Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Het is mama week. Post dit op je status en zet de datum erbij wanneer je mama werd.

Trots op mijn prinsesje



quote:single1985 schreef op 28 oktober 2016 @ 20:58:

Het is mama week. Post dit op je status en zet de datum erbij wanneer je mama werd.

Trots op mijn prinsesje



OMG..
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]
Komen er bij jullie ook continu van die dr. Pimple filmpjes over het uitknijpen van cystes en abcessen voorbij of heb ik een Sicko op mijn timeline .
quote:Zomer28 schreef op 29 oktober 2016 @ 09:42:

[afbeelding][afbeelding]Hahaha Wat een oude grap
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 28 oktober 2016 @ 16:29:

Ik heb er 3 die geloven in chemtrails en een soort onhoorbare fluittoon waarmee de overheid ons mak houdt, en daar teksten en plaatjes van delen. En dan erbij zetten: word wakker!!



Kostelijk



Oh zo'n chemtrailer heb ik er ook tussen. Is nog een hele goede vriend van me ook Maar dit onderwerp vermijden wij verder. Hij is sowieso nogal van de conspiracy theories de laatste jaren. 9/11, de aanslagen in Parijs en Nice, overal zit wat achter. Geen idee waar het vandaan komt, vroeger had hij dat niet.

Over een fluittoon heb ik hem nog niet gehoord, maar ik ga hem er ook maar niet naar vragen
Iemand plaatst drie keer per dag dit soort berichten:quote:Ongelooflijk dit, eergisteren gebeld voor een afspraak bij scal diagnostiek.. En je wordt door gestuurd naar de verkeerde locatie...



Vervolgens bel je hun op, maken ze een nieuwe afspraak, wordt er door de telefoon gezegd " je jan tussen half 9 en half 11 terecht...



Kom je hier aan om 10 voor 10, word er gezegd, ja je had er al moeten wezen... WTF GEK!!!
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Oude schoolvriendin ligt in scheiding.

Dagelijks hele verslagen van wat hij wel niet allemaal fout doet.

puur leed vermaak, maar zo vermakelijk om te lezen.



Ze wonen nog gezamenlijk in het huis, want de centen wil hij niet delen. Al meerdere mensen hebben tegen der gezegd dat ze een baan moet zoeken. Volgens haar verspilde moeite want ze vind toch nooit iets. Het werk wat er wel is voor ongeschoolde mensen wil ze niet doen want.... (Want schrijft ze trouws wand)



"De overheid mot de uitkerings omhoog doen dit is zo geen leven!!!!!!! Ga je schamen Rutte. De koning moet een bijstand hebben hij weet niet hoe het is. Bah bah bah. "
quote:Chanoek schreef op 29 oktober 2016 @ 16:40:

Oude schoolvriendin ligt in scheiding.

Dagelijks hele verslagen van wat hij wel niet allemaal fout doet.

puur leed vermaak, maar zo vermakelijk om te lezen.



Ze wonen nog gezamenlijk in het huis, want de centen wil hij niet delen. Al meerdere mensen hebben tegen der gezegd dat ze een baan moet zoeken. Volgens haar verspilde moeite want ze vind toch nooit iets. Het werk wat er wel is voor ongeschoolde mensen wil ze niet doen want.... (Want schrijft ze trouws wand)



"De overheid mot de uitkerings omhoog doen dit is zo geen leven!!!!!!! Ga je schamen Rutte. De koning moet een bijstand hebben hij weet niet hoe het is. Bah bah bah. "

Waarom gaat ze geen opleiding volgen als ze geen ongeschoold werk wil doen?

En het klopt wel dat je soms beter een uitkering kunt hebben dan betaald werk, maar het zal wel een reden hebben dat een uitkering hebben niet erg aantrekkelijk is. :P
quote:Chanoek schreef op 29 oktober 2016 @ 16:40:

[...]

"De overheid mot de uitkerings omhoog doen dit is zo geen leven!!!!!!! Ga je schamen Rutte. De koning moet een bijstand hebben hij weet niet hoe het is. Bah bah bah. "



Volgens mijn moeder hééft onze koning gewoon een uitkering. Iets met een staatsinkomen waarover geen belasting betaald hoeft te worden...



Enfin, ik ben ook aan het genieten in mijn timeline nu. Heeft iemand een artikel gedeeld met de begeleidende tekst: "Dat zelfs deze arts twijfelt of hij zijn kinderen moet vaccineren zou alle ouders die klakkeloos de overheid geloven dat vaccinaties geen kwaad kunnen toch eens aan het denken moeten zetten!"

Waarop meerdere mensen (volslagen terecht) reageren dat de schrijver van dat stuk geen arts, maar orthomoleculair therapeut is en dat hele stuk daardoor enorm aan geloofwaardigheid verliest.

Waarop de plaatser gepikeerd reageert: "Ik zeg toch ook niet dat deze man gelijk heeft?! Ik zeg alleen dat deze scheikundig arts (ja, heus, deze term wordt echt gebruikt) vaccinaties niet vertrouwt en dat mensen zijn stuk moeten lezen en hun eigen conclusies moeten trekken."

Waarop men wederom reageert dat de beste man een MBO-opleiding gedaan heeft en zich dus niet echt expert mag noemen op (nou ja, laten we wel wezen) welk gebied dan ook.

Waarop de plaatser zich nóg verder ingraaft met het argument dat al deze mensen het toch verdorie niet beter denken te weten dan een scheikundig arts?!



Inmiddels is de discussie zo geëscaleerd dat er allemaal grappen ten koste van de beste plaatser gemaakt worden die eveneens volledig over zijn hoofd heengaan. Het is alsof deze man zijn gehele vriendenlijst en hun moeder weten wat een moleculair therapeut nou precies doet en bij deze arme man het kwartje maar niet wil vallen. 't Is de meest vermakelijke discussie die ik in lange tijd gezien heb.




Zo dat was weer een rondje facebook
Alle reacties Link kopieren
Wat een juweeltjes weer, Yellow!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Wat een prachtige plaatjes weer, echt #genieten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chanoek schreef op 29 oktober 2016 @ 16:40:

Oude schoolvriendin ligt in scheiding.

Dagelijks hele verslagen van wat hij wel niet allemaal fout doet.

puur leed vermaak, maar zo vermakelijk om te lezen.



Ze wonen nog gezamenlijk in het huis, want de centen wil hij niet delen. Al meerdere mensen hebben tegen der gezegd dat ze een baan moet zoeken. Volgens haar verspilde moeite want ze vind toch nooit iets. Het werk wat er wel is voor ongeschoolde mensen wil ze niet doen want.... (Want schrijft ze trouws wand)



"De overheid mot de uitkerings omhoog doen dit is zo geen leven!!!!!!! Ga je schamen Rutte. De koning moet een bijstand hebben hij weet niet hoe het is. Bah bah bah. "



Ik zou reageren met 'Misschien MOT jij gewoon effe niet zoveel eisen stellen en gewoon een baan zoeken, net zoals ieder ander'.

Wat een armoe zeg, man, man, man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chanoek schreef op 29 oktober 2016 @ 16:40:

Oude schoolvriendin ligt in scheiding.

Dagelijks hele verslagen van wat hij wel niet allemaal fout doet.

puur leed vermaak, maar zo vermakelijk om te lezen.



Ze wonen nog gezamenlijk in het huis, want de centen wil hij niet delen. Al meerdere mensen hebben tegen der gezegd dat ze een baan moet zoeken. Volgens haar verspilde moeite want ze vind toch nooit iets. Het werk wat er wel is voor ongeschoolde mensen wil ze niet doen want.... (Want schrijft ze trouws wand)



"De overheid mot de uitkerings omhoog doen dit is zo geen leven!!!!!!! Ga je schamen Rutte. De koning moet een bijstand hebben hij weet niet hoe het is. Bah bah bah. "



Ik zou reageren met 'Misschien MOT jij gewoon effe niet zoveel eisen stellen en gewoon een baan zoeken, net zoals ieder ander'.

Wat een armoe zeg, man, man, man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chanoek schreef op 29 oktober 2016 @ 16:40:

Oude schoolvriendin ligt in scheiding.

Dagelijks hele verslagen van wat hij wel niet allemaal fout doet.

puur leed vermaak, maar zo vermakelijk om te lezen.



Ze wonen nog gezamenlijk in het huis, want de centen wil hij niet delen. Al meerdere mensen hebben tegen der gezegd dat ze een baan moet zoeken. Volgens haar verspilde moeite want ze vind toch nooit iets. Het werk wat er wel is voor ongeschoolde mensen wil ze niet doen want.... (Want schrijft ze trouws wand)



"De overheid mot de uitkerings omhoog doen dit is zo geen leven!!!!!!! Ga je schamen Rutte. De koning moet een bijstand hebben hij weet niet hoe het is. Bah bah bah. "



Ik zou reageren met 'Misschien MOT jij gewoon effe niet zoveel eisen stellen en gewoon een baan zoeken, net zoals ieder ander'.

Wat een armoe zeg, man, man, man.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 31 oktober 2016 @ 15:39:

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58D39583[/img]Oh geweldig. Heerlijk passief agressief wentelen in zelfmedelijden. Ik heb een heeeeel zwaaaaar leveeennn..Nee maar echt echt waaaarr..
Alle reacties Link kopieren
Grrrr, momenteel wordt ik doodgespamt door mensen die kaarsjes opsteken voor overleden familieleden.

Prima, maar er is een in mijn lijst die voor elk overleden huisdier een apart berichtje aanmaakt. Heb er nu al 10 van haar binnen
Alle reacties Link kopieren
Een tijd terug was er een mafkees die op Facebook een vreselijk filmpje had gezet. Een filmpje van iemand die iets heel akeligs met een hond deed. Het was zo´n rotfilmpje dat ook nog eens uit zichzelf begon te spelen zonder dat je op de play drukt.



Ik ga niet in details, want ik wil niet dat jullie dit weten want ik had het zelf immers ook niet willen weten. Ik heb het toen snel uitgezet maar de schade was bij mij al aangericht. Ik ben weggegaan om afleiding te zoeken maar een maand lang schoten de beelden somsn nog door mijn hoofd en hoorde ik dat hondje nog. Ik was er echt kapot van!



Dat filmpje werd gedeeld om degene die in beeld kwam te herkennen zodat ze gepakt kon worden. Dat was het doel ervan. Maar het was sowieso ergens ver weg, niet in Nederland. En ik deel zoiets niet omdat degenen die bij mij op Facebook zitten in het algemeen daar net zo slecht tegen kunnen als ikzelf.



Ik heb toen dit op Facebook gezet als waarschuwing

https://scontent-ams3-1.x ... 5f1bdd6475814&oe=589877DA
Alle reacties Link kopieren
Zielige dierenfilmpjes veroorzaken verdriet bij de meeste kijkers, de dierenbeulen brengt het op ideeen.



Dubbel slecht dus. We moeten wetgeving zoals in de VS krijgen, waar geweld tegen dieren een misdrijf is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven