Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik dacht ook dat het een grap was dus reageerde erg lacherig kreeg een PB dat ik moet ophouden met haar bericht belachelijk te maken stja..................
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 juni 2016 @ 19:58:

Ik ben het beu. Ik ben het beu dat de straten, de tunnels, de weilanden en alles wat vol loopt met water BLANK staat. Het staat niet BLANK, het staat onder water. Via dit bericht wil ik de actiegroep WEG met het staat BLANK in het leven roepen. Al jaren worden wij blanken gelijk gesteld aan noodweer en ellende en dat moet stoppen. Ik stel voor om voortaan de uitdrukking, alles staat REGENBOOG te gebruiken. Wij BLANKEN laten onze huidskleur niet langer misbruiken voor een negatieve uitdrukking



Sommige dingen zijn zó triest, dat je er alleen heel hard om kunt lachen. Als het ironisch bedoeld was, was het ook nog wel grappig, maar ik begrijp uit de berichten hierboven dat het serieus bedoeld was. Tja.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge eg sgandalag dat ons klijnkint nog nie is gebore hep dr net vertelt kom maar



Dit prachtig stukje nederlands kwam ik net tegen
Ik heb iemand die herinneringen kan delen op Facebook. Ze deelt dus elke dag herinneringen die toen het actueel was al een irritante status was. Dus leuk dat ze nog 'n keer voorbij komen zeg
Alle reacties Link kopieren
Dit kom ik net tegen...



Ik baal vreselijk ! 2 maanden geleden had ik iets waanzinnigs gekocht ! Iets waar ik veel plezier van zou hebben maar nu denk ik toch dat ik het weg wil doen ! Helaas heb ik het bonnetje al weggegooid .... Dus als iemand interesse heeft .... Ik doe het weg ! Gratis op te halen ! Een Zomer die het niet doet ! Het lekt en het lampje is kapot !
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 28 juni 2016 @ 13:08:

Dit kom ik net tegen...



Ik baal vreselijk ! 2 maanden geleden had ik iets waanzinnigs gekocht ! Iets waar ik veel plezier van zou hebben maar nu denk ik toch dat ik het weg wil doen ! Helaas heb ik het bonnetje al weggegooid .... Dus als iemand interesse heeft .... Ik doe het weg ! Gratis op te halen ! Een Zomer die het niet doet ! Het lekt en het lampje is kapot !Een zomer?
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonvader heeft een hekel aan advertenties op Facebook - en daarom geeft hij vaak commentaar erop, als 'nee dank je' of 'ga ik echt niet kopen'. Waardoor al zijn vrienden die advertenties ook in hun newsfeed krijgen
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Dory_1 schreef op 28 juni 2016 @ 13:08:

Dit kom ik net tegen...



Ik baal vreselijk ! 2 maanden geleden had ik iets waanzinnigs gekocht ! Iets waar ik veel plezier van zou hebben maar nu denk ik toch dat ik het weg wil doen ! Helaas heb ik het bonnetje al weggegooid .... Dus als iemand interesse heeft .... Ik doe het weg ! Gratis op te halen ! Een Zomer die het niet doet ! Het lekt en het lampje is kapot !Pas een week gebruikt en nu al de hoop opgegeven dat het nog gaat werken. Dat is wel heel erg negatief
quote:DG2015 schreef op 29 juni 2016 @ 17:09:

Mijn schoonvader heeft een hekel aan advertenties op Facebook - en daarom geeft hij vaak commentaar erop, als 'nee dank je' of 'ga ik echt niet kopen'. Waardoor al zijn vrienden die advertenties ook in hun newsfeed krijgen Ik zag er gister een voorbij komen. Iemand die een advertentie plaatst op zo'n weggeef/ruilgroep. "Ik zoek een tweepersoons bed.'' En dan een reactie: Die heb ik zelf nodig. Je hóeft niet op zo'n groep.
Alle reacties Link kopieren
quote:proudmama33 schreef op 28 juni 2016 @ 09:12:

Ik heb iemand die herinneringen kan delen op Facebook. Ze deelt dus elke dag herinneringen die toen het actueel was al een irritante status was. Dus leuk dat ze nog 'n keer voorbij komen zeg



Kan jij ook hoor!



Maar ik snap je. Heb een hondenliefhebber op FB die elke dag een selfie met de honden post èn ook nog eens de herinneringen!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Nee ik kan geen herinneringen delen. Ik heb ernaar gezocht, maar het is blijkbaar niet voor iedereen beschikbaar
quote:kerrie-79 schreef op 28 juni 2016 @ 09:10:

Tjonge eg sgandalag dat ons klijnkint nog nie is gebore hep dr net vertelt kom maar



Dit prachtig stukje nederlands kwam ik net tegen Die moest ik even een keertje herlezen
quote:proudmama33 schreef op 30 juni 2016 @ 11:19:

Nee ik kan geen herinneringen delen. Ik heb ernaar gezocht, maar het is blijkbaar niet voor iedereen beschikbaar Ik kan dat ook niet... Niet dat ik de behoefte heb maar ik mag zelfs niet :p Misschien te weinig gepost om herinneringen te hebben
Ik kan ze wel delen. Maar ik post ook niet veel meer op FB hoor, lees meer mee.
Mijn moeder deelt elke ochtend levenslessen en vreselijk foute grappen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tab 'op deze dag.'



Gek, je zou toch verwachten dat iedereen dit heeft? Overigens kan je het ook bij jezelf bekijken als je een herinnering van anderen bekijkt. Dan zit er een link onder naar je eigen herinneringen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Fog schreef op 30 juni 2016 @ 11:22:

[...]





Die moest ik even een keertje herlezen Ja ik ook
quote:Dory_1 schreef op 28 juni 2016 @ 13:08:

Dit kom ik net tegen...



Ik baal vreselijk ! 2 maanden geleden had ik iets waanzinnigs gekocht ! Iets waar ik veel plezier van zou hebben maar nu denk ik toch dat ik het weg wil doen ! Helaas heb ik het bonnetje al weggegooid .... Dus als iemand interesse heeft .... Ik doe het weg ! Gratis op te halen ! Een Zomer die het niet doet ! Het lekt en het lampje is kapot !Ik heb hem ook gezien en gevraagd om te ruilen wil deze zomer wel hebben en wil hem ruilen tegen de herfst of de winter
quote:Kwebbeltje91 schreef op 30 juni 2016 @ 11:38:

Ik kan ze wel delen. Maar ik post ook niet veel meer op FB hoor, lees meer mee.



Wat is het leven oneerlijk



Geintje natuurlijk
"Ik ben zo superduper blij, echt ontzettend blij nu!"



Nou, eh, goh... fijn voor je?

Mensen gaan informeren waarom diegene zo blij is. Reageert de partner:"Haha, de reden wordt vanzelf nog duidelijk hoor!"

Reageert diegene zelf weer:"Mensen worden persoonlijk geïnformeerd hoor, niet alles hoeft op Facebook!"



Aaarghh!!! Begìn er dan ook niet over!! Heb me in kunnen houden en maar gewoon helemaal niet gereageerd, geen zin in gezeik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 30 juni 2016 @ 20:47:

"Ik ben zo superduper blij, echt ontzettend blij nu!"



Nou, eh, goh... fijn voor je?

Mensen gaan informeren waarom diegene zo blij is. Reageert de partner:"Haha, de reden wordt vanzelf nog duidelijk hoor!"

Reageert diegene zelf weer:"Mensen worden persoonlijk geïnformeerd hoor, niet alles hoeft op Facebook!"



Aaarghh!!! Begìn er dan ook niet over!! Heb me in kunnen houden en maar gewoon helemaal niet gereageerd, geen zin in gezeik.Gewoon feliciteren met de zwangerschap, wedden dat je dan zo hoort dat ze gaan trouwen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 30 juni 2016 @ 20:55:

[...]





Gewoon feliciteren met de zwangerschap, wedden dat je dan zo hoort dat ze gaan trouwen?

Ghehehe, ik heb het overwogen Maar getrouwd zijn ze al, en ik vrees een nucleaire bonje als reactie op zo'n zwangerschapsfelicitatie. Of omdat het niet zo is (incluis dramaverhalen over waarom het niet zo is) of omdat ik de verassing (opzettelijke typfout hier) verpest heb.

Ik ga maar weer gewoon ontvrienden denk ik, ze plaatsen alleen maar dit soort raadsels en reageren nooit op wat ik plaats. Tja, wat moet je er dan mee? Over een maand of twee krijg ik wel weer een nieuw vriendschapsverzoek van ze (wordt de 5e keer dan), kan ik weer bijlezen welke raadsels inmiddels opgelost zijn.
Alle reacties Link kopieren




Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 13 juni 2016 @ 13:46:

Weet iemand van jullie hoe je kan uitschakelen dat al die likes van vrienden niet in mijn tijdlijn komen? Ik word overspoeld door foto's waarvan ik denk 'wie is dat in godsnaam' en dat het een vreemde blijkt die een like heeft gekregen van een gemeenschappelijke vriend. Maar ik ken die anderen helemaal niet en ik heb ook geen zaken met hun verjaardagfeestje/kinderfoto's/weet ik veel wat. Kan ik dat ergens verbergen of uitschakelen?



Ik was het ook helemaal zat en heb het op de volgende manier opgelost:

Eerst heb ik al mijn fb vrienden ontvolgt. Vervolgens heb ik een nieuwe vriendenlijst aangemaakt. Dit doe je door in de linkerkant van het menu naar vrienden te gaan en op "meer" te klikken. Je komt dan op een pagina waar je een nieuwe lijst kan aanmaken. In deze lijst heb ik al mijn vrienden toegevoegd. De lijst heb ik gemarkeerd als favoriet waardoor deze snel terug is te vinden. Als ik nu fb check, klik ik die lijst aan om te checken of er nog nieuwe updates zijn van mijn vrienden zijn.



Sindsdien is het een stuk rustiger op mijn fb en krijg ik alleen maar relevante updates.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geloof ik dit niet: https://www.facebook.com/ ... 73.100000855522797&type=3
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven