Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik heb nog geen hartjes gezien zal vast nog wel komen



Kom wel heel erg veel deze tegen

Mijn deur is altijd open, de koffie is altijd klaar en de woonkamer is altijd warm. Als één van mijn vrienden wil praten, zijn ze altijd welkom. Het is niet goed om in stilte te lijden. Ik heb frisdrank en of bier in de koelkast, thee & koffie in potjes en ik zal er altijd zijn.... je bent welkom, altijd!

Wil tenminste één persoon dit bericht kopiëren en ook plaatsen (niet delen)? Ik probeer te laten zien, dat er altijd iemand is die luistert..
Alle reacties Link kopieren
Mijn deur is niet altijd open, want ik werk nogal eens. Lastig hoor, ben ik weer een slechte vriend dus
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja waardeloos hoor, ga je baan is snel opzeggen!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Deze 'moet' eigenlijk al wel voorbij zijn gekomen. Dat iemand zich rot voelt maar niet vertelt waarom. Dan 'moet' men vragen waarom, en dan komt er ook nog eens geen reactie op. Op zulke statussen reageer ik nooit.



Of iemand die altijd op Rutte en de hele regering aan het mopperen is, evenals de asielzoekers. Deze berichten komen heel vaak(soms meermaals per dag, en o wee als iemand kritiek levert!) voorbij en hij gebruikt harde woorden.



Zo heb ik een oom die een tijd terug getrouwd is met een vrouw. Ze hebben het altijd over hun bonuszoon, -dochter, -kleinzoon. Ze gaan elkaar altijd feliciteren op facebook met de verjaardag van deze bonuszoon, -dochter, en kleinzoon. Ze noemen elkaar altijd schatje en dat soort dingen
Alle reacties Link kopieren
Ach.. er zijn genoeg werklozen in de omgeving. Dan zoeken ze maar nieuwe vrienden hoor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Een paar keer gezien dat mensen schrijven dat ze zooooo blij zijn!! of zoooo verliefd zijn!!!! en dan heb je altijd weer die mensen die vragen waarom ze zo blij zijn, of waar ze zo verliefd op zijn. In dit laatste geval gaat het om een dame met een winkel, iedere keer als ze wat nieuws binnen krijgt, dan schrijft ze dus dat ze OMG zoooo verliefd is, en als er dan wat dames hebben gevraagd waarop, dan plaats ze een foto met uitleg, en dan willen heel veel dames dit produkt ineens kopen, wel slim.



Heb ook een vriendin wiens zoontje in musicals meespeelt, ze is de hele dag foto's aan het spammen, begrijp best dat ze trots is maar weet nu wel over dat zoontje.



En winters…i.d.d. dat elkaar feliciteren op Facebook vind ik zo idioot, je weet gewoon dat ze 's ochtends bij elkaar aan de onbijttafel zitten en dan lees je dat ze hun lieve zoontje, of dochter die al 16 is geworden, feliciteren.
Alle reacties Link kopieren
heb ik toch een kleine aantekening: ik heb m'n kinderen ook wel eens gefeliciteerd op facebook. Ik werk al op het moment dat zij opstaan, namelijk (iets met vroeg werken en pubers)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van ons neemt altijd onvoorstelbaar veel foto's als ze op vakantie zijn. En dan bedoel ik ook: veel. Elke dag komt er een lading bij. En dan niet een fotootje of 10, maar gerust 350 op een dag, en dat dagen achter elkaar. Ik vraag me af of ze echt ter plekke zien wat ze fotograferen of dat ze thuis het nog eens doorkijken en zeggen: "verrek, wat een leuk kerkje..."
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 09 januari 2017 @ 10:29:

heb ik toch een kleine aantekening: ik heb m'n kinderen ook wel eens gefeliciteerd op facebook. Ik werk al op het moment dat zij opstaan, namelijk (iets met vroeg werken en pubers)



Jawel maar dat vind ik ook anders.



Bij deze oom en diens vrouw gaat het zo (even opgezocht. (Bonus)zoon was onlangs jarig)

Vrouw: Lieverd van harte gefeliciteerd met je Zoon alweer xxx jaar De tijd gaat snel

Oom: Dank je wel schatje jij ook gefeliciteerd met je bonus zoon (compleet met hartjes en kus-smileys)
Alle reacties Link kopieren
OHjanee.. dat doen wij ook niet..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jeej, er is er weer 1:



Nou, ik ga geen afscheid nemen van een aantal van jullie.. maar kijk ik naar diegenen die de tijd nemen om dit bericht tot het einde te lezen . Het is een kleine test, gewoon om te zien wie het leest en wie deelt zonder te lezen! Als je alles hebt gelezen, selecteer 'likes' zodat ik een bedankje op je profiel kan zetten! Ik weet dat 97 % van jullie niet het hele verhaal lezen, maar van mijn vrienden zullen 3 % dit doen.

Alstublieft, ter ere van iemand die dood is, of in de strijd tegen kanker is of zelfs kanker had,

Iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er voor je zijn "... dus ik ga een weddenschap aan zonder pessimistisch te zijn, ik zeg dat er maar 3 % van mijn " vrienden " dit op zijn profiel zet Je hoeft alleen te kopiëren en te plakken (niet delen)!!! ik wil weten op wie ik kan rekenen ... en ik weet zeker dat het minder dan 25 zijn....schrijf "gedaan" in de reacties als je dat doet!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 01 januari 2017 @ 19:07:

[...]





Ai, zal de 'kleine meid' blij mee zijn, zo'n statusupdate

Toch wel jammer dat er mensen niet op kwamen dagen, maar dit is natuurlijk weer lekker passief agressief ..



Nog een mooie in de categorie passief agressief:

En dit jaar opzoek gaan naar meer single vrienden die wel tijd voor me hebben. ????



Dezelfde heeft ooit ook op fb gezet dat ze een weekend niets te doen had, of iemand iets kon organiseren.
Alle reacties Link kopieren
Snojkorn, die heb ik al heel vaak gezien, nooit gereageerd en nog steeds bevriend. Ik doe vast iets goeds?



Poeh Joost, die heeft wel een gebruiksaanwijzing dan
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Altijd weer diezelfde verstandige 97% die dergelijke debiele berichten niet deelt
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
hier alleen maar dat de deur altijd openstaat en dat er altijd koffie is voor mensen met problemen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 09 januari 2017 @ 18:40:

hier alleen maar dat de deur altijd openstaat en dat er altijd koffie is voor mensen met problemenDie schijnt samen te hangen met blue monday (volgende week)
Snjókorn falla, á allt og alla
Mijn moeder feliciteert altijd zich zelf als 1 van haar kinderen jarig zijn. Altijd foto van kind op haar time line met hoera *naam* is weer 1 jaar ouder.
Alle reacties Link kopieren
"Voor de eerste keer zelf paneermeel gemaakt. Benieuwd naar het resultaat sebiet ????"



Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 09 januari 2017 @ 18:09:

Snojkorn, die heb ik al heel vaak gezien, nooit gereageerd en nog steeds bevriend. Ik doe vast iets goeds?



Poeh Joost, die heeft wel een gebruiksaanwijzing dan



Yup. Het is even uitgeweest tussen man en mij. Hij was erg verdrietig in die periode en toen vertelde ze hem dat hij mij van haar afgepakt had. En zo zijn er wel meer rare uitspraken.



Ik reageer nooit op 50+ dames die een zoet plaatje op mijn tijdlijn zetten met een tekst als: "dag vriendinnetje, ik kom je een fijne dag wensen!". Jeuk! Dat is dan gelijk afgelopen gelukkig.
quote:MonicaG schreef op 09 januari 2017 @ 19:27:

"Voor de eerste keer zelf paneermeel gemaakt. Benieuwd naar het resultaat sebiet ????"





Zelf paneermeel gemaakt? Wauw, wat een culinair wonder....

Heulemaal een boterham geroosterd en verkruimeld! Hulde
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 09 januari 2017 @ 20:29:

[...]



Zelf paneermeel gemaakt? Wauw, wat een culinair wonder....

Heulemaal een boterham geroosterd en verkruimeld! Hulde Haar volgende uitdaging wordt volgens mij het koken van water zonder het te laten aanbranden


Of een boterham met pindakaas smeren.
Alle reacties Link kopieren
Diezelfde persoon post deze ochtend een foto van een chocoladebroodje dat duidelijk van bij de bakker komt.



Comment: 'Heb je die zelf gemaakt?'

Ik hoop echt dat die persoon ook de paneermeelpost gezien heeft
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd naar het resultaat van het paneermeel ook - want daar is echt enorm veel variatie in
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven