Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 19:33:

LV was er ook bij inderdaad Volgens mij heb ik toen ook een waarschuwing opgelopen, wegens trolhunten. Was ik alweer helemaal vergeten joh, maar wat heb ik gelachen zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 19:37:

[...]





Volgens mij heb ik toen ook een waarschuwing opgelopen, wegens trolhunten. Was ik alweer helemaal vergeten joh, maar wat heb ik gelachen zeg.Het was ook een trol.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wie zou er nou zo'n beetje de meeste waarschuwingen of bans hebben ? Willem ? Die heeft er ook wel een indrukwekkend aantal, denk ik.

Ik vind dat best een koosnaam waard. Koning Willem Van Obanje ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb 1 waarschuwing gehad vanwege off-topic.

In een topic over gevoelens uiten was 1 forumster nogal vervelend bezig. Ze schreef de hele tijd rare en vooral nare dingen die zwaaaarr op de man waren. Iedere keer als ze dat gepost had, pastte ze het bericht weer aan naar een iets vriendelijker bericht. Ik ging daar op in en was de lul.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:38:

Wie zou er nou zo'n beetje de meeste waarschuwingen of bans hebben ? Willem ? Die heeft er ook wel een indrukwekkend aantal, denk ik.

Ik vind dat best een koosnaam waard. Koning Willem Van Obanje ?

Ik heb willem nog nooit een ban zien hebben hoor?



Ik heb 3 waarschuwingen, 24 uurs ban en 2x een 48 uur ban. Wie biedt meer??
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:36:

[...]



Die klinkt bekender.Ik heb hem nog wel eens gegoogeld, maar toen was ie lang zo grappig niet meer.Typisch van die gevalletjes 'je had er bij moeten zijn'
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 19:41:

[...]





Ik heb hem nog wel eens gegoogeld, maar toen was ie lang zo grappig niet meer.Typisch van die gevalletjes 'je had er bij moeten zijn' Das altijd zo.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Een waarschuwing vanwege oftopic in het mods topic. Ik moest lachen, werd niet gewaardeerd.

Verder ben ik de engel van het forum
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Philae2 schreef op 01 december 2016 @ 19:40:

[...]



Ik heb willem nog nooit een ban zien hebben hoor?



Jaweeeel, laatst nog. Toen zijn we nog helemaal voor hem in de bres gesprongen en zo en toen kwam ie ons daarvoor nog bedanken, in de napraat. Ik weet niet meer waar die ban over ging hoor, alleen dat ie werkelijk nergens op sloeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 19:41:

[...]





Ik heb hem nog wel eens gegoogeld, maar toen was ie lang zo grappig niet meer.Typisch van die gevalletjes 'je hvad er bij moeten zijn' Als je hem nog eens terug kunt vinden ( Yas, geldt ook voor dat Vlieland topic ) gewoon gezellig uppen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 19:44:

[...]





Jaweeeel, laatst nog. Toen zijn we nog helemaal voor hem in de bres gesprongen en zo en toen kwam ie ons daarvoor nog bedanken, in de napraat. Ik weet niet meer waar die ban over ging hoor, alleen dat ie werkelijk nergens op sloeg.Hij vroeg zich iets af en toen was het ineens een onderzoekje .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:44:

[...]





Als je hem nog eens terug kunt vinden ( Yas, geldt ook voor dat Vlieland topic ) gewoon gezellig uppen.Ik weet de titel niet meer.
Al een account? Log dan hier in.
quote:SaveAngie schreef op 01 december 2016 @ 19:44:

Een waarschuwing vanwege oftopic in het mods topic. Ik moest lachen, werd niet gewaardeerd.

Verder ben ik de engel van het forum Die had ik ook. Ik moest lachen om Phae's vraag voor een perma voor mij. Dat werd niet gewaardeerd. Die vraag van Phae staat er nog steeds trouwens
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, Nog eentje tijdens Violagate
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:45:

[...]



Hij vroeg zich iets af en toen was het ineens een onderzoekje .Oh ja, dat was het. Belachelijk gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 01 december 2016 @ 19:45:

[...]



Die had ik ook. Ik moest lachen om Phae's vraag voor een perma voor mij. Dat werd niet gewaardeerd. Die vraag van Phae staat er nog steeds trouwens Conclusie: de mods hebben geen humor
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ben al een jarenlange forummer op verschillende fora... met een blanco strafblad
quote:SaveAngie schreef op 01 december 2016 @ 19:46:

[...]



Conclusie: de mods hebben geen humor Juun wel. Die heeft humor.
vissen happen naar lucht
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:38:

Wie zou er nou zo'n beetje de meeste waarschuwingen of bans hebben ? Willem ? Die heeft er ook wel een indrukwekkend aantal, denk ik.

Ik vind dat best een koosnaam waard. Koning Willem Van Obanje ?willem van oranje is nooit koning geweest, hij was stadhouder. historisch onjuist dus
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 01 december 2016 @ 19:55:

[...]



willem van oranje is nooit koning geweest, hij was stadhouder. historisch onjuist dus

Le-zen.



Er staat oBanje . Ik probeerde niet historisch iets juist te doen.

Zucht.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nooit een ban of waarschuwing gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:56:

[...]



Le-zen.



Er staat oBanje . Ik probeerde niet historisch iets juist te doen.

Zucht.....doe niet lullig, je speelt op de man nu
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 19:54:

vissen happen naar lucht
Al een account? Log dan hier in.
quote:ladygaga_xx schreef op 01 december 2016 @ 19:58:

[...]



doe niet lullig, je speelt op de man nu En die tóón!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven