Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:10:

[...]





Je snapt heus wel wat ik bedoel! Als ik soms keek bij collegas die hun ouders op FB had, was dat 9vd10 keer van dat sbs volk, overgewicht paffende op de foto etc etc etc, echt van die paupers. van dat soort lui heb ik het over, maar he iedereen zo zijn hobby



Dat ben ik! Dat ben ik!

Ik heb een groepje
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:06:

[...]





Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld Dus als ik het goed begrijp zit jij niet op fb, want jouw milieu doet dat niet, maar je weet wel dat anderen hun vakantiefoto's er op zetten. Of bedoel je dat jij de uitzondering in je familie bent en wel fb heeft en dan ook nog eens sbs kijkt?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 augustus 2015 @ 17:13:

[...]





Dat ben ik! Dat ben ik!

Ik heb een groepje Mag ik er ook bij?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 02 augustus 2015 @ 17:16:

[...]





Mag ik er ook bij?Ja gezellig! Ik heb je al toegevoegd op FB. Dit ben je toch?

Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 augustus 2015 @ 17:18:

[...]





Ja gezellig! Ik heb je al toegevoegd op FB. Dit ben je toch?

[img]

http://www.tvscoop.tv/lovelysmoker.jpg[/img]helemaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren




Ik zal het mijn ouders doorgeven
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:48:

[...]





een welkoms etentje vind ik echt veel gezelliger, ik heb gewoon niks met dat zelfverheerlijking van je leven via FB en zeker niet als je lekker op vakantie bent, je post het toch voor je vrienden en fam, niet om iedereen te laten zien hoe geweldig je het hebt?! denk juist dat mensen die dat doen, niet zn leuke vakantie hebben... zelfde als steeds op je tel kijken, of bijv savonds op viva forum zitten... bij ons is elk gelegenheid een reden voor een etentje ach iedereen zo zijn ding he



Mijn vader is er zo een die dus steeds foto's plasts. Vind hij leuk. En ja ze hebben echt fantastische vakanties.

Maar he wij komen blijkbaar uit een heel ander milieu want mijn ouders hebben fb, plaatsen tijdens vakanties foto's net als ik en ik forum ook nog tijdens vakanties.

Echt je komt niet arrogant over ofzo met dat milieu geklets
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:06:

[...]





Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld

Maar jij zit duidelijk wel op facebook?

Zelfs onze minister president heeft feestboek en die zou ik toch niet echt onder lui van een iets lagere klasse willen scharen..
quote:MadameQetesh schreef op 02 augustus 2015 @ 17:30:

[...]





Mijn vader is er zo een die dus steeds foto's plasts. Vind hij leuk. En ja ze hebben echt fantastische vakanties.

Maar he wij komen blijkbaar uit een heel ander milieu want mijn ouders hebben fb, plaatsen tijdens vakanties foto's net als ik en ik forum ook nog tijdens vakanties.

Echt je komt niet arrogant over ofzo met dat milieu geklets Laat je innertokkie maar los lieverd..
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:10:

[...]





Je snapt heus wel wat ik bedoel! Als ik soms keek bij collegas die hun ouders op FB had, was dat 9vd10 keer van dat sbs volk, overgewicht paffende op de foto etc etc etc, echt van die paupers. van dat soort lui heb ik het over, maar he iedereen zo zijn hobby



Hahaha, jij bent hilarisch!



Kom hier meis:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:08:

een forum vind ik toch wel iets anders, dan een social media platform als FB... zou het net zo raar vinden als mijn oma of moeder hier ook zit... beetje flauwe reacties... iedereen is anders, iedereen komt uit een heel ander familie met andere kijk op dingen...



Wat doe je eigenlijk in dit topic dan?

Of wil je soms stiekem fb? Maar ja stel je veur dat iemand denkt dat je sbsvolk bent. Dat kan toch niet heur.



Sinds wanneer heeft fb hebben te maken met uit welk milieu je komt?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 02 augustus 2015 @ 17:33:

[...]



Laat je innertokkie maar los lieverd.. Ja die moet ook zo af en toe uitgelaten worden haha.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 02 augustus 2015 @ 16:36:

[...]



Elk uur niet natuurlijk, maar vind het altijd leuk om 's avonds als ik zit te eten (en dus binnen wifi bereik ben) even wat highlights van de dag en eventueel m'n cocktail op facebook te zetten, te appen of te mailen. Er zijn namelijk mensen die met mij mee genieten als ik op reis ben. Met name natuurlijk m'n ouders, maar ook gewoon reislustige kennissen/vrienden op facebook.Zelfde hier. :-) En of dat nu iets zegt over klasse? Ik vind het juist klasse dat mijn familie op FB zit. Het is een handige manier om iedereen op de hoogte te houden (1x per dag dus)
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:06:

[...]





Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:MadameQetesh schreef op 02 augustus 2015 @ 17:35:

[...]





Ja die moet ook zo af en toe uitgelaten worden haha.In het dagelijks leven zijn wij heel keurig maar soms gaat onze innertokkie los en begeven we ons op facebook..
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:06:

[...]





Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld Toch nog een dingetje: als FB gebruiker bepaal je toch zelf de klasse die je eraan geeft? Dat geldt ook voor dit forum. (waar vast ook moeders en oma's op zitten, maar dat terzijde)
quote:rosemetijs schreef op 02 augustus 2015 @ 17:33:

[...]



Laat je innertokkie maar los lieverd..
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 15:30:

[...]





een aantal ala, maar er zijn echt mensen die de hele tijd fotos/updates geven, ik persoonlijk vind dat gewoon heel raar! alsof je tijdens je vakantie ook steeds gaat forummen... ik weet niet hoor maar als ik het naar mijn zin heb op vakantie no way dat ik dan an FB denk ;)



Ik ben nu met vakantie, need I say more



Mijn ouders hebben trouwens geen fb en ik moet er echt om denken hun ook op de hoogt te houden
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:40:

[...]





Ik kom uit een heel ander mileu en dat bedoel ik niet lullig of neerbuigend, maar mijn ouders of opa en oma zitten echt niet op FB.. En vind het veel leuker een etentje te geven bij thuis komt met vrienden en een keer met de fam om alles te laten zien. als ik op vakntie ben voel ik echt niet de drang om op FB te komen en fotos te posten, maar ieder zijn ding natuurlijk!



Vind het wel iets anders als je een wereld reis maakt..



want of je wel of niet op fb zit, heeft alles te maken met je 'milieu'

Nouja, mijn ouders hebben dus ook geen fb, dus ons milieu is kennelijk hetzelfde



Wat een kolder verkondig je hier zeg en wat doe je enorm uit de hoogte. Echt.

Maar goed, blijf jij maar lekker in jouw milieu, waar wel etentjes zijn (doen wij natuurlijk niet aan, dat snap je, beetje praten met de medemens, ieuw) in je ivoren toren hoor.. Wat jij wilt. Maar eh... Als jij niet tot dat milieu behoort, hoe weet je dan dat al dat andere gepeupel elk uur een foto post?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:48:

[...]





een welkoms etentje vind ik echt veel gezelliger, ik heb gewoon niks met dat zelfverheerlijking van je leven via FB en zeker niet als je lekker op vakantie bent, je post het toch voor je vrienden en fam, niet om iedereen te laten zien hoe geweldig je het hebt?! denk juist dat mensen die dat doen, niet zn leuke vakantie hebben... zelfde als steeds op je tel kijken, of bijv savonds op viva forum zitten... bij ons is elk gelegenheid een reden voor een etentje ach iedereen zo zijn ding heEn een speciaal welkomsetentje om je vakantiefoto's te laten zien heeft niets met zelfverheerlijking te maken? Verplicht een half uur foto's kijken, heel sociaal klinkt dat jah
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:10:

[...]





Je snapt heus wel wat ik bedoel! Als ik soms keek bij collegas die hun ouders op FB had, was dat 9vd10 keer van dat sbs volk, overgewicht paffende op de foto etc etc etc, echt van die paupers. van dat soort lui heb ik het over, maar he iedereen zo zijn hobby Nou ik snap dus echt niet wat jij in al je verhevenheid bedoeld met 'bepaald milieu' en ik voel me weggezet als 'tokkie' omdat ik wel op fb zet. Het is niet eens meer een verkapte belediging moet ik zeggen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:06:

[...]





Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld Echt. Serieus? Wat ben jij grappig!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Dreamer schreef op 02 augustus 2015 @ 18:42:

[...]





En een speciaal welkomsetentje om je vakantiefoto's te laten zien heeft niets met zelfverheerlijking te maken? Verplicht een half uur foto's kijken, heel sociaal klinkt dat jah

Ik zou er vriendelijk voor bedanken.!

Op facebook kun je tenminste nog doorscrollen en hoef je die shit niet verplicht te zien mocht je dat niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zei ik eerder ook al maar toen kreeg ik meteen een verwijt dat het mij alleen om vrienden te doen was!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stel kennissen.... partners van elkaar. En die communiceren via FB !



"oh wat fijn dat je het huis hebt opgeruimd!" en dan wordt de man in kwestie getagd

En man reageert dan weer "ja, zoveel moeite is het niet en ik doe alles voor jou" met naam dame en hartje!



WHY?? en waarom heb ik ze nog op FB?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven