op een vervelend karakter, niet op gevoel voor humor.

Hyena's lachen ook de hele tijd, maar je hoort ze zelden een goede grap maken.Oftewel geen gevoel voor humor en een vervelend karakter hebben is niet alleen voorbehouden aan PVV stemmers.
En daar gaaaaaaan we weer.



Beste Islam-bashers, op deze pijler staan al minstens 15 haat-aan-de-islamtopics. Kunnen jullie je ei daar nou echt niet kwijt, moeten jullie hier nou ook nog even door-emmeren?



Ik sluit me verder bij Skaep aan. Laten we deze discussie alstublieft in de kiem smoren en even nagenieten van een beetje vrolijkheid in deze woelige tijden.
Ik vind de reacties uitermate geestig op een onsympathieke en humorloze actie. Of was de actie sarcastisch bedoeld, dan is het wel weer humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:46:

[...]





Wat versta jij onder RADICALE islam?

Wat ik onder radicale islam versta:

Moslims die hún vorm van Isla, gecombineerd met sharia, als de enige juiste zien. Die geen enkel respect hebben voor hun medemens, zelfs niet voor een gematigde moslim, als deze niet dezelfde zienswijze heeft.
Voor wie nog even na wil genieten, een handig overzicht van de grappigste reacties
Alle reacties Link kopieren
Dank je skaep!
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 26 juli 2016 @ 10:47:

[...]

Bedankt dat je mijn punt zo mooi bewijst door hier serieus op in te gaan.Natuurlijk neem ik je serieus, dat vind ik wel zo respectvol. Had je liever gehad dat ik jou uit had gelachen? Zou ik gevoel voor humor hebben getoond door jou en je reacties uit te lachen en belachelijk te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat een raar soort "humor": mensen uitlachen, mensen belachelijk maken. Het is niet mijn soort humor. Dus als je wil aangeven dat ik geen gevoel voor humor heb doordat ik niet dat soort humor heb, dan heb je zeker gelijk. Ik zie ook de humor niet in van de persoonlijke aanvallen op die Sonya op Facebook.
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:33:

[...]





Geef eens een voorbeeld daarvan. Is dat net zoiets als het juichen van moslims bij westerse aanslagen?



Nee, maar net zo erg, ze hopen, dat als er wat ergs gebeurd in de wereld, dat er een moslim achter zit zodat ze hun zelfbedachte gelijk kunnen bevestigen.



Bange schijterdgedrag natuurlijk, denken dat als "we" de moslims de wereld uithelpen dat "we" veilig zijn



Dom ook, alsof moslims "het kwaad" vertegenwoordigen, terwijl er gewoon slechte mensen zijn, die hoe dan ook slecht zijn, wat voor een ander eventueel religieus sausje je er ook overheen giet.



Was dat wat je wilde horen? Vast niet he
Alle reacties Link kopieren
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:46:

[...]





Wat versta jij onder RADICALE islam?



Radicaal is een subjectief begrip, dat vooropgesteld.

Wat IK versta onder de radicale islam is het gedeelte dat bereid is geweld te gebruiken om hun doel te bereiken of dat oproept tot geweld.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 26 juli 2016 @ 13:01:

[...]





Radicaal is een subjectief begrip, dat vooropgesteld.

Wat IK versta onder de radicale islam is het gedeelte dat bereid is geweld te gebruiken om hun doel te bereiken of dat oproept tot geweld.geldt toch voor alle groeperingen? hooligans maar ook leiders zoals poetin, trump, wilders
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 12:47:

Ik vind dat een raar soort "humor": mensen uitlachen, mensen belachelijk maken. Het is niet mijn soort humor. Dus als je wil aangeven dat ik geen gevoel voor humor heb doordat ik niet dat soort humor heb, dan heb je zeker gelijk. Ik zie ook de humor niet in van de persoonlijke aanvallen op die Sonya op Facebook.het is een goeie mop. niemand wordt beledigd. itt de sonja van de pvv zelf die moslims tot op het bot afbrandt. dat ze hier niet om kan lachen zegt alweer genoeg o er dit figuur
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 juli 2016 @ 13:10:

[...]



geldt toch voor alle groeperingen? hooligans maar ook leiders zoals poetin, trump, wilders



Dat geld ook voor de plaatselijk supermarkthouder die oproept winkeldieven een lesje te leren.



Om in Nederland te blijven, mocht een radicale dominee, hooligan, dierenactivist of politicus oproepen tot geweld kan daar aangifte van gedaan worden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 juli 2016 @ 13:12:

[...]



het is een goeie mop. niemand wordt beledigd. itt de sonja van de pvv zelf die moslims tot op het bot afbrandt. dat ze hier niet om kan lachen zegt alweer genoeg o er dit figuur



Ik heb de Fb-pagina niet helemaal gelezen, maar er stond ergens een poll op van iemand die schrijft over het beperkte IQ van Sonya. Ze wordt dus zeker wel beledigd.



En ik weet niet of ze erom kan lachen, ik ken haar niet. Misschien bewaart ze het lachen voor volgend jaar na de verkiezingen van de Tweede Kamer als de PVV weer meer zetels heeft gekregen. Wie het laatst lacht, lacht het best, zal ze misschien denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 26 juli 2016 @ 12:58:

[...]

Was dat wat je wilde horen? Vast niet he Je schrijft een heleboel, maar ik vroeg om een (concreet) voorbeeld van 'lachen als een moslims iets ernstigs overkomt', zoals geschreven werd. Waar zijn de filmpjes te vinden met juichende westerlingen nadat moslims uit een brandend gebouw de dood tegemoet zijn gesprongen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven