Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 juni 2016 @ 21:44:

Een bucketlist waar op staat 'een snelheidsboete gehad, iemand zien sterven, hechtingen gehad, iets gebroken'...



Werkelijk.. Op je bucketlist?! Ja, dat vond ik dus ook. Op zich vind ik 'm grappig, maar te lang en er staan dingen op, die ik juist helemaal niet wil doen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hou op over die bucketlist...mijn tijdlijn staat er vol mee.

Wat is daar de lol van?



Nog even en ik plaats mijn eigen bucketlist "iedereen verwijderen die een bucketlist heeft geplaatst"
Alle reacties Link kopieren
Facebookvriend heeft zojuist in een openbaar bericht aan een vrouw laten weten dat zijn vrouw het met haar man heeft gedaan... Heeft er een kwartier opgestaan en nu is het bericht verwijderd
Jammer, nou mis je de rel.
"OPLETTEN!!!!!!!!!

BELANGRIJK!!!!!!

Vandaag ontvangen als waarschuwing. Ik geef het door: Bijna alle Facebook accounts worden gehackt. Profielfoto en je naam worden opgeheven en worden gebruikt om een nieuwe Facebook-account aan te maken - dat te zien is voor jou. Je vrienden denken dat jij het bent en accepteren. Vanaf dit moment kunnen de piraten schrijven wat ze willen onder jouw naam. Ik wil dat je weet dat ik GEEN PLANNEN heb om een NIEUW ACCOUNT te openen, dus NIET akkoord gaan met een 2e uitnodiging van mij!!!

Kopieer dit bericht op je tijdlijn, zodat al je vrienden worden gewaarschuwd!

NIET DELEN: maar kopiëren en plakken."



Jullie al gehackt?
Alle reacties Link kopieren
Stomme bucketlist.



Ik heb er in maart ook 1 kunnen afstrepen, mee in een ambulance rijden.

Met mijn zoon die niet uit een epilepsie aanval kwam. Met gillende sirenes naar een UMC.

Daar is niks lolligs aan hoor, die had ik graag niet mee willen maken zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 22 juni 2016 @ 21:56:

Stomme bucketlist.



Ik heb er in maart ook 1 kunnen afstrepen, mee in een ambulance rijden.

Met mijn zoon die niet uit een epilepsie aanval kwam. Met gillende sirenes naar een UMC.

Daar is niks lolligs aan hoor, die had ik graag niet mee willen maken zeg maar.Psies. Dat wil je niet op je emmerlijst....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2016 @ 21:52:

"OPLETTEN!!!!!!!!!

BELANGRIJK!!!!!!

Vandaag ontvangen als waarschuwing. Ik geef het door: Bijna alle Facebook accounts worden gehackt. Profielfoto en je naam worden opgeheven en worden gebruikt om een nieuwe Facebook-account aan te maken - dat te zien is voor jou. Je vrienden denken dat jij het bent en accepteren. Vanaf dit moment kunnen de piraten schrijven wat ze willen onder jouw naam. Ik wil dat je weet dat ik GEEN PLANNEN heb om een NIEUW ACCOUNT te openen, dus NIET akkoord gaan met een 2e uitnodiging van mij!!!

Kopieer dit bericht op je tijdlijn, zodat al je vrienden worden gewaarschuwd!

NIET DELEN: maar kopiëren en plakken."



Jullie al gehackt?Jij wel. Door hacker Hoax
Ik plaats hem niet voor niets in dit topic konijntje
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2016 @ 22:27:

Ik plaats hem niet voor niets in dit topic konijntje Dit is het hoax-topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 22 juni 2016 @ 21:30:

Jammer, nou mis je de rel.Yep, ik zat er al helemaal klaar voor
Wat is dat toch met 'niet delen, maar kopieren en plakken'?

Maakt dat dan uit?
lamaar..
anoniem_247077 wijzigde dit bericht op 23-06-2016 19:31
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:chineesje2000 schreef op 22 juni 2016 @ 22:32:

[...]



Yep, ik zat er al helemaal klaar voor ja en wij ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
OMG. Een kennis van me gaat hieraan mee doen.



https://www.facebook.com/contextuoloog/ ... 9754450569
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 14 juni 2016 @ 10:37:

Grinnik



[afbeelding]







En bij voorbaat mijn excuses voor de vele reacties: ik ben even aan het bijlezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 14 juni 2016 @ 17:28:

[...]



Degene die deze afbeelding gemaakt heeft, is zelf een nummer 10, geloof ik. 5 Spelfouten en een hele rits aan kromme zinnen, 't is een talent. Fijn dat het jou ook opvalt, al die foute d's. Ik krijg er altijd van die hele kromme tenen van. Eigenlijk is het een vorm van mishandeling, spelfouten maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 21 juni 2016 @ 08:27:

Dat vraag ik me ook altijd af: waarom moet dat getest worden en wat wil je met het resultaat van je 'onderzoek'.



Maar als je dat zou vragen aan de posters krijg je waarschijnlijk een nietszeggend antwoord als: 'joh, is gewoon leuk'.



Ik heb een hekel aan dat huilerige gemanipuleer à la 'ik weet zeeeeeeeker dat 99% dit negeert en dat alleen echte vrienden/mensen die echt van hun vader houden dit delen. Brrrrr.Eens. En er zijn zoveel varianten op dit thema, dat maakt het nog erger. En ik heb een hele lieve tante, die dit soort dingen plaatst, dus daar kan ik dan natuurlijk niet bot op reageren. Hiep hiep hoera voor dit topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:chineesje2000 schreef op 22 juni 2016 @ 19:28:

Facebookvriend heeft zojuist in een openbaar bericht aan een vrouw laten weten dat zijn vrouw het met haar man heeft gedaan... Heeft er een kwartier opgestaan en nu is het bericht verwijderd
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 22 juni 2016 @ 21:30:

Jammer, nou mis je de rel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 22 juni 2016 @ 21:56:

Stomme bucketlist.



Ik heb er in maart ook 1 kunnen afstrepen, mee in een ambulance rijden.

Met mijn zoon die niet uit een epilepsie aanval kwam. Met gillende sirenes naar een UMC.

Daar is niks lolligs aan hoor, die had ik graag niet mee willen maken zeg maar.





Volgens mij is het leuke aan zo'n bucketlist juist dat je, als je besluit er één te maken, er alleen dingen opzet die iets toevoegen aan je leven. Wat er dus voor zorgt dat je een vrij unieke lijst hebt. Voor de één zal Disneyland er wel op staan, voor de ander absoluut niet. En iemand zien sterven? Ik kan me niet voorstellen dat een normaal mens dat op zijn "wenslijst" zet. Dit lijkt meer op een "kijk eens wat ik allemaal al meegemaakt heb"-lijst.
Ik ben het beu. Ik ben het beu dat de straten, de tunnels, de weilanden en alles wat vol loopt met water BLANK staat. Het staat niet BLANK, het staat onder water. Via dit bericht wil ik de actiegroep WEG met het staat BLANK in het leven roepen. Al jaren worden wij blanken gelijk gesteld aan noodweer en ellende en dat moet stoppen. Ik stel voor om voortaan de uitdrukking, alles staat REGENBOOG te gebruiken. Wij BLANKEN laten onze huidskleur niet langer misbruiken voor een negatieve uitdrukking



Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 juni 2016 @ 19:58:

Ik ben het beu. Ik ben het beu dat de straten, de tunnels, de weilanden en alles wat vol loopt met water BLANK staat. Het staat niet BLANK, het staat onder water. Via dit bericht wil ik de actiegroep WEG met het staat BLANK in het leven roepen. Al jaren worden wij blanken gelijk gesteld aan noodweer en ellende en dat moet stoppen. Ik stel voor om voortaan de uitdrukking, alles staat REGENBOOG te gebruiken. Wij BLANKEN laten onze huidskleur niet langer misbruiken voor een negatieve uitdrukking



vind t wel humor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vrees dat de plaatser het bloedserieus meent
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 juni 2016 @ 20:06:

Ik vrees dat de plaatser het bloedserieus meentDan is het erg ja, ik vond het te mooi om serieus te zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven