Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Wat een feest der herkenning hier.

Ik zag gisteren ook weer een pareltje voorbij komen. Heb 'm even weer opgezocht.

Verder erger ik me op Facebook aan:



Mensen die de hele dag door foto's posten van hun huisdier (vaak honden). Er verschijnen constant nieuwe foto's in mijn tijdlijn, meestal bewerkt met een oh zo artistiek ("nostalgisch") filter.

Als ze de hond uitlaten maken ze ook veel foto's: van het landschap, van de wolken, van de lucht, van de bloemen en planten en bomen en van andere honden die ze tegen komen.... ook deze foto's komen natuurlijk direct op FB. En af en toe zo'n foto kan best leuk zijn. Maar omdat het dit soort foto's "regent" wordt het saai en irritant. En alle foto's lijken op elkaar!

En dan ook altijd die commentaren erbij: "mijn prinsesje maakt mij zó gelukkig". "Wat een rijkdom; mijn 2 kanjers...." "Ik ben zó verliefd".(Gaat dus over honden.)



Ik ben zelf ook heel erg blij met mij kat, maar ik moet er niet aan denken om constant andere mensen te vervelen met foto's van hem. En ik aai hem het liefst zónder camera ertussen. Daarbij vind ik 'm in zijn echte kleuren ook mooier dan in sepia.
Takketrol haha . Wat een stomme vriend dat hij daar niet om kan lachen! En je hebt toch gewoon gelijk? Tis zondag nu. Zou haast denken dat je de toekomst kunt voorspellen .



Die van lallebei moet ik echt van op de pot
Alle reacties Link kopieren
oh God, het is weer weekend, ik zie weer diverse What Character bla bla are you, en Nu schijnen ze kunnen zeggen welk Medicyn je bent, UHM ???
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
De moederkloek op mijn fb postte van de week een foto van haar kind (me meisje) die nu voor het eerst aan de tafel staat. En godchristemeziele, elke keer denk ik weer 'wat is dat kind toch lelijk'. Volgens mij is dat nu ook doorgedrongen tot de rest van haar vriendenlijst want niemand schreef 'mooie meid' of zo. Alleen maar dingen als 'knap hoor' 'wat gaat het hard he' etc.
Ja hoor ze zijn weer terug, sinds ene week ongeveer. Die rare updates als 'ik heb 1000 euro gevonden, ik heb een aap geadopteerd'.... en dan gevolgd door pms van 'je bent er in gestonken, nu moet je 1 van de volgende dingen zelf posten'.



Dat is toch al van een paar jaar geleden? Dat er nog mensen zijn die daar in trappen is bijna net zo erg als die berichten zelf, vooral als je halve vriendenkring opeens apen adopteert of 1000 euro vindt .....
Vriendin A die op vriendin B haar tijdlijn schrijft: Knuffel!!!

En dat vriendin B dat dan liket en reageert met Love you!

En dat vriendin A vervolgens die reactie weer liket en reageert met Love you too!

En dat B dat dan weer liket.



Walchelijk vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
quote:mssfiddler schreef op 10 juni 2015 @ 18:32:

[...]





vaak zijn die mensen die elke maand een update doen sowieso erg gul met foto's van hun kind op fb. Misschien dat het me daarom begint tegen te staan.



kinderfoto's op zichzelf zijn wel leuk,mits kind wat leuks doet of er gewoon heel mooi op staat. Zou toch zelf niet zo gauw foto's van mijn kind posten vanwege de privacy van mijn kind. Familie app ik tzt de foto's wel



Ik zet ook geen kinderfoto's online, wel in de familie groepsapp



Een vriend is gek op complimenten dus eens per zoveel dagen staat er weer een foto van kind met nieuwe schoenen-jas-sokken etc. en daarbij de tekst "nieuwe XXXX gekocht voor ME dochter" (of een ander kind ) Kind staat dan zeer ongelukkig te kijken en weet zich duidelijk geen houding te geven.



Bij nieuwe schoenen zie je soms alleen broekspijpen en dus schoenen



Inmiddels zijn er wel spanningen omdat zij helemaal FB verslaafd is (ook) en de hele avond na het werk met haar mobiel in de hand zit en maar gluren tot ze gaan slapen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Nu staat er op mijn startpagina dit: Oja... nog 15 dagen. Ik wil er zo graag dom op reageren, maar doe het maar niet.



Bij mij staan er ook win acties op, een fiets een tafel, weet ik veel nog meer van dat soort onzin.
quote:Promethium schreef op 13 juni 2015 @ 11:50:

De hou-van-degenen-die-van-je-houden-plaatjes hadden mijn tijdlijn nog niet bereikt, maar zonet voor het eerst wel..

[afbeelding]Oh, deze kwam vanavond ook bij mij langs, vreselijk!
Hoe diep kun je zakken. Het rapport van je kind plaatsen met heel veel kritiek en commentaar omdat het kind in je vechtscheiding niet jouw kant kiest.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 15 juni 2015 @ 08:15:

Hoe diep kun je zakken. Het rapport van je kind plaatsen met heel veel kritiek en commentaar omdat het kind in je vechtscheiding niet jouw kant kiest.Wat zielig! Heeft t kind toch de goede keuze gemaakt. Echt heel triest.
Alle reacties Link kopieren
Man wat triest zeg, van dat rapport.....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
oh wat erg.. dat kind
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 15 juni 2015 @ 08:15:

Hoe diep kun je zakken. Het rapport van je kind plaatsen met heel veel kritiek en commentaar omdat het kind in je vechtscheiding niet jouw kant kiest. heb je er iets van gezegd?
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik,in een privébericht of via de telefoon, ook iets van gezegd hebben..
Ik ben niet bevriend met die persoon. Ik zoek wel mogelijkheden om dit anoniem ergens te kunnen melden want het is heel triest wat hij allemaal voor vuiligheid over zijn ex plaatst
Het erge is dat zijn vrienden hem allemaal gelijk geven
Alle reacties Link kopieren
Aah wat zielig voor dat kind.

De dupe van de vechtscheiding.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Reactie op een babyfoto: 'sexy ventje'
Alle reacties Link kopieren
Ik gluur al de hele week tegen katten op/rond/in hun nieuwe krabpaalding. En katten die op het balkon zitten, in de vensterbank en op tafel en op schoot en en en.... NU. WETEN. WE. HET. WEL.



Ik heb ook iemand in m'n tl die denkt dat ze geweldig kan koken. Laatst risotto die me nog het meest deed denken aan een plak kots op een bordje.
Hallo?!
Ik kan nog geen plaatjes plakken maar zag net via via dit: 'Een moeder is ook maar een klein meisje die groot is geworden".
Weer eentje:quote:Wat een week hebben we weer achter de rug! Druk druk druk...

En met de nodige spanningen...gelukkig ook heel goed nieuws gekregen...pfff. En als je dan vraagt naar die spanningen of het goede nieuws, dan is dat privé. Maar wel om de zoveel tijd zevezeiken dat er niet gepast gereageerd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Aarggh irritant dat soort mensen. Zeg dan niks. Op dit soort mensen reageer ik niet meer hoor.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik heb even mijn tijdlijn doorgescrold net. Geen enkele stomme update

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven