Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Poekie05 schreef op 30 juli 2015 @ 16:14:

Ik irriteer me kapot aan die simpele zielen die naar de dierentuin gaan en van ieder dier in zijn hok/leefgebied een foto maken en die ook nog eens op Facebook zetten! Rot op. Als ik dat wil zien ga ik zelf wel naar de dierentuin.



Die foto's zijn ook nog eens niet bijzonder ofzo. Als het nou een giraffe was die een radslag maakte...



hahaha ik ga stuk, giraffe die een radslag maakte.



leuk topic dit, weet niet of het al benoemd is maar ik vind het super irritant als mensen heel erg bewerkte foto's van zichzelf plaatsen en dan dik naar complimenten vissen.

Gisteren weer, een best aardige dame van mijn werk die haar hele foto door zo'n app had heen gesleept. Huid opens suuuper egaal, tanden enorm wit (duidelijk nep) ogen vergroot en oogwit witter gemaakt en weet ik veel wat.



En vrienden maar reageren ' BEAUTIFULLLL!!!' etc.



Ik weet ook niet wat irritanter is, degene die zo'n nepfoto plaatst of de mensen die reageren? Wie houden we voor de gek..we weten toch allemaal dat ze er niet daadwerkelijk zo uit ziet :S
Heb er eentje die constant foto's plaatst van kleren/schoenen whatever met daar alleen maar bij 'dit wil ik!'.

Ik vraag me af of ze hoopt dat iemand dat dan gaat kopen voor haar of zo?



En eentje dat 1 minuscule tattoo heeft laten zetten en nu continue plaatjes à la 'ook vrouwen met tattoo's zijn goeie moeders' of 'don't judge me because a have a tattoo'
Iemand van mijn vrienden, die elke dag haar profielfoto wel wijzigt. Op de ene nog zwoeler kijkend dan op de andere.



en ik heb nogal wat Toppers !!!!!!!!! in mijn tijdslijn. (sommige mensen reageren bijna standaard zo op alle foto's. En dan met al die uitroeptekens)
quote:dwynwen schreef op 30 juli 2015 @ 21:26:

[...]





hahaha ik ga stuk, giraffe die een radslag maakte.



leuk topic dit, weet niet of het al benoemd is maar ik vind het super irritant als mensen heel erg bewerkte foto's van zichzelf plaatsen en dan dik naar complimenten vissen.

Gisteren weer, een best aardige dame van mijn werk die haar hele foto door zo'n app had heen gesleept. Huid opens suuuper egaal, tanden enorm wit (duidelijk nep) ogen vergroot en oogwit witter gemaakt en weet ik veel wat.



En vrienden maar reageren ' BEAUTIFULLLL!!!' etc.



Ik weet ook niet wat irritanter is, degene die zo'n nepfoto plaatst of de mensen die reageren? Wie houden we voor de gek..we weten toch allemaal dat ze er niet daadwerkelijk zo uit ziet :SFakebook
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand die volgens mij elke dag op internet speurt naar mishandelde dieren.

Vrijwel elke dag plakt ze plaatjes hierover op haar tijdlijn. Vreselijk,ben het eens met haar idee,alleen de uitwerking vind ik minder.
#nomakeupday# met een overduidelijk zwart lijntje rond haar ogen
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaGeller schreef op 31 juli 2015 @ 09:12:

#nomakeupday# met een overduidelijk zwart lijntje rond haar ogen

Hahaha...

Ik ben weleens getagd in een of ander nomakeup-ding 'voor een goed doel' (alsof kanker, dementie of bedplassen wordt opgelost doordat iemand een keer zonder make-up op de foto gaat), maar ik draag dus nóóit make-up. Een echte uitdaging was het dus niet. (Ik heb het trouwens niet gedaan - plaats nooit selfies dus waarom nu wel?)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd een beetje raar wanneer ouders hun baby's een soort van uithuwelijken door ze naast elkaar te leggen en daarvan een foto posten met als onderschrift: "Pietje loves Truusje". Het zijn baby's!! Misschien vind Pietje Truusje wel een enorme trut, maar hij kan niet eens zijn eigen hoofd omhoog houden, laat staan dat hij kan besluiten om ergens ver bij Truusje vandaan te gaan liggen.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
quote:S7rin schreef op 31 juli 2015 @ 10:57:

Ik vind het altijd een beetje raar wanneer ouders hun baby's een soort van uithuwelijken door ze naast elkaar te leggen en daarvan een foto posten met als onderschrift: "Pietje loves Truusje". Het zijn baby's!! Misschien vind Pietje Truusje wel een enorme trut, maar hij kan niet eens zijn eigen hoofd omhoog houden, laat staan dat hij kan besluiten om ergens ver bij Truusje vandaan te gaan liggen.Idd. Ons buurjongetje is tot over z'n oren verliefd op mijn dochter. (Op 3 weken na beide 3 jaar) Maar mijn dochter is verliefd op haar neef (14) en wil echt geen hand vast houden of een knuffel van hem
quote:MonicaGeller schreef op 30 juli 2015 @ 21:52:

Heb er eentje die constant foto's plaatst van kleren/schoenen whatever met daar alleen maar bij 'dit wil ik!'.

Ik vraag me af of ze hoopt dat iemand dat dan gaat kopen voor haar of zo?



En eentje dat 1 minuscule tattoo heeft laten zetten en nu continue plaatjes à la 'ook vrouwen met tattoo's zijn goeie moeders' of 'don't judge me because a have a tattoo' Het grappige is dat ik iemand in mijnl lijst heb die heel veel tattoos heeft en die zegt daar dus nooit wat over.
quote:Starshine schreef op 31 juli 2015 @ 13:29:

[...]





Het grappige is dat ik iemand in mijnl lijst heb die heel veel tattoos heeft en die zegt daar dus nooit wat over.Uhu, mensen met veel en 'echte' tattoos hebben idd. niet zo'n profileringsdrang, voelen zich ook zelden aangevallen/aangesproken.
Alle reacties Link kopieren
quote:lipglossenluiers schreef op 31 juli 2015 @ 13:00:

[...]





Idd. Ons buurjongetje is tot over z'n oren verliefd op mijn dochter. (Op 3 weken na beide 3 jaar) Maar mijn dochter is verliefd op haar neef (14) en wil echt geen hand vast houden of een knuffel van hem Haha schattig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaGeller schreef op 31 juli 2015 @ 13:52:

[...]





Uhu, mensen met veel en 'echte' tattoos hebben idd. niet zo'n profileringsdrang, voelen zich ook zelden aangevallen/aangesproken.



O nou, ik ken iemand die onder de tattoo's zit en juist heel vaak dat soort plaatjes deelt



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:MonicaGeller schreef op 31 juli 2015 @ 13:52:

[...]





Uhu, mensen met veel en 'echte' tattoos hebben idd. niet zo'n profileringsdrang, voelen zich ook zelden aangevallen/aangesproken.Inderdaad. Mijn vriend heeft tattoos over zijn gehele borst, buik en armen maar die hoor ik daar werkelijk nooit over. Thuis loopt hij vaak in korte broek en ontbloot bovenlijf, maar zodra hij de deur uitstapt trekt hij zijn t-shirt aan. Die tattoos heeft hij nl voor zichzelf en niet voor een ander.
Ik had er eentje in mijn lijst die om de twee uur wel weer iets plaatst om te laten weten hoe depri ze is en hoe vreselijk de slechte, boze buitenwereld wel niet is voor haar. Gruwelijk. En vooral niet reageren als mensen vragen wat er is. Was er paar dagen terug zo zat van dat ik haar uit mijn lijst heb gegooid. Vind het eigenlijk ook wel wat kinderachtig om mensen te ontvrienden, maar dit was echt niet meer te pruimen.
quote:Velma schreef op 30 juli 2015 @ 22:19:

[...]





Fakebook



fakebook haha. nou inderdaad!

had ook ooit een vriendin die ook al haar depri zorgen op facebook deelde, toen reageerde een mutual friend " het is facebook, geen dagboek!' vond ik ook wel terecht haha.



Overigens las ik net iets van mensen die al die mishandelde dierenplaatjes delen..word ik ook altijd een beetje naar van. Soms is het gewoon te veel!

Misschien slecht maar ik heb laatst ook iemand uit mn lijst geflikkerd die meerdere keren per dag liep op te scheppen over haar vegetarische levensstijl..(plaatjes van wat ze had gekookt, plaatjes delen dat je niet van dieren houd als je ze eet etc) dat vond ik eerst nog niet zo erg maar als mensen dan reageerden dat ze bv wel van dieren houden maar gewoon vlees willen blijven eten ging ze Giga in discussie. Doeii! ;)
Alle reacties Link kopieren
Die verschrikkelijke berichten van mensen die gaan klagen op winkelsites.

Ik zag laatst een bericht langskomen van een vrouw die helemaal pissig was dat ze haar artikel niet mocht ruilen omdat ze en het bonnetje en het kaartje niet meer had. Dat de service zo slecht was bla bla bla.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kaarxo schreef op 31 juli 2015 @ 21:07:

Die verschrikkelijke berichten van mensen die gaan klagen op winkelsites.

Ik zag laatst een bericht langskomen van een vrouw die helemaal pissig was dat ze haar artikel niet mocht ruilen omdat ze en het bonnetje en het kaartje niet meer had. Dat de service zo slecht was bla bla bla.



Het erge is, het zijn altijd dezelfde mensen.

Ik heb iemand tussen mijn vrienden en die doet volgens mij niks anders dan bij bedrijven klagen. Of ingewikkelde vragen stellen.

Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 30 juli 2015 @ 21:05:

Ah, ik had niet in de gaten dat er een nieuw topic was



Ik kwam dat bericht van de Efteling ook tegen en iemand wist daarbij te melden dat de Efteling kennelijk bevestigd heeft dat het echt was.



Klopt, ik las dit op de site van de Efteling.

De Efteling heeft haar bericht verwijderd en haar gezegd, dat klagen best mag en ook nog open en bloot, maar dat ze schelden en mensen kleineren niet accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Een bericht op Facebook wat overduidelijk van een satirische website is ( http://nieuwspaal.nl/acti ... -zwarte-zaterdag-racisme/ ) reageert mijn broertje met "wat een gezeik weer!!" Terwijl ik dacht hem toch goed onderwezen te hebben in het kijken wat de bron is bij dit soort berichten
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:snoopylynn schreef op 26 juli 2015 @ 20:04:

Ik heb principieel geen Facebook. Egotripperij vind ik het. En wat andere allemaal plakken en zeggen is zo slaapverwekkend.

Liever het onflateuze celebs topic, dat is tenminste wel interessant Hoe weet je wat anderen allemaal plakken en zeggen dan?
quote:PimPom schreef op 02 augustus 2015 @ 11:22:

Een bericht op Facebook wat overduidelijk van een satirische website is ( http://nieuwspaal.nl/acti ... -zwarte-zaterdag-racisme/ ) reageert mijn broertje met "wat een gezeik weer!!" Terwijl ik dacht hem toch goed onderwezen te hebben in het kijken wat de bron is bij dit soort berichten Bij heel veel De Speld berichten ook altijd, hilarisch!
quote:kerrie-79 schreef op 30 juli 2015 @ 10:15:

ik zit in een groep op facebook waarbij je je knutsels kunt showen.Het is alleen jammer dat er geen enkele vorm van kritiek mag komen dan is het gelijk mensen in hun waarde laten op zich niks mis mee iemand afkraken is niet leuk.maar werkelijk het is een groep volwassen mensen en geen groep kleuters waarbij je alles leuk moet vinden.maar als er iemand kritiek geeft komt gelijk de moraal politie in aktie.



Waarom moet je kritiek uiten op een knutsel? Gewoon doorscrollen.

Ik ben van alle hoekjes af omdat ik de herplaatsers ( zelfde knutsel en haakding er op blijven zetten als mensen niet of amper reageren, vaak omdat het dus gewoon niet zo mooi is en dus niet lelijks willen zeggen) en de kritiek moet je kunnen gevers zo ongelooflijk irritante discussies gingen voeren.



Gewoon kijken en liken als je iets moois ziet en tips vragen is gewoon te moeilijk ofzo.
quote:MonicaGeller schreef op 31 juli 2015 @ 09:12:

#nomakeupday# met een overduidelijk zwart lijntje rond haar ogen
waar ik mij aan erger van die mensen die op vakantie zijn, en elk elk uur een foto of update posten wat ze aan het doen zijn... even serieus als je vakantie zo leuk is dan denk je daar uberhaupt toch niet aan? als je het dan doet NA dat je op vakantie bent geweest oke, maar tijdens?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven