Roamler

07-08-2015 11:56 207 berichten
Maakt iemand van jullie gebruik van de app Roamler? En werkt het een beetje?



Ik wil het zelf ook graag gaan proberen, maar heb geen invite, dus ik sta wel open voor een invite mocht iemand die nog over hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar vond het niet de moeite waard om een nieuwe te openen. Mocht iemand interesse hebben om Roamler uit te gaan proberen, ik heb 1 invite over.
"After all this time?" "Always."
Severus_Snape schreef:
30-12-2018 14:06
Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar vond het niet de moeite waard om een nieuwe te openen. Mocht iemand interesse hebben om Roamler uit te gaan proberen, ik heb 1 invite over.
Ja graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog een invite over. Stuur je emailadres even per pb als je hem hebben wil. Laat daarna ook hier even een berichtje achter om te laten weten dat ik een pb heb. Het zit niet in mijn systeem om structureel bij de berichten te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Stuur in een pb maar even je mailadres, dan meld ik je aan. Als je in dit topic laat weten dat je een pb hebt gestuurd dan weet ik ook zeker dat ik hem lees.
"After all this time?" "Always."
Ik heb het ooit gebruikt. Maar Roamler loont niet. Zelfs als 16-jarige in de supermarkt werken verdient beter. Al heb je met Roamler wel meer vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Roamler dan ook niet om er rijk van te worden. Leuk extraatje soms en boodschappen doen moet ik toch. Alleen die shift opdrachten doe ik niet.
De invité heb ik trouwens nog steeds, voel je vrij een pb te sturen als je die wilt voor iedereen. Meld het even anders bestaat de kans dat ik het berichtje mis.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
@anoniem...
Of het loont hangt er nogal vanaf. Vandaag bij de plus 3 foto’s maken van het koffieschap voor € 7,60, dat was amper 1 minuut werk.
Eerder deze week een gesprekcheck voor € 21 , ik ben hooguit 5 minuten binnen geweest, dat was dus ook heel snel verdiend.

Dingen als een kopstellingencheck bij AH daar begin ik al niet aan; levert nauwelijks op, kost veel tijd en de kans dat je iets vergeet is redelijk groot.

Ik zie het als een leuk extraatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven