Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Eerst was ik er een beetje tegen om hieraan mee te doen, maar achteraf gezien dacht ik ... ik heb facebookvrienden die ik als vriend heb geaccepteerd omdat ze vrienden van vrienden waren, maar eigenlijk zijn er best wel enkele tussen die ik niet kan thuis wijzen. Misschien is dit dan wel de manier om er achter te komen en te kuisen in mijn vriendenbestand

Omdat het leven niet alleen bestaat uit foto's! Ik vond het ook een leuk idee... En ik ga eraan meedoen. Het voorstel is om Facebook "op te schudden". Kijken of het werkt. Het spel is een kleine test om te zien wie je bericht leest wanneer er geen foto bijstaat. Dus, als je dit leest, geef een reactie bestaande uit 1 woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Slechts 1 woord alsjeblieft! Daarna kopieer je deze tekst op je eigen tijdlijn zodat ik ook 1 woord bij jou achter kan laten. Houd je vinger gewoon op de tekst, raak het woord kopieren aan. Ga naar je eigen status & houd je vinger op de plaats waar.

Klik dan op plakken (verschijnt vanzelf). Dat is alles
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een paar keer gezien, Minnimouse en nou.. poeh.. wow.. wat ís facebook opgeschud. Als ik het nogmaals zie staan, ga ik trouwens reageren dat ik maar steeds mijn vinger op de tekst houd en dat er niets gebeurt. (want dat kan alleen op de telefoon of een tablet.. computergebruikers willen deze tekst kennelijk niet )
Later is nu
quote:YellowDiamond schreef op 16 september 2016 @ 18:05:

Pffff zucht..



Ik ben een MAMA ?????????

Soms heb ik afspraakjes laten liggen voor MIJN KIND, feestjes laten schieten voor MIJN KIND, huishouden laten staan voor MIJN KIND weinig tijd gehad voor vrienden maar het interesseert me niet wat ik voor MIJN KIND heb kwijt gespeeld! Omdat ik weet dat echte vrienden mij wel begrijpen! We zullen zien hoeveel TROTSE MOEDERS dit op hun profiel zetten.????????????

Trots op mijn KIND



Nuff said!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje die gene van die Fack Jou plaatjes is behoorlijk heftig. Heb even op de pagina gekeken, er zijn gewoon 38000 die dat leuk vinden.
ach.. ik doe ook maar wat..
quote:dilaatje schreef op 15 september 2016 @ 15:53:

Ik ben door de plaatjes hier ook een kijkje gaan nemen op die pagina, mijn hemel wat een gestoord mens zeg pfff



Dat zijn van die kijfwijven en dramaqueens die met alles en iedereen overhoop liggen en die je nog wel eens op SBS-programma's à la Bonje met de Buren ziet, of het slag volk dat de Rijdende Rechter tegenwoordig opzoekt na zijn overstap naar die zender.



Je zult er maar eentje naast je hebben wonen...
Alle reacties Link kopieren
Ach, er zit natuurlijk wel een zeker hilariteitsgehalte op die plaatjes, daarom staan ze hier toch ook



Als iemand ze plaatst, omdat ze de dingen écht zo voelt, dat is wel triest.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 19 september 2016 @ 12:16:

Ach, er zit natuurlijk wel een zeker hilariteitsgehalte op die plaatjes, daarom staan ze hier toch ook



Als iemand ze plaatst, omdat ze de dingen écht zo voelt, dat is wel triest.Ik zie er niet echt de hilariteit van in. Ze bestaan namelijk echt, zulke keyboardterroristen.
Meedoen!

We gaan het proberen! ????Multiple Sclerose. Ik vraag aan iedereen dit gedurende 1 uur als je status neer te zetten. Ik ben er vrij zeker van dat ik weet wie van mijn vrienden dit wil doen, als je iemand kent die MS heeft... Mijn hoop is dat in 2016 een behandeling zal worden gevonden. Wil je dit bericht posten voor (minstens) 1 uur? Voor degenen die hebben gevochten of vechten met MS.????????Copy en plakken, niet delen!



Helpt dit dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:cumulus schreef op 19 september 2016 @ 15:47:

[...]





Ik zie er niet echt de hilariteit van in. Ze bestaan namelijk echt, zulke keyboardterroristen.Ik denk dat het voor de persoon zelf niet hilarisch is. Voor de persoon waartegen het gericht is ook niet, maar ik vind de teksten op zich wel een grappig gehalte hebben. Sneu dat mensen zo in het leven staan, dat wel.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Mensen met een a in hun naam zijn aardige en behulpzaam





een serieuze reactie: Zie je wel!

Ik ken de persoon goed genoeg om te weten dat ze het echt geloofd
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 20 september 2016 @ 07:34:

Meedoen!

We gaan het proberen! ????Multiple Sclerose. Ik vraag aan iedereen dit gedurende 1 uur als je status neer te zetten. Ik ben er vrij zeker van dat ik weet wie van mijn vrienden dit wil doen, als je iemand kent die MS heeft... Mijn hoop is dat in 2016 een behandeling zal worden gevonden. Wil je dit bericht posten voor (minstens) 1 uur? Voor degenen die hebben gevochten of vechten met MS.????????Copy en plakken, niet delen!



Helpt dit dan?Alléén als je knipt en plakt! Als je deelt niet, dat weet toch iedereen
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Omdat er iemand op reageerde kreeg ik een FBpagina te zien van een kat die steeds bij dezelfde bushalte zat. Het beestje is helaas verongelukt ,de meeste reacties gaan erover dat er een monument voor die kat moet komen. mensen zijn al aan het bellen met de gemeente, er liggen bloemen bij de halte.
geneet van 't laeve


Een monument....



Wanneer is de stille tocht?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, als er een buurvrouwen clubje een beeldje wil kleien, houd de hang-ouderen van de straat
Alle reacties Link kopieren
Totdat ze elke week gaan staan herdenken bij het monumentje.. bloemetjes erbij, kattengras, dat soort werk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Goed punt. Hangjeugd inhuren zodat er wekelijks een nieuw monumentje moet komen? Of wordt dat te ongezellig
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 20 september 2016 @ 11:43:

Goed punt. Hangjeugd inhuren zodat er wekelijks een nieuw monumentje moet komen? Of wordt dat te ongezellig
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n hekel aan dit soort berichten:



Zij: Nederland weer bereikt!!



Reacties: Nu al weer terug? Zo die weken vakantie zijn snel gegaan, lekkere vakantie gehad?



Zij: Nee, wegens familieomstandigheden waren wij genoodzaakt om eerder terug te gaan. Het was een hele lange rit..



Tientallen reacties vol met medeleven als: sterkte, wat erg voor jullie, jullie hadden zo toegeleefd naar deze vakantie, wat is er gebeurd etc.



Zij: Dankjewel allemaal! Ik ga er op fb verder niet inhoudelijk op in.



Grrr. Waarom post je dan zo'n bericht. Echt afschuwelijke hekel aan dat soort mensen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare posting inderdaad, Nurse88. Op die manier ga je er met de meelevende emotie van de posters vandoor.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder vindt dit erg grappig... Zucht

The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die nogal veel vriendinnen gehad heeft na zijn scheiding. Nu is hij dan eindelijk weer gesetteld. Ze wonen samen, maar vind het altijd opmerkelijk hoe hij reageert als zij iets post.

Zij post dan een foto van een broodje en hij reageert dan met 'smakelijk' ofzo.

Of zij post een foto van een nieuwe plant die ze gekocht heeft en hij reageert dan met 'mooi, wel wat groot'. Terwijl ze dus samenwonen.



Laatst had zij een foto van 1 van zijn kinderen gepost en toen reageerde hij (volgens mij sarcastisch) met 'goed bezig, foto's openbaar plaatsen'. Terwijl hij zelf ook vaak foto's post van die kinderen. Kan zijn dat hij niet wil dat zij dat doet, maar bespreek dat dan effe face-to-face, of ben ik nou gek?
Alle reacties Link kopieren
Zomaar een paar bijzondere berichten. Lees en huiver!



'Jippie...Apple iPhone7 heeft nieuwe draadloze oordopjes. Hoeveel straling wil je hebben in je hoofd?'



'Fluoride in je tandpasta is ongezond.'



'Ik krijg deze week verschillende malen hartjes toegestuurd via messenger met het verzoek een hartje op m'n tijdlijn te plaatsen om aandacht te geven aan de borstkankerweek. Ik wil iedereen wel 100 hartjes sturen als dat helpt, maar niet om aandacht te geven aan een borstkankerweek of borstkankermaand. Tijdens deze weken wordt er extra aandacht besteed aan borstkanker o.a. via reclames waar ingespeeld wordt op de angst van vrouwen om getroffen te worden door deze ziekte. Je kunt geld geven via collectes en de onzalige Pink Ribbon organisatie, zodat je geld doorgesluisd kan worden naar de farmaceutische industrie die dan nog meer synthetische rotzooi kunnen verzinnen om de ziekte te 'bestrijden'. Als we dan toch met z'n allen willen laten weten dat we aan elkaar denken, zou ik willen zeggen: Respect voor iedereen die knokt, tegen welke ziekte dan ook, niet alleen deze week of volgende maand. Mocht je kennis willen vergaren hoe je je best kunt doen om níet getroffen te worden door kanker kijk dan de documentaire 'The truth about cancer'

Voorkomen is beter dan genezen. Laat je leiden door kennis en niet door angst.'



'Eindelijk! Enkele tropische dagen voor de boeg! Geniet ervan maar vergeet niet om je in te smeren met een goede maar vooral veilige zonnebrand. Eentje die niet je hormoonhuishouding verstoort met chemische stoffen. Daar kan je ongemerkt dik van worden namelijk. Lees meer in dit gastartikel van Rosa. Deel je deze met andere vrouwen? http://energiekevrouwenac ... nd-dag-chemische-filters/'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Haha Sjors



Ik zag vanmorgen ook weer een pareltje, inhakend op het nieuws dat mannensperma zo verslechterd de laatste jaren, dat komt door de vaccinaties natuurlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk! Logisch!



Maarreh, ik heb een nieuwe 'genverbrander' gevonden hoor Male! https://m.facebook.com/contextuoloog



Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 22 september 2016 @ 11:03:

Haha Sjors



Ik zag vanmorgen ook weer een pareltje, inhakend op het nieuws dat mannensperma zo verslechterd de laatste jaren, dat komt door de vaccinaties natuurlijk.Best logisch.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven