Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik zal m'n antwoord even toelichten:



In gebieden waar minder wordt gevaccineerd, zijn de gezinnen groter ..



Door vaccinatie minder kindersterfte, waardoor er minder kinderen geboren hoeven te worden.

Ofzo
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Later is nu






Zoveel domheid. Ik zou het aanhangsel in mijn vriendengroep die dit achterlijke plaatje deelt zo graag van FB willen gooien.




Jaaahaaa, want dat is allemaal de schuld van de Europese unie ofzow.

En de moslims natuurlijk en ook de vluchtelingen. Die hebben er in 2002 al voor gezorgd dat de euro kwam. (of eigenlijk decennia eerder al, want de euro is niet in twee maanden tijd ingevoerd)



Jezus, ik weet niet eens waar ik moet beginnen bij zoveel domheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 22 september 2016 @ 12:29:

Ik zal m'n antwoord even toelichten:



In gebieden waar minder wordt gevaccineerd, zijn de gezinnen groter ..



Door vaccinatie minder kindersterfte, waardoor er minder kinderen geboren hoeven te worden.

OfzoIk denk dat het als doodsimpele reden heeft, dat het vooral reformatorische gezinnen betreft die niet vaccineren. En die doen ook niet aan anticonceptie.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Droppyco... Enter in 3... 2... 1...
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Dreamer schreef op 22 september 2016 @ 12:29:

Ik zal m'n antwoord even toelichten:



In gebieden waar minder wordt gevaccineerd, zijn de gezinnen groter ..



Door vaccinatie minder kindersterfte, waardoor er minder kinderen geboren hoeven te worden.

OfzoAlles wat komt, komt van God en zo lang het boompje bloeit zal het vrucht dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 22 september 2016 @ 21:19:

[...]





Ik denk dat het als doodsimpele reden heeft, dat het vooral reformatorische gezinnen betreft die niet vaccineren. En die doen ook niet aan anticonceptie.Bedoel ik
Later is nu
Kwam hem vandaag ook weer eens tegen, die zogenaamde facebook account hack melding, dat iedereen dan in jouw naam profielen aanmaakt etc etc etc... en in jouw naam gaat posten maar dat jijzelf dat niet bent. Dus wees gewaarschuwd.



En zijn altijd weer een berg kneuzen die dat weer delen.....



Es kijken wanneer weer langskomt dat iemand om zo en zo laat op die en die datum verklaart dat alles op zijn/haar wall zijn of haar eigendom is.



ZUCHT........
Alle reacties Link kopieren
quote:hamaika schreef op 24 september 2016 @ 12:15:

Kwam hem vandaag ook weer eens tegen, die zogenaamde facebook account hack melding, dat iedereen dan in jouw naam profielen aanmaakt etc etc etc... en in jouw naam gaat posten maar dat jijzelf dat niet bent. Dus wees gewaarschuwd.



En zijn altijd weer een berg kneuzen die dat weer delen.....



Es kijken wanneer weer langskomt dat iemand om zo en zo laat op die en die datum verklaart dat alles op zijn/haar wall zijn of haar eigendom is.



ZUCHT........Oh, die heb ik laatst weer gehad. Degene die dit geplaatst heeft, heeft ook nog rechten gestudeerd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:hamaika schreef op 24 september 2016 @ 12:15:

Kwam hem vandaag ook weer eens tegen, die zogenaamde facebook account hack melding, dat iedereen dan in jouw naam profielen aanmaakt etc etc etc... en in jouw naam gaat posten maar dat jijzelf dat niet bent. Dus wees gewaarschuwd.



En zijn altijd weer een berg kneuzen die dat weer delen.....



Es kijken wanneer weer langskomt dat iemand om zo en zo laat op die en die datum verklaart dat alles op zijn/haar wall zijn of haar eigendom is.



ZUCHT........Oh, die heb ik laatst weer gehad. Degene die dit geplaatst heeft, heeft ook nog rechten gestudeerd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Willen mensen die meneer (naam) in hun lijst hebben staat.. Mijn niks meer sturen en zegen wat die schrijft of wat ever i dont give a fuck om hem meer wil niks van hem weten horen zien helemaal niks heb niks voor niks af stand gedaan. BEDANKT



ik heb een heuse soap in mijn tijdlijn..





kennelijk was deze man wel goed genoeg om samen een huis te kopen, en zijn ze inmiddels 2 kinderen verder, (1 nog in de buik)

en is het een knipperlicht relatie geweest de afgelopen 2 jaar, deze man had haar verlaten toen ze zwanger was van hun dochter, en toen kwamen ze weer terug bij elkaar en kennelijk ging dat ook niet altijd van harte en ze besloten voor nog een kind te gaan, nu is ze al een tijdje zwanger en hun relatie is net een paar weken over,

en sinds dien krijgen we dikke plaatjes zoals hier boven en fack you kaartjes en dit soort updates in de tijdlijn,

o en schijnbaar plaatst deze vrouw de foto,s van zijn oudste kind ook op fb.. want hij weigert de foto,s te verwijderen van al haar kinderen (lees ze heeft nu 3 van 3 verschillende vaders en 1 in de buik)

en de oorlog gaat door, want haar hele familie, bemoeit zich ermee,



ik had voor de lol op zijn fb gekeken (waarom weet ik niet) en hij loopt alleen maar te janken dat die zijn kinderen niet mag zien van de moeders (2 stuks) van zijjn kinderen en het is zo een sportschool type en heeft kennelijk alleen maar vrouwen op zijn lijst,

volgens de andere kant, hoeren en vieze wijven, en dat zeg dat de oma van de getroffene vrouw





ik ga er bewust niet op reageren, maar mijn beeld die ik van haar heb wordt wel elk keer bevestigd.. (het is een oud schoolgenoot)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Die mensen verwijder je dan toch direct als vriend? Wat een wanstaltige vertoning.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Tussen de mensen die in niet volg ook nog een drama gevonden. Die mensen hebben een ernstig ziek kind en er is een verbouwing in huis nodig om goed voor het kind te zorgen. Dat kost natuurlijk veel geld dus dat proberen ze bij elkaar te krijgen. Een bekende heeft een jaar geleden een benefit gala georganiseerd waar veel mensen aan meegewerkt hebben en er is 1900 euro opgehaald wat heel mooi is. Maar de organisator wilde het geld niet overmaken (kon niet vanwege belasting en dan weer niet door loonbeslag door zijn ex) vandaar dat ze het verhaal nu op facebook gegooid hebben en het werkt want het geld staat er inmiddels op. Wel echt om te kotsen dat je geld bedoelt voor een ernstig ziek kind probeert te houden dus ik snap dit wel.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren




Oh...oké
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
En het eerste kerstplaatje is al verschenen!



"I love not Man the less, but Nature more..."
jeuh kerst....



Ik heb niet zoveel vandaag, alleen deze

Alle reacties Link kopieren
quote:PimPom schreef op 25 september 2016 @ 11:50:

[afbeelding]



Oh...oké





Oohoh.. dat klopt bij mij (niet meer altijd, maar wel vaak nét op tijd)

Gelukkig heb ik ook een A in m'n naam en dat maakt mij dan weer aardig en sociaal
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook altijd te laat maar heb geen R in mijn naam. En nu?
Stressed is just desserts spelled backwards
Dan is je ware naam vast wel met een R erin. Heb je wel eens een fb-testje gedaan over wat je elfennaam (of whatever) is? Dat is vast met een R dan. FB liegt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 september 2016 @ 11:06:

Die mensen verwijder je dan toch direct als vriend? Wat een wanstaltige vertoning.je hebt inderdaad gelijk,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???





ik zie deze weer,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 25 september 2016 @ 12:56:

[...]



je hebt inderdaad gelijk,neeeeeee, want dan mis je je dagelijkse soapmomentje. (en wij ook)
quote:mamsvan schreef op 25 september 2016 @ 12:58:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???





ik zie deze weer, cool. Dat doe ik ook allemaal en werk er nog naast ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven