Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 27 oktober 2016 @ 15:20:

Ach ja, kanker van een wortelkanaalbehandeling...

Het zal wel.

WAt ik altijd het domme vind van die delers is dat de meesten (97% ) zonder problemen nog een peukie opsteken, met de auto naar de frituur rijden voor wat snackies en daarna bij de kapper hun haar laten kleuren en een tattoo laten zetten. (wat allemaal ook kankerverwekkend zou zijn)O ja heerlijk om je aan te ergeren zulke mensen. Mijn nicht heeft wel silicone in haar borsten maar maakt zich extreem druk over BPA en dat soort stoffen die mogelijk door gebruik van een plastic flesje in je lijf kunnen komen..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:tove82 schreef op 28 oktober 2016 @ 09:36:

@ minimouse: die zag ik ook net bij iemand!! Zat te bedenken of ik er iets onder zou schrijven en wat dan precies... Ik net ook. Is bij dezelfde die verontwaardigt reageert op stukjes van De Speld. Dus ze weet niet beter
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 28 oktober 2016 @ 09:54:

[...]





O ja heerlijk om je aan te ergeren zulke mensen. Mijn nicht heeft wel silicone in haar borsten maar maakt zich extreem druk over BPA en dat soort stoffen die mogelijk door gebruik van een plastic flesje in je lijf kunnen komen..
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 28 oktober 2016 @ 09:36:

@ minimouse: die zag ik ook net bij iemand!! Zat te bedenken of ik er iets onder zou schrijven en wat dan precies... Ja en het mooie is dat ze zeggen 'en daarna zeg ik er niets meer over', maar ondertussen vliegen de plaatjes je alweer om de oren.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet tegenwoordig of iemand een bericht aan het typen is bij een posting op een tijdlijn. Een vriend had wat gepost, diverse reacties en ik zag dat er iemand aan h et typen was. Duurde heel lang, dus ik dacht, nou, dat is een lang verhaal.

Even later het bericht: "Joh".

Heeft dat nou zoveel tijd gekost?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Een achterneef van mijn man (geen idee waarom ik die op fb heb, ze voegen mij toe) heeft een pagina tegen de islam geliked die heb ik meteen verwijdert en de pagina gemeld bij facebook ook al lijkt die niet echt actief meer.



Wat berichten door de beheerder:



" Aan X: Ziek zwak misselijk makend kansloos levenloos persoon dat je bent fuck jou hele familie dat jou moeder zo zielig persoon uitgescheten heeft mensen zoals jij zijn mensen die dit land naar de klote helpen en je weet niet eens wat de islam inhoud ????

Zulke losers snappen niet, dat ze alleen hier al om geblokkeerd kunnen worden, hetgeen ook met hem is gedaan.

Overigens heb ik m een mooi antwoord terug gegeven:

Heb je weleens naar je eigen gekeken, volgevreten varken?

Haha, ik zeg bye bye loser"



"Haha, deze hypocriete kut dacht mij te slim af te zijn, maar helaas, ik draai al te lang mee, om te weten dat je niet slim genoeg bent..." + foto van die vrouw..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 28 oktober 2016 @ 10:00:

Je ziet tegenwoordig of iemand een bericht aan het typen is bij een posting op een tijdlijn. Een vriend had wat gepost, diverse reacties en ik zag dat er iemand aan h et typen was. Duurde heel lang, dus ik dacht, nou, dat is een lang verhaal.

Even later het bericht: "Joh".

Heeft dat nou zoveel tijd gekost?
quote:MwTheelepel schreef op 28 oktober 2016 @ 10:02:

Een achterneef van mijn man (geen idee waarom ik die op fb heb, ze voegen mij toe) heeft een pagina tegen de islam geliked die heb ik meteen verwijdert en de pagina gemeld bij facebook ook al lijkt die niet echt actief meer.



Wat berichten door de beheerder:



" Aan X: Ziek zwak misselijk makend kansloos levenloos persoon dat je bent fuck jou hele familie dat jou moeder zo zielig persoon uitgescheten heeft mensen zoals jij zijn mensen die dit land naar de klote helpen en je weet niet eens wat de islam inhoud ????

Zulke losers snappen niet, dat ze alleen hier al om geblokkeerd kunnen worden, hetgeen ook met hem is gedaan.

Overigens heb ik m een mooi antwoord terug gegeven:

Heb je weleens naar je eigen gekeken, volgevreten varken?

Haha, ik zeg bye bye loser"



"Haha, deze hypocriete kut dacht mij te slim af te zijn, maar helaas, ik draai al te lang mee, om te weten dat je niet slim genoeg bent..." + foto van die vrouw..Gezellige pagina..
Alle reacties Link kopieren
En nu volgen de aangepaste sinterklaasliedjes vol taalfouten
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 27 oktober 2016 @ 17:35:

[...]



Wat is er liefie?

Nee zet maar niet op feestboek hoor pb me maar even Dankje schat. Ik ga het redden want ik ben sterk. Ik laat me niet kennen, blijf lachen ook al huil ik van binnen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar op fb. Lieve schatten hoor. Maar die delen vanalles over engelen enzo. En getallen Spirituele dingen. En daar heb ik nief zo veel mee. Heb ik maar even op niet volgen gezet
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 28 oktober 2016 @ 09:58:

[...]





Ja en het mooie is dat ze zeggen 'en daarna zeg ik er niets meer over', maar ondertussen vliegen de plaatjes je alweer om de oren.



haha, ja.



Ook typisch dat het begint met 'Ik ben geen racist, maar...'



Ik kon het toch niet laten en heb er iets onder geschreven. Gewoon iets simpels. Dat geweld nooit goed te keuren is, aan beide kanten niet, maar wat is er mis met het in vraag stellen en herbekijken van een traditie die uit een koloniale tijd komt en waar veel mensen aanstoot aan nemen?

Zoiets...

Kon het niet laten. :-)
Alle reacties Link kopieren
In de FB mail:



Hi... Today is National "I care about YOU DAY" send to 20 people you consider a friend including me, unless you don't. (Just hold down and it will say forward)



Het zal vast wel weer goed bedoeld zijn, maar ... (diepe zucht)...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 3 die geloven in chemtrails en een soort onhoorbare fluittoon waarmee de overheid ons mak houdt, en daar teksten en plaatjes van delen. En dan erbij zetten: word wakker!!



Kostelijk
quote:ringaroundtherosie schreef op 28 oktober 2016 @ 16:29:

Ik heb er 3 die geloven in chemtrails en een soort onhoorbare fluittoon waarmee de overheid ons mak houdt, en daar teksten en plaatjes van delen. En dan erbij zetten: word wakker!!



Kostelijk
Iemand is een zakelijk conflict met haar baas over haar ziekteverzuim tot in detail aan het beschrijven. Met reacties waar de frustratie en negativiteit vanaf druipt .



Iemand reageert met de opmerking dat er mss niet zo slim is om dit op social media te gooien maar krijgt uiteraard geen gehoor.
quote:minnimouse schreef op 28 oktober 2016 @ 09:57:

[...]





Zo kreeg ik een keer een heel blabla verhaal over biologisch eten en gifstoffen etc etc. Vervolgens zie ik die persoon een peuk opsteken. WTF .
Oja heerlijk 'de overheid wil ons onder de duim houden.'



Ik vraag me dan altijd af waarom en vervolgens waarom ze zo moeilijk doen met stoffen aan vaccins toevoegen en chemtrails. Stop gewoon verdovende middelen in het kraanwater en klaar ben je.
Alle reacties Link kopieren
quote:avianflu schreef op 28 oktober 2016 @ 16:43:

[...]





Zo kreeg ik een keer een heel blabla verhaal over biologisch eten en gifstoffen etc etc. Vervolgens zie ik die persoon een peuk opsteken. WTF .

Zo 1 ken ik ook, depressief, maar wil geen ad's,

dat is nl rotzooi, maar een joint of snuif draait ze haar hand niet voor om....
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 28 oktober 2016 @ 16:51:

[...]



Zo 1 ken ik ook, depressief, maar wil geen ad's,

dat is nl rotzooi, maar een joint of snuif draait ze haar hand niet voor om....
Alle reacties Link kopieren
Dat van dat ' a friend is typing' dat dan best lang actief blijft, zodat je bijna ademloos zit te wachten op een heel verhaal, maar er dan één zin of zelfs één woord komt, zie ik ook vaak.

Zou dat niet aan FB zelf liggen?

Want de mensen bij die ik dat zie, zijn soms mensen die voor hun baan schrijven. Kan me echt niet voorstellen dat die 5 minuten aan drie woorden zitten...



Het is wel altijd een beetje een teleurstelling...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft iets afschuwelijks mee gemaakt. Ze heeft het bewust niet op fb gezet. Gaan mensen die ervan weten plaatjes met teksten op haar fb zetten zodat alsnog heel Nederland weet wat haar overkomen is, dan ben je toch dom in het kwadraat of niet?!?
quote:beetjegek schreef op 28 oktober 2016 @ 17:23:

Mijn vriendin heeft iets afschuwelijks mee gemaakt. Ze heeft het bewust niet op fb gezet. Gaan mensen die ervan weten plaatjes met teksten op haar fb zetten zodat alsnog heel Nederland weet wat haar overkomen is, dan ben je toch dom in het kwadraat of niet?!?

Dit is ontzettend herkenbaar... Ik heb zelf zoiets vergelijkbaars meegemaakt. Toen ik erachter kwam schrok ik behoorlijk en wist ik niet hoe snel ik het moest verwijderen.

Sindsdien staat mijn FB zo ingesteld, dat niemand anders dan ikzelf berichten op mijn tijdlijn kan zetten.
Leuk trouwens al die topics op Viva over ergenissen op sociale media. :D



Ik weet helaas niet zo goed waar ik het neer moet zetten. Maar je hebt op Facebook verkoopgroepen waar ik laatst iets voor 50 euro verkocht.

Reacties waren openbaar en onder andere de volgende soort:

- Ik bied 20, 15, soortgelijke reacties etc.

- Als het niet door gaat wil ik het hebben (Hoogste bod voordat ze reageerde was 60, ging niet door, kreeg ik van deze mevrouw een reactie met "ik geef niet meer dan 40 hoor en ik wil nog wat foto's" stuur ik die, bekijkt ze die, nooit meer wat van gehoord.)

- Iemand anders vraagt om extra foto's en stelt nog een andere vraag. Ik geef netjes een reactie en plaats nog iets meer foto's. Volgende reactie "oh okee xx".

- Ik bied 60 -> Ik ging akkoord, rest van de conversatie ging privé. Krijg ik terug: Wil je het een week reserveren zodat ik het kan betalen? Gedaan, week later: Sorry ik kan het niet betalen, helaas. Biedt ze een week later een extreem laag bedrag...



Best lomp eigenlijk, want op Facebook kan je zo zien wie er achter een account zit. En geen van de accounts die op mijn artikel reageerden waren "Fake". (Of het is heel goed gespeeld, maar daar ga ik niet vanuit.)
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. Had bvb een keer wat negatiefs geschreven over een Zomergasten-gast, en ja hoor, hoppa: meteen -1 friend. Idem toen ik een keer in een comment schreef dat ik een bepaalde zanger een kwal vond. Hoppa, gedefriend door een ex-collega...



Wat hebben sommige mensen lange tenen denk ik dan...

( overigens zijn er tegelijk ook mensen die die comments juist vaak liken, die wel houden van een meninkje als je het een beetje grappig probeert te verwoorden...)Ik zou niet weten hoeveel FB vrienden ik heb eigenlijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven