Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Talkinghead schreef op 07 december 2016 @ 23:11:

Enn, kan jij ook iets glittersneeuwachtigs met mijn voorletters doen? Een licht Kerstig accent is meegenomen, maar niet noodzakelijk. Bij voorbaat dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Ik ga glitterend mijn bed in, top!
Enn, heb je misschien een idee hoe ik dit powerpuff girls gif-je als afbeelding kan gebruiken zonder dat er boven en onder een stuk wegvalt?



Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 07 december 2016 @ 23:43:

Enn, heb je misschien een idee hoe ik dit powerpuff girls gif-je als afbeelding kan gebruiken zonder dat er boven en onder een stuk wegvalt?



[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 december 2016 @ 23:13:

[afbeelding]Moooi!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 07 december 2016 @ 22:22:

[...]



[afbeelding]Dankjewel! Ik vind hem prachtig
It ain't me
quote:Enn schreef op 07 december 2016 @ 23:13:

[afbeelding]

Deze!



Eerst even de kerstversie, daarna wordt het de libel!!!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat zou je met mijn ava doen voor de kerst?
Alle reacties Link kopieren
Enn, zou je eventueel als je tijd en zin hebt, een paar subtiel glitterende kerstglitters in mijn haar willen maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zafant schreef op 08 december 2016 @ 18:50:

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat zou je met mijn ava doen voor de kerst?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 08 december 2016 @ 19:19:

Enn, zou je eventueel als je tijd en zin hebt, een paar subtiel glitterende kerstglitters in mijn haar willen maken?

Echt heel graag! Ik heb het je al twee keer willen vragen...



Grappig!

Ik ga het alleen vanavond even doen.

Ga nu weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 08 december 2016 @ 19:22:

[...]



Echt heel graag! Ik heb het je al twee keer willen vragen...



Grappig!

Ik ga het alleen vanavond even doen.

Ga nu weg.
quote:Enn schreef op 07 december 2016 @ 22:17:

[...]



[afbeelding] Dank!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 08 december 2016 @ 19:21:

[...]



[afbeelding]Deze is mooi!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Enn. Mag ik ook weer een leuke kerstava? Ik heb vorig jaar een mooie gehad met kerstboompje, glitter-ring en glitter-tepel



Nu misschien iets met sneeuw en rode glitters ofzo? Laat je creativiteit maar de vrije loop, altijd goed.
quote:Enn schreef op 07 december 2016 @ 23:48:

[...]



[afbeelding]Bedankt, Enn! Niet zo mooi als jouw kunstwerkjes, maar I Powerpuff Girls.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 08 december 2016 @ 20:31:

..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 08 december 2016 @ 19:23:

[...]





“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 09 december 2016 @ 00:09:

[...]



[img]https://www.mupload.nl/img/aitkeooo1bvfi.gif[/img]



Mooi! Ga 'm nu plakken, bedankt Enn.

Na de kerst mag 'ie ook blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 08 december 2016 @ 21:15:

Lieve Enn. Mag ik ook weer een leuke kerstava? Ik heb vorig jaar een mooie gehad met kerstboompje, glitter-ring en glitter-tepel



Nu misschien iets met sneeuw en rode glitters ofzo? Laat je creativiteit maar de vrije loop, altijd goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 09 december 2016 @ 00:12:

[...]





Mooi! Ga 'm nu plakken, bedankt En.

Na de kerst mag 'ie ook blijven.

Met jouw ava ga ik echt nog een aantal keren uitegebreid stoeien.

Wat een prachtige scala van kleuren,lijnen en vormen en hier kan je nog zoveel meer mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik had trouwens wel een nieuwe afbeelding van het internet nodig om goed te zien hoe de lijnen lopen. Deze maakte die heel duidelijk.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haha, die sla ik ook op want zo'n grote had ik zelf niet gevonden. Leuk dat 'ie zo inspirerend is.
quote:Enn schreef op 09 december 2016 @ 00:23:

[...]



[afbeelding]Het lijkt wel of ze in de sneeuw ligt en haar armen onder de sneeuw uit vandaan komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven