Amsterdam - Vriendin gez. - Samen rijke man vinden

01-04-2016 00:52 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
1 april!!!!
anoniem_282629 wijzigde dit bericht op 01-04-2016 19:44
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
man vinden, zwanger raken, alimentatie.Gewoon door de pil heen.



Je zit de rest van je leven goed!



Succes schat!
Nou ik ga mee, zou er zó m'n relaaaaasie en gezin voor verlaten hoor!
quote:Isa_Bela schreef op 01 april 2016 @ 10:44:

[...]





Daarom moet je er altijd voor zorgen dat de gezochte vriendin een stuk lelijker is, dan spring je er zelf mooi uit.Oh.. Nu verraad je de clue. Nu gaat zeker niemand reageren
Ik wil wel mee!

Every woman needs a fat friend!

En sta niet perse negatief tov 36 jarige gefortuneerde mannen....zou een optie kunnen zijn TO!
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt serieus? Bestaat dit? Ik dacht alleen in films/series. Wat oppervlakkig... Of je bent heel dom.

Ga godsamme zelf werken voor je centen.




Of wat oudere misschien?




Al voldoet deze beter qua leeftijd
Hahaha!
- toch te herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 01 april 2016 @ 10:03:

[...]



Lol, jawel hoor.. (De mijne niet blijkbaar? )



Fjieuw, dacht ik toch even dat je dacht dat ik zo onnozel was. *mompelt iets over slaapgebrek en koffie nodig*.



En OT; meid, je hebt helemaal gelijk hoor. Liefde vult je Louis Vuitton portemonnee niet.... Ik ben wel in de valkuil gestapt van een Grote Liefde en hoewel we het na 10 jaar nog steeds heerlijk hebben met elkaar, ben ik er niet bepaald rijker op geworden. En het is bujvoorbeeld best armoedig om je kinderen af te zetten bij zwemles (geen geld voor privéles en geen eigen zwembad) in een Peugeot station die tweedehands is. Of met de auto op vakantie 'moeten' omdat naar st Barts met z'n 5en toch net te prijzig is.



Jij kan dit allemaal nog voorkomen, dus ga ervoor!
- te herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:lientje69 schreef op 01 april 2016 @ 07:17:

En toen werd je tot over je oren verliefd op een geweldige vent.

Die bouwvakker blijkt te zijn. ....

En dan?

Geweldige man met alles wat je ooit in een man zou zoeken maar met weinig of gemiddeld aan poen.

Exit?

Wegens te arm?Welnee, die doe je erbij. Net zoals een rijke vent die een simpele golddigger als accessoire heeft en zijn minnares voor de echte liefde.
Ja, schuif gelijk door naar het minnaarstopic
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de inkomsten eisen precies.

Dan kan ik pas gericht mannen voordragen...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
quote:Glinstering schreef op 01 april 2016 @ 10:58:

Is dit echt serieus? Bestaat dit? Ik dacht alleen in films/series. Wat oppervlakkig... Of je bent heel dom.

Ga godsamme zelf werken voor je centen.Je wil niet weten hoeveel er zo rondlopen.
Als het een 1 april grap is, dan had ze het vuurtje tussendoor wel wat mogen oppoken...

Zo'n belletjetrek-OP is maar weinig aan...
Alle reacties Link kopieren
Ah daar ben je weer, alleen nu wat explicieter dan je vorige op (met andere Nick?). En als jij dat niet was: dan even zoeken naar het juiste topic, dan heb je je bff gevonden
Alle reacties Link kopieren
Te dom om te poepen dit soort vrouwen

En de mannen die hier intrappen ook trouwens.
I'm a goal digger.
quote:ciambella schreef op 01 april 2016 @ 13:51:

Ah daar ben je weer, alleen nu wat explicieter dan je vorige op (met andere Nick?). En als jij dat niet was: dan even zoeken naar het juiste topic, dan heb je je bff gevonden



Ben wel benieuwd welk topic je het over hebt.



Dit soort vrouwen zijn er overigens genoeg hoor. In mijn dorp in ieder geval wel.
quote:md0110 schreef op 01 april 2016 @ 13:58:

Te dom om te poepen dit soort vrouwen

En de mannen die hier intrappen ook trouwens.Ik heb pas 100 euro gewonnen in de staatsloterij... Das vast nog niet genoeg he..?
Alle reacties Link kopieren
Als je op internet al erg wanhopig overkomt dan wil ik niet eens weten hoe je in het echt bent. Ik denk eerlijk gezegd, dat geen 1 rijke man jou zou willen. Die houden daar niet van.



Ik heb wel een serieuze vraag voor je. Waarom werk je er zelf niet hard voor? Denk je dat je door een luxer leven gelukkig word? Dit zijn echte serieuze vragen. Ben nieuwsgierig waarom je dit zo graag wilt. Begint je echte naam met een N...
quote:Corona67 schreef op 01 april 2016 @ 14:12:

[...]



Ik heb pas 100 euro gewonnen in de staatsloterij... Das vast nog niet genoeg he..?
Oei, er wordt wel erg verontwaardigd gereageerd! Prima toch dat TO zuiver is over haar motieven. Als zij denkt dat een dergelijke man / relatie haar gelukkig gaat maken.



Laten we niet vergeten dat Maxima eigenlijk precies hetzelfde heeft gedaan. Of, zoals Theo Maassen zei: ''ik denk niet dat ze met Willem Alexander getrouwd zou zijn als ie filiaalmanager van een Jamin was geweest.''
quote:clemance schreef op 01 april 2016 @ 14:57:

Oei, er wordt wel erg verontwaardigd gereageerd! Prima toch dat TO zuiver is over haar motieven. Als zij denkt dat een dergelijke man / relatie haar gelukkig gaat maken.



Laten we niet vergeten dat Maxima eigenlijk precies hetzelfde heeft gedaan. Of, zoals Theo Maassen zei: ''ik denk niet dat ze met Willem Alexander getrouwd zou zijn als ie filiaalmanager van een Jamin was geweest.''



Op vief een oproep doen om samen met een viefert op zoek te gaan naar een rijke vent? Tja, dan kun je dit soort reacties verwachten.

Dat er genoeg golddiggers zijn weet iedereen wel. Maar om hier een oproepje te plaatsen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven