Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



quote:MonicaGeller schreef op 02 juli 2015 @ 13:40:

[...]





Ze spelen mee in Tegen de Sterren op, hij doet imo alleen maar flauwe imitaties van andere BV's.



Zij is een actrice van 13 in een dozijn, deed o.a. destijds mee in Anneliezen.In het theater was zij wel heel goed. Daar zag ik haar veel liever spelen dan op televisie tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaGeller schreef op 02 juli 2015 @ 13:40:

[...]





Ze spelen mee in Tegen de Sterren op, hij doet imo alleen maar flauwe imitaties van andere BV's.



Zij is een actrice van 13 in een dozijn, deed o.a. destijds mee in Anneliezen.



Ik heb ze maar even door google gegooid en snap nu in elk geval wat een BV-er is

Bedankt voor je uitleg!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:fleetfox schreef op 02 juli 2015 @ 13:48:

[...]







Vooruit dan maar.

[afbeelding]Ooww, dat ziet er lekker uit!
Later is nu
Net gelezen: A girl who trips about the little shit in her relationship ain't insecure, crazy or jealous..

She's protecting her title as wifey! 👊 💖



Komende van inderdaad een vrouw (23) die nogal snel uitvliegt, maar dat wifey gedeelte (het woord alleen al!): ze is net eindelijk eindelijk eindelijk weg bij haar drugsdealende, vader van haar kind, man met losse handjes, en zit nu alweer bij haar ex die een veel te braaf karakter heeft om weerwerk te kunnen bieden. Wat wifey?
Normaal lees ik hier altijd mee omdat ik geen facebook heb, maar een vriendin van mij wel.



Ze was hier net en laat mij een profiel zien van een 20 jarig meisje die een selfie heeft gemaakt, zonder hoofd, in bikini.

De getrouwde mannen en de mannen in relatie proberen elkaar af te troeven met opmerkingen.



Het verschilt met: Is er nog een plekje dat ik in kan komen smeren? tot: lekkerrrr!!!

En het pareltje: Wat eronder zit is nog lekkerder!! Echt wel!!
Gatver Lindy, wat een vreselijk manvolk . Triest
quote:pussywillow schreef op 02 juli 2015 @ 19:24:

Gatver Lindy, wat een vreselijk manvolk . TriestNou moet zeggen zij ook hoor! Vindt het van haar ook behoorlijk aandachtstrekkerij.
Daar is FB toch ook voor?



Hier een andere vorm van aandachttrekkerij. Een berichtje in de trant van "If I moved away from my 'friends', nobody would notice."

Bleh. En dan 30 reacties met "I would miss you so muchhhhh omg omggg love youuuu!"



[quote]Kunai schreef op 02 juli 2015 @ 20:08:

Daar is FB toch ook voor?



Ja heb jij weer gelijk in.
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 02 juli 2015 @ 14:08:

Net gelezen: A girl who trips about the little shit in her relationship ain't insecure, crazy or jealous..

She's protecting her title as wifey! 👊 💖



Komende van inderdaad een vrouw (23) die nogal snel uitvliegt, maar dat wifey gedeelte (het woord alleen al!): ze is net eindelijk eindelijk eindelijk weg bij haar drugsdealende, vader van haar kind, man met losse handjes, en zit nu alweer bij haar ex die een veel te braaf karakter heeft om weerwerk te kunnen bieden. Wat wifey?Zo noemt Kees van Nieuwkerk zijn vriendin Carice van Houten ook.
Alle reacties Link kopieren
Deze Facebookpost (van Iris Houx) vat dit topic wel een beetje samen



Reacties die ik onder Facebook statusupdates wilde plaatsen maar op het laatste moment heb gewist:

- Jezus, ga je dát eten?!

- Ongelofelijk. En dit is je beste selfie? Ik hoop dat ik je nooit in het echt tegenkom.

- Wat is er een godsnaam met jouw lippen aan de hand?!

- Weet je al dat dit je kind niet is, of ben ik de enige die het ziet?

- Als je nog een keer zo zeurt ontvriend ik je.

- Het is 'mijn telefoon', niet 'me telefoon', en ook niet 'me buurfrouw zij' en ... o, laat maar.

- Je post deze foto alleen maar omdat je vindt dat je er goed opstaat maar de tekst erbij slaat echt helemaal nergens op.

- Dit meen je niet. Zoveel domheid in één statusupdate. Mag ik je aanmelden voor het Guinness Book of Records?

- Weet je zeker dat dat je been is?

- HOAX! Eikel.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Laatst gelezen: Vandaag alweer een jaar samen met mijn lieve mannetje. Wat is het toch heerlijk, om zo'n leuk en lief mannetje te hebben.



Dan vraag ik me altijd af hoe haar 'mannetje' het vindt dat zijn vriendin zoiets plaatst...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Alle reacties Link kopieren
quote:Liesje68 schreef op 06 juli 2015 @ 12:22:

Laatst gelezen: Vandaag alweer een jaar samen met mijn lieve mannetje. Wat is het toch heerlijk, om zo'n leuk en lief mannetje te hebben.



Dan vraag ik me altijd af hoe haar 'mannetje' het vindt dat zijn vriendin zoiets plaatst...Tja. Die noemt haar waarschijnlijk me sgatje...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 juni 2015 @ 15:06:

Vandaag op mijn tijdlijn, doordat een vriend van mij erop reageerde: een volgepoepte wc!



En waarom? Zoon had al sinds geboorte diarree, maar sinds het drinken van -insert wondermiddel- zijn het keurige drollen geworden. Dus iedereen aan het -insert wondermiddel-!



Gatver! Is er dan helemaal niks meer privé?sorry ik ga stuk van het lachen! 😂




Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 06 juli 2015 @ 20:26:

[afbeelding]



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb nu iemand op mijn pagina die zich zelf feliciteert met haar verjaardag beetje aandacht te kort denk ik

Heb alleen dan geen zin meer om die persoon te feliciteren
Alle reacties Link kopieren
Heppie burfdee toe mie, heppie burfdee toe mee, heppie burfdee......
I can explain it to you, but I can't understand it for you
een plaatje maar kan geen plaatjes plakken:



als je me haat

verwijder je me dan

als je me aardig vind

geef me dan af en toe eens like of

een leuke reactie
Alle reacties Link kopieren
Bij mij domineert vooral vanaf donderdagavond tot zaterdagnacht de rumag plaatjes vooral door één dame en de plaatjes samen geven een aardig beeld van wat ze kennelijk voelt maar het echte verhaal erachter lees ik nooit ergens wel de reacties van de mensen die het kennelijk wel allemaal weten. Laatst heb ik nog oprecht per pb gevraagd of ik misschien iets kon beteken voor haar want ik heb niet jan en alle man op fb maar nee helaas ik kon niets doen wilde ook verder niets kwijt over het onderwerp.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 06 juli 2015 @ 22:25:

een plaatje maar kan geen plaatjes plakken:



als je me haat

verwijder je me dan

als je me aardig vind

geef me dan af en toe eens like of

een leuke reactie



Wat een draak van een tekst zeg.



Een FB-bekende van mij schreef laatst in haar eigen woorden zoiets.

Dat zij altijd haar best doet om te reageren op anderen, maar dat 'bepaalde personen' (en ja, ik pas de schoen) nooit op haar reageren of iets van haar liken. En dat ze erover denkt 'die bepaalde personen' dan maar te verwijderen.



Wat een gezever zeg.

Na zo'n bericht reageer ik helemáál nooit meer.



Ze heeft me overigens niet verwijderd.

Jullie begrijpen dat ik ontzettend opgelucht ben
You don't have to fit into the format
Iemand die op fb verzocht om hem een berichtje te sturen alvorens te bellen want hij nam niet zomaar de telefoon meer op.

Daar is nummermelding toch voor bedacht? Gewoon niet opnemen bij onbekend nummer, klaar.

En dan tóch nog zijn er mensen die het heeelemaal begrijpen, kerel.





Edit; ik herinner me een MSN-naam van deze persoon, iets van 'het was weer leuk in Noord-Brabant', dus ik sprak hem aan op MSN daarover. Gesprek ging ongeveer zo:



Jij hebt dus een leuke dag gehad?

Ja :-)

Wat ben je gaan doen in Noord-Brabant?

Dat is privé

Waarom zet je het dan in je naam?

Ik vraag jou toch ook niet wat je vannacht in bed hebt uitgespookt?

Maar daar verwijs ik ook niet naar in mijn naam..
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 07 juli 2015 @ 06:58:

Jij hebt dus een leuke dag gehad?

Ja :-)

Wat ben je gaan doen in Noord-Brabant?

Dat is privé

Waarom zet je het dan in je naam?

Ik vraag jou toch ook niet wat je vannacht in bed hebt uitgespookt?

Maar daar verwijs ik ook niet naar in mijn naam..
Alle reacties Link kopieren
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 07 juli 2015 @ 06:58:



Jij hebt dus een leuke dag gehad?

Ja :-)

Wat ben je gaan doen in Noord-Brabant?

Dat is privé

Waarom zet je het dan in je naam?

Ik vraag jou toch ook niet wat je vannacht in bed hebt uitgespookt?

Maar daar verwijs ik ook niet naar in mijn naam..Jemig wat ben jij nieuwsgierig
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven