Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam er een tegel voorbij. Tag iemand die een baby in de buik heeft. Je kon een pak luiers winnen. Tenenkrommend.
quote:soetkees schreef op 01 januari 2017 @ 16:13:

[...]





Dit: http://www.dutchcowboys.n ... kort-een-stuk-kleurrijkerIk ken iemand die een hekel aan haar schoonfamilie heeft en nu dus in alle kleuren van de regenboog heeft gezet dat "mevr. X een K@nkerho#r is.
Alle reacties Link kopieren
quote:TemperanceB schreef op 01 januari 2017 @ 10:58:

Ik heb een vriendin die àl haar herinneringen deelt. En allemaal met dezelfde soort tekst erbij: "alweer X jaar geleede wat ga de tijt toch hart" en "moet je kijke *TemperanceB* (of een ander) alweer X jaar gelee moete we gouw nog is doen".

Verschrikkelijk.









'Weet je nog ... '
O ja die herinneringen. Heb je eerst alle babyfoto's gezien, eerste hapje, eerste stapje etc. Krijg je alles nog een keer. Scrol, scrol.
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 02 januari 2017 @ 22:40:

[...]





Ik ken iemand die een hekel aan haar schoonfamilie heeft en nu dus in alle kleuren van de regenboog heeft gezet dat "mevr. X een K@nkerho#r is.



Wow



De ramptoerist in mij hoopt dan wel weer dat mevr. X in dat bericht werd of wordt getagd
ik zie nu ineens allemaal hartjes langskomen in mijn tijdslijn. Alleen een hartje in de post. Iemand enig idee waar dat nou weer voor is??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat weleens gezien voor borstkanker en solidariteit met andere vrouwen ofzo. Maar dat is in oktober.. Misschien alleen solidariteit dan? Geen idee dus.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 03 januari 2017 @ 09:15:

[...]





Wow



De ramptoerist in mij hoopt dan wel weer dat mevr. X in dat bericht werd of wordt getagd En eigenlijk willen we dan wel een linkje
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 04 januari 2017 @ 08:46:

[...]





En eigenlijk willen we dan wel een linkje Benieuwd naar een reactie van "mevr X" ook....
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 04 januari 2017 @ 08:46:

[...]





En eigenlijk willen we dan wel een linkje Met screenshots nemen we ook wel genoegen
Een linkje durf ik niet te plaatsen. Reactie van mevr X zie ik niet. Maar uit de postings van A. kan ik wel herleiden dat mevr X een hele boze mail heeft gestuurd over het een en ander.

A. heeft verder ook nog geplaatst dat als ze in de buurt is dat ze het huis in de brand steekt. (ook met zo'n gezellig achtergrondkleurtje) en schoonzus krijgt er nu ook van langs.



Eigenlijk vind ik dat ze hulp moet krijgen, volgens mij is ze agressief-depressief ofzoiets.
Alle reacties Link kopieren
We doen er lacherig over, maar je zal zo iemand hebben, die dit soort dingen aan of over je schrijft
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 02 januari 2017 @ 04:58:

Kreeg ineens in lijst 'mensen die je misschien kent' als eerste een profiel te zien met de naam 'Viva HQ'.



Whut?



Geen profielfoto, niks te zien verder.

Vaag!

Benieuwd wat dat is en waarom dat op m'n beeldscherm kwam.Diegene heeft jou opgezocht denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
"Ontbijten met mijn dochter liever met haar dan hypocriete om je heen. Omdat kindereren de waarheid zegen en spreken . En eetje ook veilig met je kids dan volwassen mensen. Is een leer les"



+ foto vd kinderen en eten. Dat vond een fb"vriend" van mij leuk. Ik dacht ik kijk even op het profiel van die meneer.



"In heb leven waar we nu leven is er geen eerlijkheid meer mensen gebruiken je als KONTPAPIER en als ze bereikt hebben wat ze willen bereiken en op je rug hebben gelopen om hun doel te bereiken maar ik gun ze alles wat in hun pad komt.

Maar een ding moet je weten deze mensen hebben geen gevoel doen met je als ze het mensne dubbel gezichten. Wij kennen geen loyaal meer in dit samen leving. Maar is wat het is soms hart maar soms ook goed leer je een les en je gaat blijven leren zolang je ogen open houdt.

DOE GOED EN GIJ ZULT LEVEN"



"Wanneer je gaat praten en zegen en namen noemen ga je horen ik ben schandalig of mi e poer mang bere ga doro maar ik laat het op hun geweten.

Ik hou mij groot en dat maak je sterker"



Volgens mij is hij ergens boos over. Het is me helaas niet duidelijk op wie of wat maar ik vermoed zijn leraar Nederlands
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha. Die als eerste. Ik denk dat het in zijn jeugd al is begonnen. Of natuurlijk bij degene van wie hij het heeft gekopieerd. Maar dan nog heeft zijn eigen leraar Nederlands hem niet veel kunnen leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 04 januari 2017 @ 21:29:



Volgens mij is hij ergens boos over. Het is me helaas niet duidelijk op wie of wat maar ik vermoed zijn leraar Nederlands







Ik heb ooit een vriendin van mij gecondoleerd.



'Waarmee?'



'Met het overlijden van je taalgevoel'



Ze had een knaller van een dt-fout gemaakt, en dat soort dingen is een inside joke tussen ons. Vriendin reageerde er nogal droog op, niet beledigd of zo.



Kreeg ik vriendins schoonmoeder in pb op mijn dak.

Dat ik een hautaine trut was blablabla, vriendin en ik hebben aan de schoonmoeder een nieuwe inside joke
Alle reacties Link kopieren
Het idee alleen al dat mijn schoonmoeder een vriendin via facebook gaat uitschelden. Ik zou erin blijven



Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 05 januari 2017 @ 08:37:

Het idee alleen al dat mijn schoonmoeder een vriendin via facebook gaat uitschelden. Ik zou erin blijven





De schoonmoeder van mijn vriendin kwam mij per pb op m'n nummer zetten omdat ik op vriendins muur iets had gezet over het overlijden van vriendins taalgevoel.

Maar het blijft evengoed grappig
Alle reacties Link kopieren
Ja snapte ik maar ik zag meteen mijn eigen schoonmoeder (type suuuper beschaaft) driftig een vriendin op haar nummer zetten via facebook
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik trouwens wel grappig en/of herkenbaar















Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 05 januari 2017 @ 08:55:

Ja snapte ik maar ik zag meteen mijn eigen schoonmoeder (type suuuper beschaaft) driftig een vriendin op haar nummer zetten via facebook





Ah op die manier.

Ik ga geloof ik mijn schoonmoeder (denk aan Hyacinth Bucket) 's aanspreken, of ze mij misschien niet moet, aangezien ze niemand gaat uitschelden voor mij



Alle reacties Link kopieren
Iemand bij mij plaatste iets als, Het is een mooie nep glimlach om een gewonde ziel te verbergen en ze zullen nooit merken hoe gebroken je echt bent.

Zij heeft het moeilijk met zichzelf...



Ik krijg altijd braak neigingen van dit soort berichten. Zo plaatst ze ook berichten als dat ze heel sterk is, what doesnt kill you makes you stronger (en dan volgende dag zwaar in crisis) en dat soort zinnen.
Het niveau daalt op mijn tijdlijn.......



Alle reacties Link kopieren
quote:_Gayl_ schreef op 07 januari 2017 @ 14:29:

Het niveau daalt op mijn tijdlijn.......



[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5913E23C[/img]Hé, die is leuk voor dat topic over die collega die steeds scheten laat.
Alle reacties Link kopieren
Ook bedolven onder de hartjes voor borstkanker awareness....



Echt he...
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven