Een eigen blog hebben

01-10-2014 16:19 1102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag!



Ik vroeg me af of er hier meerdere mensen zijn die een eigen site bijhouden? Misschien leuk om ervaringen uit te wisselen, elkaar tips te geven en feedback te krijgen?



Je mag hier de link naar je eigen blog posten mits deze niet commercieel is. Geen links naar webshops, websites die veel inkomen genereren of andere commerciele sites dus! Mensen die dit toch doen zullen gestaft worden.
Wat gaaf zoveel bezoekers, Pangea!

Als ik eerlijk ben vind ik blognamen ook altijd lastig. Met de mijne ben ik erg blij, omdat het wel iets zegt over hoe ik in het leven sta (het hoeft niet allemaal 'zoals het hoort'), maar verder op alles in het leven kan slaan. De andere is misschien wat generiek, maar dat kan ondertussen bijna niet anders. Het is in ieder geval geen 'schattigmeisjeleest.nl' xD



En reacties op je boekenblog, Dreamer, wow! Beetje jaloers haha Ik heb er de afgelopen weken maar één reactie gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook op de boekensite, Schattigmeisje. Daar bloggen meerdere mensen over boeken en lezen mensen ook (graag) blogs over boeken. Een soort boekencommunity. Ik heb op mijn eigen blog wel een link naar het boekenblog staan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geinspireerd geraakt door dit topic. Ik ben net een blog begonnen. Ik ga veel naar musea en theatervoorstellingen en dat wil ik dit blog bijhouden.

Ik zou graag een paar van jullie blogs willen zien voor inspiratie, niet zozeer inhoud maar meer layout. Wie wil mij een pb sturen met een link?
Alle reacties Link kopieren
eerlijk oversteken, Tina Jij stuurt mij een pb, stuur ik terug.

leuk onderwerp ook! Ik wilde ook graag over m'n museumbezoek schrijven, doe ik ook af en toe, maar heb niet echt kunstkennis. Vind ik nog wel eens lastig. Daarom is mijn vólgende cursus kunstgeschiedenis.



Leuk dat wij je geïnspireerd hebben
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproetjespost schreef op 28 juli 2016 @ 21:05:

[...]





Zou ik misschien mogen weten waar jij blogt? Ik hou namelijk van boeken :DSproetjespost, ik zie net in een ander topic dat jij ook uit Groningen komt. Nu ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar jouw blog
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, ik heb je een pb gestuurd, ten minste dat denk ik. Laat even weten als het niet goed is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gezien, heb ook gereageerd. Ziet er mooi uit. Ik kom zeker nog eens langs
Later is nu
Ik heb je net ook een link gestuurd, Tina, en zou natuurlijk die van jou best terug willen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor graag wat jullie van mijn blog denken, en hoe het beter zou kunnen. Bedenk wel, ik ben nog maar net begonnen, dus er staat nog niet zo veel op.

Hoe zit het nu, mag je hier nu wel of niet een link zetten? Voor de zekerheid maar via pb.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinaT schreef op 16 augustus 2016 @ 22:37:

Ik hoor graag wat jullie van mijn blog denken, en hoe het beter zou kunnen. Bedenk wel, ik ben nog maar net begonnen, dus er staat nog niet zo veel op.

Hoe zit het nu, mag je hier nu wel of niet een link zetten? Voor de zekerheid maar via pb.



Volgens mij mogen linkjes niet. Jammer, maar begrijpelijk. Ik zou de mijne ook graag laten beoordelen.

Net begonnen, het is niet af. En ik moet nog veel bijschaven, maar ben heel benieuwd naar andersmans mening en opbouwende kritiek.

Ben alleen wel totaal herkenbaar op mijn blog......



Ben ook heeeeel benieuwd waar iedereen over blogt.
Alle reacties Link kopieren
Voglens de OP mogen niet commerciele links wel, maar je mag me ook PBen. Hoewel ik mijn blog nu met veel mensen heb gedeeld, ik vind het wat eng worden, raar is dat.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, je hebt een PB
Niet-commerciële links mogen inderdaad gedeeld worden. Dat mag je gewoon doen, en je mag mij ook een pb-tje sturen als je dat prettiger vindt.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een PB
Ik heb al eerder in dit topic geschreven over mijn blog. Maar ik heb mijn blog sinds kort omgegooid tot een boekenblog. Er staan nu 3 boekenrecensies online en ik heb meer bezoekers dan ooit. (voor mij zijn het er veel haha) Er zijn nog een aantal dingen die ik wil veranderen hoor, zo wil ik bijvoorbeeld dat je een preview zit van mijn blogpost, de foto en een klein stukje tekst, en dat je daarna op lees verder klikt om de hele post te lezen. Nu staan ze allemaal volledig zichtbaar onder elkaar. Dat maakt bij een paar posts niet veel uit maar het gaan er meer worden en dan vind ik het wat onoverzichtelijk. Helaas ben ik daar nog niet helemaal uit hoe ik het precies wil hebben en hoe ik dat het beste kan oplossen.



Graag zou ik jullie mening willen over mijn blog. Als jullie die willen geven natuurlijk.

En ik ben uiteraard ook benieuwd naar die van jullie!
Eigenlijk moet je dat per post doen. Ik weet niet via welk platform je blogt. Bovenin staat een icoontje waarmee je een soort 'lijntje' tussen het eerste stukje en de rest van je post zet. Zo ziet die van wordpress eruit:





Die van blogger ziet eruit als een wit velletje met een kartelrandje erin.



Als je je pm-functie aanzet wil ik met jou ook wel links ruilen
Ik blog via het platform Jimdo. Deze keuze leek mij naar wat reviews gelezen te hebben een halfjaar geleden een goede keus. Maar ik zit er sterk over na te denken om te switchen naar wordpress. Ik heb geen goede reden waarom ik dat niet meteen gedaan heb. Ik moet eerst maar eens gaan uitzoeken of dat überhaupt wel mogelijk is.



Ik heb mijn berichten-functie aangezet. Ik zal je de link naar mijn website toe sturen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, Expecto Patronum, lijkt me leuk je ook via die kant te leren kennen



Ik stuur je m'n links.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh verhip, ik heb je denk ik al gevonden
Later is nu
Ha Dreamer, mijn website staat inderdaad vermeld in mijn profiel op de postcrossing-website.



Allereerst je maakt prachtige foto's!!! Ik ga vanavond even rustig de tijd er voor nemen om ze allemaal door te kijken!
quote:Dreamer schreef op 16 augustus 2016 @ 13:33:

[...]





Sproetjespost, ik zie net in een ander topic dat jij ook uit Groningen komt. Nu ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar jouw blog Dat is toch niet moeilijk te raden
Oh, jullie zijn postcrossers, wat leuk Ik heb het al eeuwen niet gedaan, helaas niet zo veel geld voor kaartjes en postzegels, maar ooit ... wil ik echt weer beginnen
Bedankt voor je tips Schattigmeisje! Ik ga ze opvolgen.

Ik ga mijn blog aanpassen. Ik heb inmiddels ook uitgevonden met een test blogpost hoe ik dat met die preview kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Oooooh
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een paar boekenblogs geschreven, niet eens zozeer over boeken als wel over lezen, en het is zo leuk dat ik daar wél reacties op krijg. Is waarschijnlijk inherent aan de boekensite, de mensen daar lezen graag en lezen graag over lezen. Het is een community. Kan zijn dat het niet veel gelezen wordt, maar er wordt wel gereageerd



Alleen nu zit ik zoveel andere blogs steeds te lezen, dat ik niet aan bloggen toekom
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven