Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst meegedaan met een like en deel actie (ja sorry mensen) maar het was gewoon echt een mooie prijs.

een weekend weg naar een onwijs mooi strandhuis. Ik dacht al, weinig kans, want veel deelnemers, maar je weet maar nooit.



Een paar dagen later maken ze de winnaar bekend met naam etc. Vervolgens keken een paar andere deelnemers op de Facebookpagina van die persoon en daar stond een berichtje van 3 weken eerder, dat ze die prijs gewonnen had. Dat riekte toch wel erg naar oplichterij dus iedereen over de zeik. Het bedrijf zei dat ze er wel wat mee gingen doen maar niks meer gehoord. Grote kans dat die 'winnaar' een connectie heeft met dat bedrijf en dat er niet eens een prijs uitging.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook stom Male!



Ik las ooit eens dat winnen bij bekende bedrijven met het blauwe vinkje meestal echt is. En bij de kleine zelfstandigen uit de buurt ook. Maar de FB sites met wazige namen en bekende bedrijven zonder het blauwe vinkje (en soms de naam raar gespeld) zijn allemaal nep. Voorbeelden: 'reizen winnen, like ambassadeur, Disney Land Parijs,' enz.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Waar ik laatst niet zo op zat te wachten was een plaatje van een foetus met daarbij de boodschap dat abortus fout is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet eens fb nodig om te winnen. Kreeg vandaag zomaar een mailtje van een zielige zieke franse mevrouw (incl foto) die wel vertelde mij helemaal niet te kennen maar me toch even 900.000 te willen geven, want ik kon dat vast wel gebruiken, en zij ging toch heel snel dood. Hoefde alleen maar even een mailtje terug te sturen.

Een mooie bijbelse spreuk maakte het verhaal compleet:

Demandez vous recevrez, de recherche et vous trouverez, frappez et l'on vous ouvrira pour vous. Mathieu 07:07.

Que Dieu reste avec vous.

klinkt heel betrouwbaar toch op die manier



en sorry voor de of-topic maar wilde het even delen ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 29 juli 2015 @ 21:46:

Ik heb ook wel eens iets gewonnen via een like&share actie en ken ook wel meer mensen die wel iets gewonnen hebben.

Ik ken iemand die aan elke actie meedoet, of ze het nou kan gebruiken of niet. Die wint zo ongeveer elke week wel wat. Wordt uitgebreid besproken op FB.

Wat ik dan wel weer irritant vindt is dat ze sommige spullen niet kan gebruiken, dan wint ze en dan gaat ze die spullen verkopen 'want ik gebruik het niet'. Waarom doe je dan mee? Ik doe zelf nooit mee aan die acties dus het is ook geen jaloezie. Vind het gewoon erg kinderachtig.

Heb me er ooit eens 1 keer 'mee bemoeid' . Toen wilde ze van iets af wat ze gewonnen had, ik meen een paar kinderboeken. Ik opperde toen dat Vluchtelingenwerk in haar dorp (waar ik vrijwilligerswerk deed) er blij mee zou zijn vanwege het feit dat we veel kinderboeken lazen met hen die net aan hun taalopleiding begonnen. Nee, daar ging ze niet aan beginnen. Ik kon het wel kopen voor 30 euro.



Ja dag! Tuurlijk mag zij ermee doen wat ze wil, maar ik vind dit zo flauw. Meedingen naar een prijs die je niet eens wilt, anderen (die mee doen) de kans ontnemen en als je elke week wat wint, nog te gierig zijn om eens wat weg te geven aan mensen die het minder hebben.



Zo, dat vind ik ervan
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 juli 2015 @ 00:21:

[...]



Ik ken iemand die aan elke actie meedoet, of ze het nou kan gebruiken of niet. Die wint zo ongeveer elke week wel wat. Wordt uitgebreid besproken op FB.

Wat ik dan wel weer irritant vindt is dat ze sommige spullen niet kan gebruiken, dan wint ze en dan gaat ze die spullen verkopen 'want ik gebruik het niet'. Waarom doe je dan mee? Ik doe zelf nooit mee aan die acties dus het is ook geen jaloezie. Vind het gewoon erg kinderachtig.

Heb me er ooit eens 1 keer 'mee bemoeid' . Toen wilde ze van iets af wat ze gewonnen had, ik meen een paar kinderboeken. Ik opperde toen dat Vluchtelingenwerk in haar dorp (waar ik vrijwilligerswerk deed) er blij mee zou zijn vanwege het feit dat we veel kinderboeken lazen met hen die net aan hun taalopleiding begonnen. Nee, daar ging ze niet aan beginnen. Ik kon het wel kopen voor 30 euro.



Ja dag! Tuurlijk mag zij ermee doen wat ze wil, maar ik vind dit zo flauw. Meedingen naar een prijs die je niet eens wilt, anderen (die mee doen) de kans ontnemen en als je elke week wat wint, nog te gierig zijn om eens wat weg te geven aan mensen die het minder hebben.



Zo, dat vind ik ervan Ik ook!!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik verberg ze gewoon. Wie klikt en liked en commentaar geeft zorgt dat ze de reclame van zo'n bedrijf in mijn tijdlijn faciliteren. Heb ik geen zin in, dus dan moeten de likers ook maar als consequentie nemen dat ik hun eigen foto's niet meer bekijk en zo. (Niet dat mijn aandacht nou het summum van Facebooken is, maar rot op met die winacties en koop gewoon dat kussentje voor je bank als je het zo mooi vind, ipv de reclame van de winkel op mijn tijdlijn te keilen)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dit topic!



Tvp
Waar een wil is, is een weg
"Heb je een van de volgende letters in je naam? a c t i o n / i k e a



Like en share en maak kans op een giftcard van ¤500,-!!!"





Alle reacties Link kopieren
quote:lipglossenluiers schreef op 30 juli 2015 @ 03:40:

"Heb je een van de volgende letters in je naam? a c t i o n / i k e a



Like en share en maak kans op een giftcard van ¤500,-!!!"









Bij meerdere gezien. Gelukkig geen goede vrienden. Ik heb er ook 1 in mijn lijst die nog steeds die acties deelt dat je een apple telefoon kan winnen.



Ik druk standaard op dat ik van die pagina niets meer wil zien.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik lees weer graag mee.
Alle reacties Link kopieren
ik zit in een groep op facebook waarbij je je knutsels kunt showen.Het is alleen jammer dat er geen enkele vorm van kritiek mag komen dan is het gelijk mensen in hun waarde laten op zich niks mis mee iemand afkraken is niet leuk.maar werkelijk het is een groep volwassen mensen en geen groep kleuters waarbij je alles leuk moet vinden.maar als er iemand kritiek geeft komt gelijk de moraal politie in aktie.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net een bericht typen over die irritante like en win acties maar daar hebben we het al over gehad. Wel leuk om te zien dan er toch wel echt wat wordt weggegeven want ik geloof ik eigenlijk niks van. Ik irriteer mij wel mateloos aan een ex collega die 15 keer per dag iets deelt met een dramatische tekst waarom ze zou moeten winnen zoals: voor mijn mannetje omdat hij het zo zwaar heeft op zijn werk en we het zo goed kunnen gebruiken in deze zware tijden
Alle reacties Link kopieren
quote:kerrie-79 schreef op 30 juli 2015 @ 10:15:

ik zit in een groep op facebook waarbij je je knutsels kunt showen.Het is alleen jammer dat er geen enkele vorm van kritiek mag komen dan is het gelijk mensen in hun waarde laten op zich niks mis mee iemand afkraken is niet leuk.maar werkelijk het is een groep volwassen mensen en geen groep kleuters waarbij je alles leuk moet vinden.maar als er iemand kritiek geeft komt gelijk de moraal politie in aktie.Haha ja ik zit ook in een haak clubje waar werkjes geshowd kunnen worden. Die patronen komen van een bepaalde maakster. Er mag ook alleen positief gereageerd worden anders wordt het gelijk verwijderd. En als je een foto plaatst waar ook maar iets op staat van een andere maakster wordt je gelijk verplicht om het eraf te halen anders doen ze het zelf. Dit zijn volwassen vrouwen
quote:minnimouse schreef op 30 juli 2015 @ 00:21:

[...]



Ik ken iemand die aan elke actie meedoet, of ze het nou kan gebruiken of niet. Die wint zo ongeveer elke week wel wat. Wordt uitgebreid besproken op FB.

Wat ik dan wel weer irritant vindt is dat ze sommige spullen niet kan gebruiken, dan wint ze en dan gaat ze die spullen verkopen 'want ik gebruik het niet'. Waarom doe je dan mee? Ik doe zelf nooit mee aan die acties dus het is ook geen jaloezie. Vind het gewoon erg kinderachtig.

Heb me er ooit eens 1 keer 'mee bemoeid' . Toen wilde ze van iets af wat ze gewonnen had, ik meen een paar kinderboeken. Ik opperde toen dat Vluchtelingenwerk in haar dorp (waar ik vrijwilligerswerk deed) er blij mee zou zijn vanwege het feit dat we veel kinderboeken lazen met hen die net aan hun taalopleiding begonnen. Nee, daar ging ze niet aan beginnen. Ik kon het wel kopen voor 30 euro.



Ja dag! Tuurlijk mag zij ermee doen wat ze wil, maar ik vind dit zo flauw. Meedingen naar een prijs die je niet eens wilt, anderen (die mee doen) de kans ontnemen en als je elke week wat wint, nog te gierig zijn om eens wat weg te geven aan mensen die het minder hebben.



Zo, dat vind ik ervan



Zo da's gierig!

Het ergerlijke is dan ook bij dat soort types dat ze dat geld er ook nog voor krijgen.

Zet ik iets te koop dan reageren alleen slecht spellende mensen die dan 3 euro geven voor iets waarvan ik hoopte er 50 voor te krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Wat ik dan wel weer irritant vindt is dat ze sommige spullen niet kan gebruiken, dan wint ze en dan gaat ze die spullen verkopen 'want ik gebruik het niet'. Waarom doe je dan mee?Om geld te verdienen natuurlijk! Als het artikel wat je kunt winnen geld waard is, loont het de moeite het te winnen en het door te verkopen. Die spuuglelijke ring van 3500 euro bijv. Van mij mag die prijs op mijn account vallen, dan sta ik de volgende dag bij de juwelier om 'm te verpatsen voor 'n leuk zakcentje.
Shoot first, ask questions later!
Ik heb 1x meegedaan aan een like & win-actie en toen ook gewonnen. Volgens mij wilde niemand anders het hebben.
quote:Ieniemienie123 schreef op 30 juli 2015 @ 11:36:

[...]



Haha ja ik zit ook in een haak clubje waar werkjes geshowd kunnen worden. Die patronen komen van een bepaalde maakster. Er mag ook alleen positief gereageerd worden anders wordt het gelijk verwijderd. En als je een foto plaatst waar ook maar iets op staat van een andere maakster wordt je gelijk verplicht om het eraf te halen anders doen ze het zelf. Dit zijn volwassen vrouwen Pff vermoeiend. Afzeiken hoeft natuurlijk niet, maar wat opbouwende kritiek is toch fijn?
ben al weer de eerste tegen gekomen die haar profiel foto heeft veranderd ter nagedachtenis van die dood geschoten leeuw.



Ik herken mensen aan hun profiel foto en vind het niet echt handig als veel mensen dat gaan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 30 juli 2015 @ 15:43:

ben al weer de eerste tegen gekomen die haar profiel foto heeft veranderd ter nagedachtenis van die dood geschoten leeuw.



Ik herken mensen aan hun profiel foto en vind het niet echt handig als veel mensen dat gaan doen



Of stelletjes die allebei dezelfde profielfoto hebben waar ze samen op staan...

Ik vond die Celebrate Pride-profielfoto's ook heel irritant: iedereen zag er tijden hetzelfde uit.



Bovendien is het op zich prima dat mensen hun steun uiten, maar van mijn vrienden uit de UK heeft niemand er ook maar één woord aan gewijd toen vorig jaar in Groot-Brittanie mensen van hetzelfde geslacht met elkaar konden trouwen en nu dan allemaal heel enthousiast omdat het in Amerika kan. Ik snap dat niet...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me kapot aan die simpele zielen die naar de dierentuin gaan en van ieder dier in zijn hok/leefgebied een foto maken en die ook nog eens op Facebook zetten! Rot op. Als ik dat wil zien ga ik zelf wel naar de dierentuin.



Die foto's zijn ook nog eens niet bijzonder ofzo. Als het nou een giraffe was die een radslag maakte...
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 30 juli 2015 @ 16:12:

[...]





Of stelletjes die allebei dezelfde profielfoto hebben waar ze samen op staan...

Ik vond die Celebrate Pride-profielfoto's ook heel irritant: iedereen zag er tijden hetzelfde uit.



Bovendien is het op zich prima dat mensen hun steun uiten, maar van mijn vrienden uit de UK heeft niemand er ook maar één woord aan gewijd toen vorig jaar in Groot-Brittanie mensen van hetzelfde geslacht met elkaar konden trouwen en nu dan allemaal heel enthousiast omdat het in Amerika kan. Ik snap dat niet...Daardoor heb ik een keer heel gesprek gehad met de vriend van een vriendin, hij speelde het lekker mee en ik zat niet op de naam te letten.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Poekie05 schreef op 30 juli 2015 @ 16:14:

Ik irriteer me kapot aan die simpele zielen die naar de dierentuin gaan en van ieder dier in zijn hok/leefgebied een foto maken en die ook nog eens op Facebook zetten! Rot op. Als ik dat wil zien ga ik zelf wel naar de dierentuin. Ow. Ik heb net een paar foto's van de dierentuin geupload.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik gooi ook wel dierentuin foto`s op mijn time line
Ah, ik had niet in de gaten dat er een nieuw topic was



Ik kwam dat bericht van de Efteling ook tegen en iemand wist daarbij te melden dat de Efteling kennelijk bevestigd heeft dat het echt was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven