Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 22 december 2014 @ 17:42:

[...]





[...]





Zoek de verschillen:



woorden MM:maar ik kan (na het zien van die beelden) wel begrijpen waarom ze deze film niet wensen



Verdwaalde speurneus van Hollebollegijs:....jij vind het zielig dat die arme dictator Kim Jong-un om het leven wordt gebracht......



antw MM:"Ik kan het begrijpen waarom ze die film niet wensen", is iets anders dan het zielig vinden ......Hollebollegijs.....Ga je speurneus bijstellen want die zit scheef.

Ik weet zeker dat prinses Beatrix aan de bel zou trekken als die zelfde film over onze koning zou gaan. Niet dat de film dan verboden zou worden, maar blij zou ze zeker niet zijn. Ik geloof niet dat ze naar de premiëre zou gaan.



Wie bedoel je met "ze" de bevolking van Noord Korea mag het niet zien dus kan ook niet bepalen of "ze" het leuk vinden.

Misschien dat Kim Jong-un en zijn ja-knikkers de film niet leuk vinden maar nogmaals het is niet aan Kim Jong-un te bepalen wat er in de Amerikaanse bioscopen vertoond wordt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 21 december 2014 @ 17:46:

Noord-Korea dreigt met aanval op VS



© Copyright ANP 2014 Noord-Korea dreigt met aanval op VS



SEOUL (ANP) - De toon van Noord-Korea in de cyberaanval-ruzie met de VS wordt scherper. De Nationale Verdedigingscommissie van de stalinistische dictatuur dreigde zondag met een aanval op Amerikaanse bodem, zo meldde het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap op gezag van Noord-Koreaanse staatsmedia.



Noord-Korea komt met een ,,keiharde oorlogsreactie die zich tegen het hele vasteland van de VS richt'', aldus het opperste defensieorgaan van het land. De Amerikaanse president Barack Obama had eerder met een ,,gepaste reactie'' op de hackeraanval gedreigd.



antw MM: De VS oorlog't zich straks nog straatarm. En dan?...Moet Nederland dan weer naar de pijpen van Obama dansen?Wie zal ik bedoelen met "ze" denk je?



Als Noord-Korea dreigt met een aanval op VS...wat misschien verschrikkelijk veel levens kan kosten....denk je werkelijk dat ik me dan druk maak of het volk van Noord-Korea die film wil zien of het leuk vind? Welke film is een aanval waard? Dat volk kon voorheen ook leven zonder die film. Als het volk die film wil zien dan moet het volk eerst om de tafel gaan zitten met "De Nationale Verdedingscommisie"



Als een BNN-ner vermoord zou worden in een buitenlandse film zou ik ook kunnen begrijpen dat diegene daar niet blij mee is. Zelfs Patricia Paay heeft spijt van haar eigen biografie die ze pas heeft uitgegeven.



Laat staan een leider-van-Noord-Korea waarbij je elke morgen hoopt dat hij geen slecht humeur heeft.

LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 22 december 2014 @ 19:52:

[...]





Wie zal ik bedoelen met "ze" denk je?



Als Noord-Korea dreigt met een aanval op VS...wat misschien verschrikkelijk veel levens kan kosten....d







Missie, Noord Korea dreigt iedere paar jaar met een aanval op de VS ze nemen het niet eens meer serieus,

Obama had het over Cybervandalisme



In 2010 dreigde Noord Korea nog met een atoomaanval.

http://www.nu.nl/buitenla ... eigt-met-atoomoorlog.html
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 22 december 2014 @ 20:36:

[...]





Missie, Noord Korea dreigt iedere paar jaar met een aanval op de VS ze nemen het niet eens meer serieus,

Obama had het over Cybervandalisme



In 2010 dreigde Noord Korea nog met een atoomaanval.

http://www.nu.nl/buitenla ... eigt-met-atoomoorlog.htmlDaarom schreef ik ook dat je bij die leider alleen maar kan hopen dat hij s'morgens vroeg geen slecht humeur heeft. Moet ik me dan zorgen gaan maken of zijn volk het niet leuk zal vinden als ze de film niet zien? Ik maak me meer zorgen om het volk van de VS dat bedreigd word om een film.
LOEP ME MAAR aub.
Misschien anders even een apart topic openen?
Alle reacties Link kopieren
De discussie over Noord-Korea doet me denken aan een film waarbij Noord-Korea de daad bij het woord voegt, en daarmee het westelijk deel van de VS ging bezetten. Ze willen dat deel op de Noord-Koreaanse wijze, dus met een strak regime opvoeden.



Maar ik denk dat Noord-Korea de VS niet binnenkomt, als de VS dat niet wil. Voordat de parachutisten met machinegeweren vanuit vliegtuigen neerdwarrelen zouden ze allang door de VS-luchtafweer uit de lucht geschoten zijn.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 22 december 2014 @ 23:44:

De discussie over Noord-Korea doet me denken aan een film waarbij Noord-Korea de daad bij het woord voegt, en daarmee het westelijk deel van de VS ging bezetten. Ze willen dat deel op de Noord-Koreaanse wijze, dus met een strak regime opvoeden.



Maar ik denk dat Noord-Korea de VS niet binnenkomt, als de VS dat niet wil. Voordat de parachutisten met machinegeweren vanuit vliegtuigen neerdwarrelen zouden ze allang door de VS-luchtafweer uit de lucht geschoten zijn....dus...? Wat wil je nu zeggen? dan niets aantrekken van die film-vertonen?



Ik geloof dat jij wat veel misdaadfilms bekijkt.



LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 23 december 2014 @ 19:12:

[...]





...dus...? Wat wil je nu zeggen? dan niets aantrekken van die film-vertonen?



Ik geloof dat jij wat veel misdaadfilms bekijkt.



Inderdaad net als Fitna gewoon uitzenden, gaat ook gebeuren hoorde ik.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 23 december 2014 @ 19:20:

[...]





Inderdaad net als Fitna gewoon uitzenden, gaat ook gebeuren hoorde ik.



En terecht. We gaan toch niet beleven dat we ons censuur gaan laten opleggen door dat misdadige en door en door verrotte regime in Noord-Korea ?



(een volk dat voor tirannen zwicht .... )



In de film "Wag the dog" wordt enorm de draak gestoken met de Amerikaanse politiek en president.

Maar na de vertoning van die film zijn er bij mijn weten geen atoombommen gegooid op Hollywood ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 23 december 2014 @ 19:12:

...dus...? Wat wil je nu zeggen? dan niets aantrekken van die film-vertonen?



Ik geloof dat jij wat veel misdaadfilms bekijkt.



Ik wil ermee zeggen dat die film pure fictie is en nooit een keer waarheid zal worden (voor Noord-Korea mogelijk wishful thinking). En dat de dreigementen van Noord-Korea op de VS weinig indruk zullen maken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge jonge. Straks die stomme flitsmacht tegen de Russische grens, met de VS voorop, en Noord-Korea dat de VS dreigt met een aanslag, en zonet las ik dat IS een brug in de VS wil bombarderen.



Ik neem elke dreiging/waarschuwing serieus. Ben ik nu een watje? of hou ik teveel van vrede-op-aarde?

LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 23 december 2014 @ 23:13:

Tjonge jonge jonge. Straks die stomme flitsmacht tegen de Russische grens, met de VS voorop, en Noord-Korea dat de VS dreigt met een aanslag, en zonet las ik dat IS een brug in de VS wil bombarderen.



Ik neem elke dreiging/waarschuwing serieus. Ben ik nu een watje? of hou ik teveel van vrede-op-aarde?





Weet je wat me zorgen baart, aanslagen zoals in Brussel, Sydney, Montreal en nu 3 in Frankrijk al beweren de autoriteiten dat het in 2 gevallen geen politiek aanslag was.



Wanneer is Nederland aan de beurt?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ja die ook, vooral die ook.



Vandaag in de krant: Alweer een Nederlander (19 jaar) die zich had aangesloten bij IS en om het leven is gekomen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 23 december 2014 @ 23:49:

Ja die ook, vooral die ook.



Vandaag in de krant: Alweer een Nederlander (19 jaar) die zich had aangesloten bij IS en om het leven is gekomen. Het slechte nieuws is dat hij zich aan heeft gesloten, het goede nieuws dat hij dood is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 24 december 2014 @ 17:33:

[...]





Het slechte nieuws is dat hij zich aan heeft gesloten, het goede nieuws dat hij dood is.De manier waarop hij om het leven is gekomen is erg. Ze sleuren anderen mee, en denken dat ze er goed aan doen en in het hiernamaals beloond zullen worden voor hun daad.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
http://nos.nl/artikel/201 ... r-ondanks-dreigement.html



The interview wordt uitgezonden in 300 bioscopen ipv in 3000 maar hij is te zien.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 24 december 2014 @ 17:33:

[...]





Het slechte nieuws is dat hij zich aan heeft gesloten, het goede nieuws dat hij dood is.



Het goede nieuws is, dat hij in het hiernamaals onbeperkt 72 beeldschone maagden mag bestijgen.

En dat wij hier geen last meer van hem hebben.



Ik zeg; win-win !!



(al waag ik het te betwijfelen of die 72 maagden wel zo blij zijn)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 26 december 2014 @ 22:10:

[...]





Het goede nieuws is, dat hij in het hiernamaals onbeperkt 72 beeldschone maagden mag bestijgen.

En dat wij hier geen last meer van hem hebben.



Ik zeg; win-win !!



(al waag ik het te betwijfelen of die 72 maagden wel zo blij zijn)Wat zijn hen beloofd??
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Net als je denkt dat het jaar niet nog erger kon worden afgesloten...



http://www.volkskrant.nl/ ... ijk-neergestort~a3818940/
Alle reacties Link kopieren
Ja vreselijk he .
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 december 2014 @ 23:43:

[...]





Wat zijn hen beloofd??



Wat die 72 maagden is beloofd bedoel je ? Goeie vraag.

Geen 72 hitsige jongelingen neem ik aan. Daar zitten maar weinig vrouwen op te wachten.

Misschien 72 handtassen met bijpassende pumps ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
dubbel bericht
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:hankypankyshanghai schreef op 28 december 2014 @ 15:52:

Net als je denkt dat het jaar niet nog erger kon worden afgesloten...



http://www.volkskrant.nl/ ... ijk-neergestort~a3818940/Ja Vreselijk,dat is weer verschrikkelijk nieuws voor naasten.



En dan was er ook een ongeluk met een brandende Griekse veerboot. Er waren 478 personen aan boord en s'avonds waren er 161 mensen gered. Wat ik me dan afvraag bij zo'n cijfers: En die anderen dan?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 29 december 2014 @ 11:23:

[...]





Wat die 72 maagden is beloofd bedoel je ? Goeie vraag.

Geen 72 hitsige jongelingen neem ik aan. Daar zitten maar weinig vrouwen op te wachten.

Misschien 72 handtassen met bijpassende pumps ?Volgens mij is er maar één hemel. Die is onderverdeeld in meerdere zalen. Elk geloof heeft zijn eigen zaal. Ik weet natuurlijk niet hoe het er uit ziet want ik ben er nooit geweest, maar ik weet wel dat Zalando daarboven niet bezorgd en een Bijenkorf is er ook niet. Niks handtassen en pumps.



Als de mannen daarboven 72 maagden krijgen als beloning, vraag ik me af wat de vrouwen krijgen als beloning. Én als je als maagd om een andere reden daarboven bent, en een goed vroom leven hebt geleid, zodat je naar de hemel mag...is het toch een straf om in de "veilige hemel", de plek waar rust een must is, lastig word gevallen door mannen met een bomgordel om.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
NU.

A.F. Th. van der Heijden schrijft roman geïnspireerd op MH17

Foto: ANP

Gepubliceerd: 27 december 2014 18:53 Laatste update: 28 december 2014 11:17



Schrijver A.F. Th. van der Heijden werkt aan een roman die is geïnspireerd op de vliegramp met toestel MH17. Dat heeft hij zaterdag gemeld.



Het boek vertelt over een 26-jarige oorlogsfotograaf die helderheid probeert te scheppen in de informatie rond een vliegtuig dat boven Oekraïne is verongelukt.



Het toestel in het boek heet MX17, maar is geïnspireerd op het toestel van Malaysia Airlines dat half juli verongelukte en 298 inzittenden het leven kostte.



De fotograaf heet Natan Haandrikman en is volgens Van der Heijden 'een man die mijn zoon Tonio had kunnen worden als je na zijn overlijden zou voort interpreteren op het leven dat hij had'.



Tonio werd in 2010 op 21-jarige leeftijd geschept door een auto en overleed aan zijn verwondingen. Van der Heijden publiceerde een jaar later een veelgeprezen en bekroond literair requiem over het leven van zijn zoon.

Schoonvader



Behalve aan Tonio wordt MX17, zoals de werktitel luidt, ook een eerbetoon aan zijn schoonvader, vertelt de auteur. "Mijn schoonvader is geboren in de Oekraïne en heeft als enige van zijn familie de oorlog overleefd omdat hij dienst moest doen in het Rode Leger. Hij heeft altijd heel veel verteld over Oekraïne." Het personage Natan is ook naar hem vernoemd.



Het boek gaat niet over de vliegramp zelf of de slachtoffers, beklemtoont Van der Heijden. "Daarom heb ik de naam van de vlucht ook veranderd", legt hij uit. "Het wordt een fictieve roman waarin ik een aantal actuele zaken aan de kaak wil stellen. Het is oorlog in Europa en in de wereld, en daar wil ik een aantal dingen over melden die ik ophang aan deze vreselijke ramp. Alle lijnen komen samen bij de vliegramp."



Het is de bedoeling dat het boek komend najaar uitkomt.



Dossier MH17 | Chronologie van de vliegramp
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven