Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 06 juli 2015 @ 21:37:

Heppie burfdee toe mie, heppie burfdee toe mee, heppie burfdee......Wat erg!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
https://scontent-ams3-1.x ... 344ceaea1ade4&oe=56234A8C





als iemand dat geknuffeld wordt
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 08 juli 2015 @ 11:11:

https://scontent-ams3-1.x ... 344ceaea1ade4&oe=56234A8C





als iemand dat geknuffeld wordt Zeker zelfde tekstschrijvers als het koningslied...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
"Vandaag acht maandjes alweer, onze lieve kleine [insert naam baby] xxxxxxxxxxxxx — celebrating your special day."



Ik geloof dat ik daar vandaag een beetje te ongesteld voor ben...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 08 juli 2015 @ 17:26:

"Vandaag acht maandjes alweer, onze lieve kleine [insert naam baby] xxxxxxxxxxxxx — celebrating your special day."



Ik geloof dat ik daar vandaag een beetje te ongesteld voor ben...

😆

Hahaha! Ik kan daar ook niet tegen. Ben volgens mij chronisch ongesteld.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:Lotte35 schreef op 07 juli 2015 @ 06:50:

[...]





Wat een draak van een tekst zeg.



Een FB-bekende van mij schreef laatst in haar eigen woorden zoiets.

Dat zij altijd haar best doet om te reageren op anderen, maar dat 'bepaalde personen' (en ja, ik pas de schoen) nooit op haar reageren of iets van haar liken. En dat ze erover denkt 'die bepaalde personen' dan maar te verwijderen.



Wat een gezever zeg.

Na zo'n bericht reageer ik helemáál nooit meer.



Ze heeft me overigens niet verwijderd.

Jullie begrijpen dat ik ontzettend opgelucht ben



Ja walgelijk. Deze persoon had er ook zelf onder gezet erover te denken die mensen dan maar te verwijderen.

En dan een rij reacties eronder van vreemde mensen uit plaatjesplak groepen met teksten als ' natuurlijk like ik jou lievurt, ik hou toch van je spat, je bent zo'n goed mens ' etc gevolgd met plaatjes met hartjes en knuffels en troetelbeertjes.
quote:DG2015 schreef op 08 juli 2015 @ 17:26:

"Vandaag acht maandjes alweer, onze lieve kleine [insert naam baby] xxxxxxxxxxxxx — celebrating your special day."



Ik geloof dat ik daar vandaag een beetje te ongesteld voor ben... als je al geen last had van pms krijg je het daar wel van.
Mijn schoonzusje heeft nogal wat vriendinnen die constant foto's van haar baby delen (ze is de eerste in dat groepje met een kind, dus al die vriendinnen zijn 'tante').

Op elk van die gedeelde foto's gaat ze heel overdreven zitten reageren à 'me liefe beebie, mamie houdt zoveel van jou ' en 'mama houdt ook zooooveeel van tante X XD *hartjehartjehartje*'



Ze schijnt er totaal geen problemen mee te hebben dat jan en allemaal foto's van haar dochter op het net zwiert, uiteraard allemaal openbaar, ook foto's als de kleine een schone luier om krijgt
Alle reacties Link kopieren




(Deze foto staat op een openbare FB pagina en op internet over grappige FB posts, heb dit dus niet zelf in elkaar geknutseld)



Die van friezinnetje is wel heel heel heel erg!
In mijn tijdlijn een post van iemand over de scheiding van haar kind, wat de ex allemaal verkeerd doet dat rechterlijke uitspraken aan de laars gelapt worden en hoe erg zij dat als oma allemaal vindt en dat ze normaal altijd zwijgt, maar dat het nu toch wel tijd werd om de stilte te doorbreken. Vervolgens wordt kind getagd en ben ik gestopt met lezen. Ik weet niet wat ik zou doen als mijn moeder mijn vuile scheidingswas zo buiten zou hangen, vreselijk.
Hier is het rustig aan het FB front. Wat broodje aap verhalen over dat je je pincode achterstevoren in moet toetsen als je overvallen wordt (echt? geloven mensen dat nou nog steeds?), vakantiefoto's, maar dat was het wel.



Maar deze wilde ik wel met jullie delen:

Ik moet vooral zuchten van figuren die plaatjes delen met tekst dat het ze niet uitmaakt wie er over hun praat omdat ze erboven staan. Meermaals per week. Als ze nou 16 jaar waren maar ze zijn al in de 30
Alle reacties Link kopieren
quote:made@kate schreef op 12 juli 2015 @ 13:38:

In mijn tijdlijn een post van iemand over de scheiding van haar kind, wat de ex allemaal verkeerd doet dat rechterlijke uitspraken aan de laars gelapt worden en hoe erg zij dat als oma allemaal vindt en dat ze normaal altijd zwijgt, maar dat het nu toch wel tijd werd om de stilte te doorbreken. Vervolgens wordt kind getagd en ben ik gestopt met lezen. Ik weet niet wat ik zou doen als mijn moeder mijn vuile scheidingswas zo buiten zou hangen, vreselijk.Gênant!
quote:friezinnetje2014 schreef op 12 juli 2015 @ 09:28:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... e07431.jpg[/img]Die vind ik best wel deprimerend.
quote:made@kate schreef op 12 juli 2015 @ 13:38:

In mijn tijdlijn een post van iemand over de scheiding van haar kind, wat de ex allemaal verkeerd doet dat rechterlijke uitspraken aan de laars gelapt worden en hoe erg zij dat als oma allemaal vindt en dat ze normaal altijd zwijgt, maar dat het nu toch wel tijd werd om de stilte te doorbreken. Vervolgens wordt kind getagd en ben ik gestopt met lezen. Ik weet niet wat ik zou doen als mijn moeder mijn vuile scheidingswas zo buiten zou hangen, vreselijk.Die deed ik een PB-tje met de mededeling dat dit echt niet kan en daarna ontvrienden
quote:Starshine schreef op 12 juli 2015 @ 13:53:

Hier is het rustig aan het FB front. Wat broodje aap verhalen over dat je je pincode achterstevoren in moet toetsen als je overvallen wordt (echt? geloven mensen dat nou nog steeds?), vakantiefoto's, maar dat was het wel.Bij mij heeft dat geen enkele zin
quote:friezinnetje2014 schreef op 12 juli 2015 @ 16:38:

[...]





Die deed ik een PB-tje met de mededeling dat dit echt niet kan en daarna ontvriendenGoed plan. Volgens mij zijn die kleinkinderen nog niet op fb-leeftijd, maar je zal het maar lezen van je oma over je moeder.
quote:Kunai schreef op 12 juli 2015 @ 14:31:

[...]





Die vind ik best wel deprimerend. Ze bedoelen denk ik dit:Songtekst
quote:made@kate schreef op 12 juli 2015 @ 13:38:

In mijn tijdlijn een post van iemand over de scheiding van haar kind, wat de ex allemaal verkeerd doet dat rechterlijke uitspraken aan de laars gelapt worden en hoe erg zij dat als oma allemaal vindt en dat ze normaal altijd zwijgt, maar dat het nu toch wel tijd werd om de stilte te doorbreken. Vervolgens wordt kind getagd en ben ik gestopt met lezen. Ik weet niet wat ik zou doen als mijn moeder mijn vuile scheidingswas zo buiten zou hangen, vreselijk.Verschrikkelijk.
Ik mocht hier eerder een beetje stoom afblazen over de zwangerosaurus in m'n tijdlijn. Nou, die is dus pas bevallen (nog geen 2 weken geleden) en nu al trots lid van de moedermaffia.



- Een bericht over de cry-it-out methode vergezeld van de tekst: "Waarom een kind nemen als je er niet tegen kan dat hij huilt? Mama laat jou nooit alleen huilen lieve ... !"

- Een bericht over 10 dingen die je zou moeten zeggen tegen een borstvoedende moeder: "Mama geeft jou alleen het het allerbeste, lieve .... ! "

- Een foto van baby in de draagdoek: "Zo zielig als ik al die andere baby's in een grote bak zie liggen, ver weg van mama. Jij mag lekker bij me knuffelen".



Het is een soort open brief geworden aan haar kleine wereldwonder. Met af en toe een weinig originele sneer naar andere moeders. Wij zijn geen vrienden meer

* De quotes heb ik een beetje aangepast i.v.m. herkenbaarheid, de verhalen zijn nog langer.
- Een bericht over de cry-it-out methode vergezeld van de tekst: "Waarom een kind nemen als je er niet tegen kan dat hij huilt? Mama laat jou nooit alleen huilen lieve ... !"



Ik zou haar vragen of ze dan mee gaat huilen
quote:Sorende schreef op 13 juli 2015 @ 08:27:

Ik mocht hier eerder een beetje stoom afblazen over de zwangerosaurus in m'n tijdlijn. Nou, die is dus pas bevallen (nog geen 2 weken geleden) en nu al trots lid van de moedermaffia.



- Een bericht over de cry-it-out methode vergezeld van de tekst: "Waarom een kind nemen als je er niet tegen kan dat hij huilt? Mama laat jou nooit alleen huilen lieve ... !"

- Een bericht over 10 dingen die je zou moeten zeggen tegen een borstvoedende moeder: "Mama geeft jou alleen het het allerbeste, lieve .... ! "

- Een foto van baby in de draagdoek: "Zo zielig als ik al die andere baby's in een grote bak zie liggen, ver weg van mama. Jij mag lekker bij me knuffelen".



Het is een soort open brief geworden aan haar kleine wereldwonder. Met af en toe een weinig originele sneer naar andere moeders. Wij zijn geen vrienden meer

* De quotes heb ik een beetje aangepast i.v.m. herkenbaarheid, de verhalen zijn nog langer.



Oh brrrr, zo'n übermama die een orgasme krijgt van biologische billendoekjes en die haar hele leven in dienst stelt van het prinsenkind (of prinsessenkind).

Zo eentje die de duur aangeschafte kinderkamer niet gebruikt want wondertje ligt lekker bij mama in bed/co-sleeper.

Zo eentje die tegenwoordig alleen cd's met babymuziek draait. Ook als wondertje er niet eens bij is (maar dat is zeer sporadisch, want de navelstreng is nog niet doorgeknipt).



Ik vind het goed hoor, als ouders hun kind voorop stellen, maar er is echt niks mis mee om eens genoeg te hebben van gehuil, om eens lekker alleen te willen slapen of om eens een middagje alleen de stad in te gaan. Laag ook om dan naar andere te geen sneren hoe fout ze het doen.

Mijn oudste zoon kreeg bv en dan was het vele malen makkelijker dat hij in de reiswieg naast mijn bed stond. En als hij dan een nachtvoeding had gehad viel ik vaak in slaap terwijl hij naast me lag. Heel knus allemaal, maar toen hij op een gegeven moment door ging slapen en ik het bed weer voor mij en man alleen had....heeeeeeerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Sorende schreef op 13 juli 2015 @ 08:27:



- Een foto van baby in de draagdoek: "Zo zielig als ik al die andere baby's in een grote bak zie liggen, ver weg van mama. Jij mag lekker bij me knuffelen".



Mijn baby wilde overdag niet eens in de draagdoek.

die lag liever in de wandelwagen



stond ik dan met mijn goede gedrag en een mooie draagzak.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven