Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



quote:Bij_Zonder schreef op 23 maart 2015 @ 13:52:

Ik heb me staan verbazen over de prijs van die appels... 20 euro!

Ben ik misschien een krent maar ik vond het duur



20 euro ? Dan waren het vast niet deze, die appel van de foto kost 0,89 cent namelijk. Maar nog al zou ik ze gratis krijgen dan nee dank u beleefd.

Ik ben wel handig met hout Audrey, we kunnen wel een handeltje opzetten met schunnige wandborden
Alle reacties Link kopieren
Ha ik heb twee linkerhanden.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:paper-clip schreef op 23 maart 2015 @ 14:42:

[...]





20 euro ? Dan waren het vast niet deze, die appel van de foto kost 0,89 cent namelijk. Maar nog al zou ik ze gratis krijgen dan nee dank u beleefd.

Ik ben wel handig met hout Audrey, we kunnen wel een handeltje opzetten met schunnige wandborden Dan was de appel van de foto vast een stukje kleiner als die van 30 cm doorsnee die ik zag?
Al is 0,89 cent wel een ontzettend koopje natuurlijk Dan koop je meer als 100 appels voor 'n euro!
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 23 maart 2015 @ 13:15:

Ik snap het gewoon niet. Die wandborden en leenbakker meuk. Allemaal hetzelfde. Allemaal een grijs huis met drijfhouten meubelen. Ik zie het in die weggeef en te koop hoeken ook steeds vaker voorbij komen.

De zeepslinger is zo 2014 inmiddels, neen een wandbord met een nietszeggende quote moet je hebben.

Ik ga denk ik maar wandborden maken met eigen teksten.



"In dit huis wordt niet teder de liefde bedreven, maar GENEUKT"



"Zoals het vrouwtje thuis pijpt pijpt ze nergens"Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een zeepslinger?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook erg erg vind? Als iets 'Boeren' moet zijn en het dan 'Boer'n' wordt genoemd. 'Het Boer'nhuus' of zo, waar dan van die interieurmeuk wordt verkocht. Of Boer'njam. Boer'nbrood met Boer'nsoep en Boer'nservertjes.

Bah. (Oh, dit is het FB erger topic, niet het algemene, sorry).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 23 maart 2015 @ 18:47:

[...]





Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een zeepslinger?



Dit:



quote:boebezoebe schreef op 23 maart 2015 @ 18:47:

[...]





Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een zeepslinger?



Een decoratieve hanger met kraaltjes, lintjes en niet te vergeten figuurtjes (meestal hartjes) gesneden uit zeep.



En mosterd aangezien ik niet snel genoeg typ.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een complotdenker verwijderd.



Toen ik aangaf niet in zijn complotverhalen te geloven en met wat tegen argumenten kwam werd hij grof, ik was onwetend, naïef enz.

Kortom de standaard plotter verwijten



Verwijderd en geblokkeerd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 23 maart 2015 @ 18:53:

Wat ik ook erg erg vind? Als iets 'Boeren' moet zijn en het dan 'Boer'n' wordt genoemd. 'Het Boer'nhuus' of zo, waar dan van die interieurmeuk wordt verkocht. Of Boer'njam. Boer'nbrood met Boer'nsoep en Boer'nservertjes.

Bah. (Oh, dit is het FB erger topic, niet het algemene, sorry).Of het "Boer'n Huys"
quote:boebezoebe schreef op 23 maart 2015 @ 18:53:

Wat ik ook erg erg vind? Als iets 'Boeren' moet zijn en het dan 'Boer'n' wordt genoemd. 'Het Boer'nhuus' of zo, waar dan van die interieurmeuk wordt verkocht. Of Boer'njam. Boer'nbrood met Boer'nsoep en Boer'nservertjes.

Bah. (Oh, dit is het FB erger topic, niet het algemene, sorry).Maar dat is toch gewoon de uitspraak Zo praat'n wij in het Oost'n echt hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 23 maart 2015 @ 19:08:

[...]





Maar dat is toch gewoon de uitspraak Zo praat'n wij in het Oost'n echt hoor.Ik kom ook uit een regio waar zo gesproken wordt. Ik kan het zelf ook . Maar voor namen voor winkels, of producten vind ik het echt vreselijk stom.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 23 maart 2015 @ 18:57:

[...]





Een decoratieve hanger met kraaltjes, lintjes en niet te vergeten figuurtjes (meestal hartjes) gesneden uit zeep.



En mosterd aangezien ik niet snel genoeg typ.Grote griebels, dat wordt toch vies? Toen ik als meisje van 10 'zeepjes' verzamelde (in de vorm van hartjes of vlinders o.i.d), begonnen die dingen op een gegeven moment te zweten, kwam er stof of en begonnen ze zuur te ruiken. Ik snap niet dat mensen zoiets doen met zeep.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 23 maart 2015 @ 19:19:

[...]





Grote griebels, dat wordt toch vies? Toen ik als meisje van 10 'zeepjes' verzamelde (in de vorm van hartjes of vlinders o.i.d), begonnen die dingen op een gegeven moment te zweten, kwam er stof of en begonnen ze zuur te ruiken. Ik snap niet dat mensen zoiets doen met zeep.



Tja, dat weet ik niet. Ik vind het meestal onzin om geld uit te geven aan dat soort decoratieve rommel, dus ik heb er geen.

Maar ik heb gewerkt op een dagbesteding en daar hebben we ze wel eens gemaakt, vandaar dat ik wist wat het waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog alleen dat na een tijdje al die zeepjes plakkerig en stoffig waren...:)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 23 maart 2015 @ 19:38:

Ik weet nog alleen dat na een tijdje al die zeepjes plakkerig en stoffig waren...:)



Ja of ze vielen in 1000 stukje afbrokkelend uit elkaar. Ik heb ooit een zeephartje in een liefdesbrief naar mijn toenmalige vriendje verstuurd en hij vroeg wat dat nou was wat ik in de brief gedaan had

@Bij-zonder, nee hij was geen 30 centimeter gewoon net zo groot als een flinke appel.
Alle reacties Link kopieren
Dat 'Boer'n ' klinkt in reclame authentieker. Je hebt bijv. ook in Engeland een 'Olde Shoppe'. Geeft een culturele, authentieke snuif....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Wat een heerlijk topic, ik kom volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 23 maart 2015 @ 19:00:

Ik heb een complotdenker verwijderd.



Toen ik aangaf niet in zijn complotverhalen te geloven en met wat tegen argumenten kwam werd hij grof, ik was onwetend, naïef enz.

Kortom de standaard plotter verwijten



Verwijderd en geblokkeerd.
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Ik zit af en toe ook op mijn handen hoor. Ik heb een oude schoolvriendin die echt elke dag like en win akties deelt en dan met commentaar erbij(alsof je meer kans maakt door een zielig verhaal).



Bij een bankstel: Prachtig want op de onze zit je op de veren.

Bij schoenen: schitterend,echt iets voor de verjaardag van onze oudste,kunnen we ook eens iets moois geven.

Bij een avondje uit : echt iets voor mijn man en ik,zijn al jaren niet meer samen weggeweest.

Bij een steigerhouten bank : zou perfect staan in onze tuin,wat we hebben is hard aan vervanging toe.

Bij de spuuglelijke wandborden:; past perfect in ons interieur.

Bij een vakantie :Heerlijk kunnen wij ook es (ik schrijf eens zij es) op vakantie,we hebben het verdiend.



Etc etc...
een fruitschaal met echt fruit en dus echte appels dat kan zeker niet meer in deze tijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 24 maart 2015 @ 16:11:

Ik zit af en toe ook op mijn handen hoor. Ik heb een oude schoolvriendin die echt elke dag like en win akties deelt en dan met commentaar erbij(alsof je meer kans maakt door een zielig verhaal).



Bij een bankstel: Prachtig want op de onze zit je op de veren.

Bij schoenen: schitterend,echt iets voor de verjaardag van onze oudste,kunnen we ook eens iets moois geven.

Bij een avondje uit : echt iets voor mijn man en ik,zijn al jaren niet meer samen weggeweest.

Bij een steigerhouten bank : zou perfect staan in onze tuin,wat we hebben is hard aan vervanging toe.

Bij de spuuglelijke wandborden:; past perfect in ons interieur.

Bij een vakantie :Heerlijk kunnen wij ook es (ik schrijf eens zij es) op vakantie,we hebben het verdiend.



Etc etc...



Haha, daar heb ik er ook 2 van! De ene gooit het over de zielige boeg, kindje ziek, moeder gebroken teen, man gekneusde neus...

Dus bij de bank: 'oh zou geweldig zijn voor mijn moeder die nu weer haar teen gebroken heeft!' En in dezelfde trant bij wandbord 1, wandbord 2, frozen-jurk, frozen-dekbedovertrek, salontafel, veranda, tuinset, schommelbank, nieuwe badkamer, boxspring...



Nr. 2 gooit overal haar 'lief' tegenaan, dus: 'deze bank zou geweldig zijn om samen met mijn lief op te zitten...' en 'lijkt me mooi om deze aan mijn lief cadeau te doen'.



En ze denken dus ook nog dát ze kans maken om het te winnen....
"Kan er mij iemand helpen om te kijken hoellaat ik mn bus heb ik kan alleen op facebook en niet op internet"



Altijd handig als je erbij vermeldt van waar naar waar en hoe laat je die bus wil nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:-kuuk- schreef op 24 maart 2015 @ 16:22:

[...]





Haha, daar heb ik er ook 2 van! De ene gooit het over de zielige boeg, kindje ziek, moeder gebroken teen, man gekneusde neus...

Dus bij de bank: 'oh zou geweldig zijn voor mijn moeder die nu weer haar teen gebroken heeft!' En in dezelfde trant bij wandbord 1, wandbord 2, frozen-jurk, frozen-dekbedovertrek, salontafel, veranda, tuinset, schommelbank, nieuwe badkamer, boxspring...

Ik zie het nu helemaal voor me: moeder die met gebroken teen, beteuterd in een Frozen-jurk op de bank zit
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Ik ben op FB weer aan het gruwelen van de zwangerreportages.

Zwangere vrouw, man en kinderen in het beige-witte outfit. En de hele familie kust de buik van de vrouw.

Vreselijk die foto's. En dan de jongetjes met overhemden aan en lelijk stekeltjeshaar met gel.

Ik heb zulle foto's nooit laten maken, ik vind ze zo lelijk.

En nog erger om ze op FB te posten.

Je weet dan ook bijna zeker dat die foto's op canvas in de slaapkamer hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven