Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:friezinnetje2014 schreef op 11 december 2016 @ 22:16:

[...]



staat bovenaan de pagina Velma



Een avatar plaatsen vanuit je bestand weet ik al een jaar of 9 ( oooooooh zit ik hier al zo lang )

maar het plaatje vanaf de post in een bestand krijgen moet ik nog wel uitvogelen als digibete zijnde.
Enn kun je mijn ava ook maken zonder kerstdingen en alleen de vallende sneeuw



Hier is het plaatje

Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 11 december 2016 @ 22:16:

[...]



staat bovenaan de pagina Velma Thanks!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Done!
quote:Enn schreef op 11 december 2016 @ 22:41:

[afbeelding]Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 11 december 2016 @ 22:30:

[...]





Een avatar plaatsen vanuit je bestand weet ik al een jaar of 9 ( oooooooh zit ik hier al zo lang )

maar het plaatje vanaf de post in een bestand krijgen moet ik nog wel uitvogelen als digibete zijnde.Met de muis op het plaatje gaan staan,rechts klikken, opslaan als, en dan rechtsonder klikken op opslaan. Dan staat hij op jouw laptop,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 11 december 2016 @ 22:46:

[...]



Met de muis op het plaatje gaan staan,rechts klikken, opslaan als, en dan rechtsonder klikken op opslaan. Dan staat hij op jouw laptop,Lief dat je het uitlegt maar ik werk zonder muis, wat ik nu heb gedaan is het plaatje selecteren, naar het hulpkader gaan en zo weer naar "meer hulpprogramma's" en het downloaden bevestigen om zo het plaatje via de normale procedure van choose file in de avatar te plaatsen
Alle reacties Link kopieren
ook goed!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 11 december 2016 @ 22:08:

[...]



En ineens wist ik het wel.



Ik hoop dat je het wat vindt maar geef gerust aan als het niet zo is.

[afbeelding]Enn, dank je, ik vind hem heel mooi!
quote:Enn schreef op 11 december 2016 @ 22:08:

[...]



En ineens wist ik het wel.



Ik hoop dat je het wat vindt maar geef gerust aan als het niet zo is.

[afbeelding]Enn, dank je, ik vind hem heel mooi!
Er zijn toch veel mooiere plaatjes van Mary. Iedere keer als ik je ava zie valt me dat afgeplat hoofd op. De helft van haar hoofdtooi mist ze, Zo lijkt het net een keppeltje.



Zie hier het grote verschil.

quote:Philae2 schreef op 11 december 2016 @ 22:45:

[...]



Thanks!!Is deze voor de wintermaanden na de kerst? En dan alleen op dagen dat het sneeuwt?
quote:_Inkie_ schreef op 12 december 2016 @ 17:58:

[...]



Is deze voor de wintermaanden na de kerst? En dan alleen op dagen dat het sneeuwt?

Nee. Voor de hele winter en lente





Wat heb je gedaan met je nick?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bruise schreef op 12 december 2016 @ 11:15:

Er zijn toch veel mooiere plaatjes van Mary. Iedere keer als ik je ava zie valt me dat afgeplat hoofd op. De helft van haar hoofdtooi mist ze, Zo lijkt het net een keppeltje.



Zie hier het grote verschil.

[afbeelding]Effe snel een beetje kleur erbij.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 12 december 2016 @ 21:46:

[...]



Effe snel een beetje kleur erbij.

[afbeelding]Zo komt ze toch veel beter tot haar recht.
Ik dacht even dat Grace een knipoog gaf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bruise schreef op 12 december 2016 @ 22:09:

Ik dacht even dat Grace een knipoog gaf! [afbeelding]

Tijd voor je pilletje Bruise.

Of brilletje, dat kan ook helpen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Philae2 schreef op 12 december 2016 @ 18:02:

[...]



Nee. Voor de hele winter en lente





Wat heb je gedaan met je nick?Niks
Alle reacties Link kopieren
Hey! Streepjes! leuk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 12 december 2016 @ 22:12:

Hey! Streepjes! leuk.

Ja is een stuk beter dan die cijfers, suggestie was van jou toch?

En geen verwarring meer met de andere Inky, vooral met quoten als je geen ava ziet was het lastig.
quote:Enn schreef op 12 december 2016 @ 22:11:

[...]



Tijd voor je pilletje Bruise.

Of brilletje, dat kan ook helpen.Ander brilletje en ander pilletje.
Alle reacties Link kopieren




“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moeilijk, moeilijk. Gelukkig is de keus niet aan mij!

Het nepbontje maakt het eigenlijk ook wel extra af in tijden als deze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven