Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 25 juli 2014 @ 21:56:

Toen ik woensdag tv zat te kijken, zat mijn dochter met mijn telefoon te spelen, omdat we zo rustig konder kijken (ze is 2) . Op het moment dat de vliegtuigen zich klaar maakten om te landen drukte ze op mijn mp3 speler en klonk home van Dotan uit de luidsprekers. Het was zo toepasselijk dat ik kippenvel kreeg.



https://www.youtube.com/watch?v=10291KZ2Knw





Jeetje Mali, wat toepasselijk........

Je hebt soms van die dingen..............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 25 juli 2014 @ 22:10:

[afbeelding]Het blijft zo onwerkelijk............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 25 juli 2014 @ 22:02:

Ik luister vaak naar London Grammar met Strong, het roept bij mij een sterke melancholie op, sinds dat ik het nummer voor het eerst hoorde. Mss dat de tekst niet in verband staat met de ramp doet het echt wat met me.



Nu, nu na de ramp komt het nog 100 x zo hard binnen:



London Grammarprachtig nummer.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ja Eindeloos, het was een heel apart moment. ik schoot gelijk vol.

Maar ik ben ontzettende trots op dit kleine land wat toch zo groots kan zijn op momenten dat we het echt nodig hebben!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Net zag ik Huib Gorter in een herhaling na de eerste berichten over de ramp. Ik bekritiseerde hem toen vanwege zijn Nederlands. Ik neem dat nogmaals terug want nu zie ik de wanhoop bij die man.

Niemand kan dit bevatten.
Alle reacties Link kopieren
Huib was ontzettend emotioneel. Je zou er maar aan staan. Ik denk dat ik niet eens had kunnen praten
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
http://www.hln.be/hln/nl/ ... cial&utm_source=hootsuite



Weet niet hoe ik link moet plakken. Te erg voor woorden dit.
quote:StoraHuntur schreef op 25 juli 2014 @ 22:10:

[img]http://i45.photobucket.com/albums/f53/w ... pg1-20.jpg[/img]Deze ene foto zegt zoveel. Hij geeft niet alleen letterlijk de omvang van de ramp weer, hij symboliseert de omvang van de rouw, de wanhoop, het ongeloof, de onwil dit te geloven. Hij laat zien hoeveel gezinnen, families, vriendengroepen, werkomgevingen, straten en buurten geraakt worden, hij laat zien waar een klein land groot in kan zijn. Zo'n prachtige, droevige foto.
Alle reacties Link kopieren
quote:arwen1 schreef op 25 juli 2014 @ 19:53:

Ik hoop ook dat bij wordt opgepakt als hij het heeft gedaan.



Zo zeg! In rtl nieuws was een reportage van een man die het de crash onderzocht. En die komt met heftige conclusies!!Als hij het gedaan heeft hoort hij voor altijd achter tralies.



Ik heb helaas geen rtl nieuws gezien.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:LolitaLempicka schreef op 25 juli 2014 @ 22:32:

http://www.hln.be/hln/nl/ ... cial&utm_source=hootsuite



Weet niet hoe ik link moet plakken. Te erg voor woorden dit.

Kan er wel van kotsen!

En als ze zo anti Oekraine is dan moet ze lekker in Rusland gaan wonen. De trut.
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 25 juli 2014 @ 19:17:

Stil



Welke woorden kun je geven,

aan onmacht, woede en het verdriet

Welke woorden kun je vinden

voor de achterblijvers. .



Ik vind die juiste woorden niet



Zonnige kiekjes, vrolijke verhalen:

Nu maar even niet

Nu alleen gedachten aan hen,

aan het onmenselijk verdriet



Met respect voor iedereen die meehielp:

Van minister tot chauffeur

Met gevoel voor waardigheid en ceremonie



Meevoelen in de stilte

In mijn hart huil ik met ze mee

Slechts een fractie van hun verdriet

Iets troostends wil ik zeggen,



Maar die juiste woorden vind ik niet. .



Dit is precies wat ik elke keer weer denk als ik zie hie de slachtoffers thuiskomen..+10
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag op Eindhoven airport en heb de stoet gezien. Het was ontzettend confronterend en emotioneel om te zien. Er stonden honderden mensen naast de weg, maar het was muisstil.
Alle reacties Link kopieren
quote:LolitaLempicka schreef op 25 juli 2014 @ 22:32:

http://www.hln.be/hln/nl/ ... cial&utm_source=hootsuite



Weet niet hoe ik link moet plakken. Te erg voor woorden dit. VRESELIJK

Ik...moest me overnieuw inloggen, pc weigerde de woorden die ik intikte. Ik zal het nog eens proberen.(*(&^%k%r) Ik hoop dat ze morgenvroeg wakker word met dat ding in d'r reet ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 juli 2014 @ 23:06:

[...]

r) Ik hoop dat ze morgenvroeg wakker word met dat ding in d'r reet ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr [/fgcolor]Dacht hetzelfde.
quote:Yavanna schreef op 25 juli 2014 @ 22:56:

Ik was vandaag op Eindhoven airport en heb de stoet gezien. Het was ontzettend confronterend en emotioneel om te zien. Er stonden honderden mensen naast de weg, maar het was muisstil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 25 juli 2014 @ 20:15:

[...]



Ik ben (onder andere) ook drager geweest en het is inderdaad verschrikkelijk!





Ben jij drager geweest bij 1 van de ceremonies Scamp?

Of begrijp ik het verkeerd?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nou al dagen afvraag: wat gebeurt er straks met al die condoleanceregisters?



Ik kan me voorstellen dat als er één gezin uit een gemeente omgekomen is het register dat daar op het gemeentehuis gelegen heeft naar de nabestaanden gaat, maar hoe gaat dat met het register op Schiphol, of bij al die ambassades? Verdwijnen die straks in een archief o.i.d.?
Het moet voor de mensen in Grabovo ook een hel zijn geweest om al die mensen daar te zien liggen. En die mijnwerkers die hielpen bij het opsporen van de lichamen......pffffff
quote:LolitaLempicka schreef op 25 juli 2014 @ 22:32:

http://www.hln.be/hln/nl/ ... cial&utm_source=hootsuite



Weet niet hoe ik link moet plakken. Te erg voor woorden dit.Omg. Hebben mensen dan totaal geen fatsoen?
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 25 juli 2014 @ 23:46:

Het moet voor de mensen in Grabovo ook een hel zijn geweest om al die mensen daar te zien liggen. En die mijnwerkers die hielpen bij het opsporen van de lichamen......pffffff

Eens. Ik werd vooral treurig van die weeskinderen die aan het buitenspelen waren toen er opeens dode mensen op hun speelterrein vielen.



Ik heb ergens gelezen (volgens mij in die Russische krant met "vergeef ons" op de voorpagina) dat er net een kruis/kapel/ oid ingezegend was, en dat mensen geloven dat het toestel daarom net náást het dorp is gevallen, en niet er bovenop. Maar dat er iemand door je dak in je keuken valt... dat raak je toch ook nooit meer kwijt....
quote:elein schreef op 25 juli 2014 @ 23:43:

Wat ik me nou al dagen afvraag: wat gebeurt er straks met al die condoleanceregisters?



Ik kan me voorstellen dat als er één gezin uit een gemeente omgekomen is het register dat daar op het gemeentehuis gelegen heeft naar de nabestaanden gaat, maar hoe gaat dat met het register op Schiphol, of bij al die ambassades? Verdwijnen die straks in een archief o.i.d.?



Dat vroeg ik me ook af! Ik heb het condoleance register hier op het consulaat getekend, maar gaat dat dan naar één of ander ministerie en dan de archieven in?

Ik tekende het vooral voor de nabestaanden; maar of die daar ooit weet van krijgen?
quote:elein schreef op 25 juli 2014 @ 23:55:

[...]



Eens. Ik werd vooral treurig van die weeskinderen die aan het buitenspelen waren toen er opeens dode mensen op hun speelterrein vielen.



Ik heb ergens gelezen (volgens mij in die Russische krant met "vergeef ons" op de voorpagina) dat er net een kruis/kapel/ oid ingezegend was, en dat mensen geloven dat het toestel daarom net náást het dorp is gevallen, en niet er bovenop. Maar dat er iemand door je dak in je keuken valt... dat raak je toch ook nooit meer kwijt.... Nee, en hoe verklaren de schuldigen dat ooit aan hun "eigen mensen"?
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 25 juli 2014 @ 23:46:

Het moet voor de mensen in Grabovo ook een hel zijn geweest om al die mensen daar te zien liggen. En die mijnwerkers die hielpen bij het opsporen van de lichamen......pffffffJa, heftig hoor. Heb te doen met ze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 25 juli 2014 @ 22:54:

[...]



Kan er wel van kotsen!

En als ze zo anti Oekraine is dan moet ze lekker in Rusland gaan wonen. De trut.

Mijn excuses als ik inbreek in deze discussie.



Dat alle anti-Oekraïners naar Rusland gaan en de zgn provincie Donjesk weer veilig gebied is.

Dat die trut ook allergisch voor die mascara wordt. Totaal geen respect voor overleden mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven