Vrouw poept midden in Albert Heijn

04-10-2015 13:44 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw heeft vrijdagavond midden in een Albert Heijn in Hoofddorp een 'grote boodschap' gedaan.





Op bewakingsbeelden is te zien hoe de vrouw, die blijkbaar erg hoge nood had, achter een schap met brood kruipt. Nadat ze haar broek heeft opgetrokken, laat ze het eindresultaat nog even zien aan een andere vrouw. Vervolgens lopen de twee weg.



Iemand zette de beelden zaterdag op Dumpert. "Het was niet de bedoeling dat dit ook op internet zou komen", zegt een medewerker van de Albert Heijn tegen RTV Noord-Holland. "Maar we hebben er wel om kunnen lachen. Ik had medelijden met de collega die dit moest opruimen."



http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opvalle ... lsignoutmd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
quote:Sjoebaloo schreef op 04 oktober 2015 @ 14:04:

En toch denk ik dat ik na het opruimen ook volledig in de lach zou schieten.Denk het ook. Het is mega goor, zeker voor de opruimer, maar zó vreemd dat het weer hilarisch wordt
quote:Enora schreef op 04 oktober 2015 @ 14:06:

Gebeurd vaker ..



[afbeelding]







Wat me ook verbaasd is dat het deze types blijkbaar totaal ontgaan is dat er overal al jaren camera's hangen.
quote:TinaBelcher schreef op 04 oktober 2015 @ 13:56:

Als je moet, dan moet je.Er is gewoon een wc in de Albert Heijn, ik heb nog nooit iemand geweigerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 04 oktober 2015 @ 14:04:

En zo simpel om te voorkomen... klantentoiletten. En zo creeer je nog nieuwe banen ook, toiletjuf. Als ik nodig moet heb ik echt wel 50 c over voor een schoon toilet.



De meeste winkelcentra hebben wel een Hema of klantentoilet.

En zo niet dan hou je het op. En als je echt nirt meer kunt poep je desnoods in je broek maar je trekt niet je broek naar beneden midden in een supermarkt.

En dan ook nog bij het brood.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ja duidelijk domme jonge grietjes ja. Een jongevrouw heeft over het algemeen toch meer (zelf)respect.

Ik denk dat zij gewoon letterlijk schijt er aan heeft. Geen fatsoen kent, niet opgevoed is zoals het hoort en op school ook net zo aso dr middelvinger opsteekt naar de leerkracht en tig keer uit de klas gestuurd word.

Dat gevoel krijg ik bij die twee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 04 oktober 2015 @ 14:08:

[...]









Wat me ook verbaasd is dat het deze types blijkbaar totaal ontgaan is dat er overal al jaren camera's hangen.Misschien is het een fetisj?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rose-87 schreef op 04 oktober 2015 @ 14:09:

Ja duidelijk domme jonge grietjes ja. Een jongevrouw heeft over het algemeen toch meer (zelf)respect.

Ik denk dat zij gewoon letterlijk schijt er aan heeft. Geen fatsoen kent, niet opgevoed is zoals het hoort en op school ook net zo aso dr middelvinger opsteekt naar de leerkracht en tig keer uit de klas gestuurd word.

Dat gevoel krijg ik bij die twee.+100
En nog niet eens de reet afvegen, dus de onderbroek vol stront, had dan gewoon in je broek gescheten
quote:Kensi schreef op 04 oktober 2015 @ 14:17:

En nog niet eens de reet afvegen, dus de onderbroek vol stront, had dan gewoon in je broek gescheten
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 04 oktober 2015 @ 13:54:

"Maar we hebben er wel om kunnen lachen"

Daar begrijp ik dus niks van.Ik vermoed een aso wijk, met aso klanten en simpel personeel
Alle reacties Link kopieren
Ik wou dat ik zo snel kon poepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 04 oktober 2015 @ 14:29:

[...]



Ik vermoed een aso wijk, met aso klanten en simpel personeelIs een doodnormale wijk, personeel is ook niets mis mee. Jammer dat je gelijk de hele buurt afschildert als aso door twee vermoedelijke baldadige pubers.
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 04 oktober 2015 @ 14:30:

[...]





Is een doodnormale wijk, personeel is ook niets mis mee. Jammer dat je gelijk de hele buurt afschildert als aso door twee vermoedelijke baldadige pubers.Nou ik vind de reactie van de bedrijfsleider ook niet helemaal lekker hoor
Alle reacties Link kopieren
Over welke Appie hebben we het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 04 oktober 2015 @ 14:31:

[...]



Nou ik vind de reactie van de bedrijfsleider ook niet helemaal lekker hoor



Helemaal mee eens, nogal nonchalant ook. En dat een personeelslid de beveiligingsbeelden heeft kunnen filmen vind ik ook vreemd. Maar dat is nog geen reden om het tot aso wijk te bestempelen en al het personeel en klanten over één kam te scheren.



Benieuwd of deze persoon is gepakt trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 04 oktober 2015 @ 14:33:

Over welke Appie hebben we het eigenlijk?Albert Heijn Hoofddorp in winkelcentrum Paradijs.
Alle reacties Link kopieren
Geen schaamtegevoel ofzo? Je kan dit heus ophouden, tenzij je zwaar aan de diarree bent.



Ik houd het zelfs op op werk als het kan, want een grote boodschap doe ik liever thuis. En ik heb spastische darm!



Dit is gewoon asociaal! Het zijn geen vrouwen, maar twee jonge grietjes die denken dat dit stoer is. Kansloos! Trouwens bij AH mag je heus even gebruik maken van het personeelstoilet als je nodig moet. Heb dit al tot 2x aan toe mogen doen. Denk niet dat ze nee zeggen als je echt nodig moet.
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat een aso zeg..
.
En waarom nog eens extra naar kijken? Je ziet het inderdaad niet echt gebeuren.

Zoals in de reacties hier staat vermeld.

http://www.rtvnh.nl/nieuw ... in-hoofddorpse-supermarkt
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het altijd op de toiletpapierafdeling. Wel zo fris.
quote:bethweeter schreef op 04 oktober 2015 @ 15:04:

Ik doe het altijd op de toiletpapierafdeling. Wel zo fris.Heb je ook meteen de billendoekjes bij de hand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 04 oktober 2015 @ 14:29:

Ik wou dat ik zo snel kon poepen.Inderdaad. Ik had wel een tijdje gehurkt gezeten daar, dat gaat er echt niet zo snel uit.
Alle reacties Link kopieren
Als je ziet hoe toiletten achtergelaten worden vind ik het niet gek dat ze die alleen voor personeel maken, en toch als ik het in een winkel vroeg ben ik nog nooit geweigerd. Ook bij de ah niet.

Nou een keer ben ik wel verwezen naar het pand er naast, er stond namelijk een burgerking naast met een gratis (en goed schoongehouden) klanten toilet. Die paar meter daar heen kan je het prima ophouden en loop je thuis ook naar de wc.



Ik vind dit echt smerig en snap niet waar iemand het lef vandaan haalt om het te doen. Volgens mij zit er dan toch echt een steekje bij je los...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven