Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Ook prachtig: een foto van een kind. Vanaf de kin naar boven genomen om doorkomende tanden te laten zien. Ze lijkt zo net een bol laafje en ik keek zo haar neusgaten in. Zonde van het leuke meiske.
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Alle reacties Link kopieren
Ook tegengekomen: foto's van een verjaardagsfeest. Of het is een slechte telefoon/slecht fototoestel of het ziet er grijs van de rook. Maar dan ook echt grijs.
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Alle reacties Link kopieren
[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55E64735[/img]
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Alle reacties Link kopieren




Kitty's foto
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
thx Dreamer. Nog heel wat posts te gaan. Maar ik kon het toch niet laten.
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Mijn nicht deed dus in het begin van die 'baby is nu 1 - 2 - 3 - 4 -5 (vul maar in) maand'. Gelukkig is ze er mee gestopt, ook met het overmatig posten van foto's van het kind. Nu de win - en deelacties nog... *fingers crossed*



Ik zet ook foto's van dochter op FB, soms omdat ik het ook echt leuk vind (zo ben ik dan ook wel weer ), maar doe het voornamelijk voor mijn (schoon)familie. Zeker in het eerste jaar gaan ze zo snel en voordat we elkaar weer zien is het soms drie maanden verder. Dan is het wel leuk ze een beetje up - to - date te houden.
Hoi Leuk topic!



Ik heb een vriend in de lijst die dit plaats: Hi, nog 20 dagen, olé. Tja.... 5 dagen geleden stond er: nog 25 dagen wachten. Ik vind dat van die rare dingen Denk er dan serieus over om wat heel doms erbij te zetten Hij krijgt er ook geen likes op en ook geen vragen.



Er zitten soms nietszeggende dingen tussen.
Oeps....fout
quote:fleetfox schreef op 10 juni 2015 @ 17:26:

Mijn nicht deed dus in het begin van die 'baby is nu 1 - 2 - 3 - 4 -5 (vul maar in) maand'. Gelukkig is ze er mee gestopt, ook met het overmatig posten van foto's van het kind. Nu de win - en deelacties nog... *fingers crossed*



Ik zet ook foto's van dochter op FB, soms omdat ik het ook echt leuk vind (zo ben ik dan ook wel weer ), maar doe het voornamelijk voor mijn (schoon)familie. Zeker in het eerste jaar gaan ze zo snel en voordat we elkaar weer zien is het soms drie maanden verder. Dan is het wel leuk ze een beetje up - to - date te houden.



vaak zijn die mensen die elke maand een update doen sowieso erg gul met foto's van hun kind op fb. Misschien dat het me daarom begint tegen te staan.



kinderfoto's op zichzelf zijn wel leuk,mits kind wat leuks doet of er gewoon heel mooi op staat. Zou toch zelf niet zo gauw foto's van mijn kind posten vanwege de privacy van mijn kind. Familie app ik tzt de foto's wel
'En dan vergaat je wereld even in 1 klap'



En dan tig reacties variërend van sterkte en je weet wat ik heb gezegd tot ?? En ? En wat is er aan de hand.. En dan NIET zeggen wat er is!!

Vervolgens tig plaatjes met teksten als ik vecht door em blaba. En dit is niet de eerste keer maar gewoon dagelijks. Wat irritant.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik dit al eens gepost, maar ik vind het irritant als mensen met allerlei win&like acties meedoen en dat dan op zichzelf of hun kind betrekken:



- Oehhhh dat zou Sterre leuk vinden! (een speelgoedje voor een kind winnen)

- Ohhhh ja, hier ben ik echt aan toe! (weekendje weg winnen)

- Yeah! Echt wat voor mij, ben er zoooo aan toe na een zware tijd (saunadag winnen)

- Hihi hier zou Sterre lekker onder slapen! (een dekbed voor een kind winnen)



Pfffffff ... heb dan altijd de neiging om erbij te schrijven: Jaaaaaa, die en die is ook moe/druk, vindt het ook leuk, is er ook aan toe .....
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 10 juni 2015 @ 20:38:

Volgens mij heb ik dit al eens gepost, maar ik vind het irritant als mensen met allerlei win&like acties meedoen en dat dan op zichzelf of hun kind betrekken:



- Oehhhh dat zou Sterre leuk vinden! (een speelgoedje voor een kind winnen)

- Ohhhh ja, hier ben ik echt aan toe! (weekendje weg winnen)

- Yeah! Echt wat voor mij, ben er zoooo aan toe na een zware tijd (saunadag winnen)

- Hihi hier zou Sterre lekker onder slapen! (een dekbed voor een kind winnen)



Pfffffff ... heb dan altijd de neiging om erbij te schrijven: Jaaaaaa, die en die is ook moe/druk, vindt het ook leuk, is er ook aan toe .....Het ergste is nog wel als het helemaal niet om een deel-/winactie gaat. Volgens mij zag ik dat laatst op de prenatal pagina, gewoon een vraag, welke van de 2 geboortekaartjes je het leukst vond. En dan als reactie ''Oh, die 2e zou erg leuk zijn, en de kosten met een kindje op komst zijn al hoog zat dus zou hééél fijn zijn'' (iets in die trant in ieder geval) Uuh, er staat nergens dat je het kan winnen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan ja. Rot op met die kut acties
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:bieno schreef op 10 juni 2015 @ 20:45:

[...]





Het ergste is nog wel als het helemaal niet om een deel-/winactie gaat. Volgens mij zag ik dat laatst op de prenatal pagina, gewoon een vraag, welke van de 2 geboortekaartjes je het leukst vond. En dan als reactie ''Oh, die 2e zou erg leuk zijn, en de kosten met een kindje op komst zijn al hoog zat dus zou hééél fijn zijn'' (iets in die trant in ieder geval) Uuh, er staat nergens dat je het kan winnen hoor!



Oh dat is wel heel erg!

Lezen is een vak, hé?



Of van die winacties van de Linda ofzo. Dan moet je onder zo'n artikel een reactie plaatsen. En dan zie je ook allemaal van die stomme berichtjes als:



- Jaaaaaaa wil ik winnen voor mijn moeder. Zij verdient het echt want ze heeft zoooooooveel meegemaakt!

- Ik doe mee voor buurvrouw Wilma, want ze zit echt in zak en as. Heeft net haar grote teen gestoten.

- Hihihihi ik wil wel een gokje wagen hoor! Ik ga geen zielige verhalen verzinnen maar hoooop echt dat ik win. Duim, duim, duim.



Pfffffffff echt verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
Ohja verschrikkelijk inderdaad sommige reacties!
Alle reacties Link kopieren
De hou-van-degenen-die-van-je-houden-plaatjes hadden mijn tijdlijn nog niet bereikt, maar zonet voor het eerst wel..

Alle reacties Link kopieren
Ik ben lid van een knutseldefrutsel-FB-pagina.

Vandaag een bericht van de beheerder: uitputtende verontschuldigingen dat ze niet op elke geposte knutselfrutsel reageerde.

Wat was er gebeurd? Iemand had zich bij haar beklaagd dat ze niet op iedereens (3000 leden!) posting van een crea-bea-moment reageerde. Of soms twee dagen later.

De arme vrouw stond zich zowaar te verontschuldigen dat ze meerdere sites beheerde en ook nog een privéleven heeft (met momenteel verdriet vanwege een overleden moeder) en dus niet altijd gelijk kon reageren.



Nou, die klager had ik er subiet afgedonderd. Echt van de zotte, dit.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Score van vandaag:







Alle reacties Link kopieren
Haha, dat hele verhaal op die laatste.



[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55E7E090[/img]
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Plaatje van Chocokitty:

Alle reacties Link kopieren
Update: de beheerder van de knutselfrutsel-FB heeft een zeer onvriendelijk berichtje gehad van de dame die haar 'aansprak' over haar geringe aanwezigheid inzake alle kunstwerkjes.

En gelukkig heeft de beheerder gedaan wat ik al riep: het klaagsujet acuut verwijderd!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
ik zag deze vandaag:

"En toch schrik je weer als je achterom kijkt, o gelukkig het zijn de bietjes van eerder op de avond."



ranzig als het echt is.

stom als het weer zo'n 'spelletje' is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ontvriend!! Een inmiddels dus ex-vriend plaatste vandaag de zin: " nog één nachtje slapen en dan ...." waarop ik heb gereageerd met: "en dan is het zondag". Dat was niet de gewenste reactie.

Wat er morgen nog meer is zal ik nooit te weten komen.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 13 juni 2015 @ 21:44:

Ik ben ontvriend!! Een inmiddels dus ex-vriend plaatste vandaag de zin: " nog één nachtje slapen en dan ...." waarop ik heb gereageerd met: "en dan is het zondag". Dat was niet de gewenste reactie.

Wat er morgen nog meer is zal ik nooit te weten komen.



hij heeft gewoon geen humor.



Die klager op de knutselfrutsel site is wel erg zeg. Alsof beheer overal naar op moet reageren. Want die mensen hebben geen leven zeker.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:soetkees schreef op 13 juni 2015 @ 21:03:

Update: de beheerder van de knutselfrutsel-FB heeft een zeer onvriendelijk berichtje gehad van de dame die haar 'aansprak' over haar geringe aanwezigheid inzake alle kunstwerkjes.

En gelukkig heeft de beheerder gedaan wat ik al riep: het klaagsujet acuut verwijderd!Groot gelijk van de beheerder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven