Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren




Déze ga ik binnenkort op mijn tijdlijn zetten.

Ik hou wel van een beetje emotionele chantage op zijn tijd
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 24 maart 2015 @ 16:13:

een fruitschaal met echt fruit en dus echte appels dat kan zeker niet meer in deze tijd?

Nee zeg, het idee....

komen alleen maar fruitvliegjes op af.

Of erger nog, je kinderen verpesten je fruittableau omdat ze per se die ene banaan willen opeten.
Alle reacties Link kopieren
OMG Male



Een fruitschaal met écht fruit.. nee, dat is zó 1900. (of je bent ziek, kan ook)
Later is nu
Nou lekker dan, zit ik met een gevulde fruitschaal op het aanrecht ben ik dus hartstikke antiek

Ik denk dat ik van de wandbordenmevrouw af ben, ik heb mijn app verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd en nu kom ik ze niet meer tegen in mijn tijdlijn
Ik ben groot fan van de facebookpagina "plaatjes voor gevoelens"



En ik haat zielig geneuzel op like-and-share-acties, of like-and-share-acties in het algemeen. Je krijgt die stomme houten vlondertegels echt niet sneller omdat je kind verkouden is.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 26 maart 2015 @ 10:30:

Ik ben groot fan van de facebookpagina "plaatjes voor gevoelens"



En ik haat zielig geneuzel op like-and-share-acties, of like-and-share-acties in het algemeen. Je krijgt die stomme houten vlondertegels echt niet sneller omdat je kind verkouden is.



De laatste 2 weken zie ik iedereen een traprenovatie delen.

nu heb ik net zelf toevallig onze trap weer strak in de lak gezet, dus ik wilde eigenlijk dat gaan delen; ik hoef geen traprenovatie, dat kan ik prima zelf. Maar ja, is ook weer zo kinderachtig he.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Collega van mijn moeder kreeg 1 maand geleden te horen dat ze geen vaste aanstelling krijgt. Nu meldde ze zich gisteren, een kwartier voor ze moest beginnen, zich ziek. Vaders belde in haar plaats want zij kon alleen maar overgeven. Vervolgens zie ik op fb langskomen bij die collega: "ja! We schreeuwen het nu van de daken: we zijn zwanger! Nu lekker aan het vieren." Slim toch, als je je net hebt laten ziek melden, je geen baan straks meer hebt en je partner ook nog werkeloos bij zijn ouders woont. Heb nu al heel veel medelijden met het kind.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Dan kan ik me wel voorstellen dat ze zo misselijk was, MissPatrice, maar geen handige actie, inderdaad



Ik zie ook veel like-and-share acties. Heel soms deel ik ze. Niet voor een traprenovatie, maar stel dat er een traplift langskomt (kleine kans) dan wel. Die kunnen we wel gebruiken, namelijk. Een tuinrenovatie ook, ook al kun je dat in theorie zelf wel. Als iemand anders dat doet, is dat best prettig
Later is nu
Ik snap dat liken en delen van een winactie echt niet.

Denk je dan nou echt dat je dat lelijke Blondservies gaat winnen?
quote:dolfje schreef op 24 maart 2015 @ 16:11:

Ik zit af en toe ook op mijn handen hoor. Ik heb een oude schoolvriendin die echt elke dag like en win akties deelt en dan met commentaar erbij(alsof je meer kans maakt door een zielig verhaal).



Bij een bankstel: Prachtig want op de onze zit je op de veren.

Bij schoenen: schitterend,echt iets voor de verjaardag van onze oudste,kunnen we ook eens iets moois geven.

Bij een avondje uit : echt iets voor mijn man en ik,zijn al jaren niet meer samen weggeweest.

Bij een steigerhouten bank : zou perfect staan in onze tuin,wat we hebben is hard aan vervanging toe.

Bij de spuuglelijke wandborden:; past perfect in ons interieur.

Bij een vakantie :Heerlijk kunnen wij ook es (ik schrijf eens zij es) op vakantie,we hebben het verdiend.



Etc etc...oooh zo eentje heb ik ook gehad en verwijdert!
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2015 @ 11:49:

Ik snap dat liken en delen van een winactie echt niet.

Denk je dan nou echt dat je dat lelijke Blondservies gaat winnen?



Ja ik heb wel eens wat gewonnen. Vriendin wint regelmatig. Helaas zou ik bijna zeggen want voor 1x winnen deelt ze ong 10 acties.



Zelf deel ik alleen acties van lokale winkeliers. Meer kans en zo goed als zeker dat ook echt iemand wint.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Deze week bij 1 van mijn facebook kennissen: mijn meisje word vanavond gedekt spannend....

Deze dame heeft een dochter, maar het gaat over haar hond....



Dag er na: nu maar duimen, ze heeft een half uur vastgezeten....



WAAROM?
leef, geniet en eet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand die alles leuk vind wat er wordt geplaatst, is voor hem een manier om te laten zien dat ie je bericht gelezen heeft. Ik heb een link geplaatst over het neer gestorte vliegtuig en dat dit moedwillig door de co piloot is veroorzaakt. Je voelt het aankomen, hij vind het leuk. Heb hem net maar een berichtje gestuurd met het verzoek dat te verwijderen. Is gelukkig inmiddels gebeurd.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 26 maart 2015 @ 14:23:

Ik heb iemand die alles leuk vind wat er wordt geplaatst, is voor hem een manier om te laten zien dat ie je bericht gelezen heeft. Ik heb een link geplaatst over het neer gestorte vliegtuig en dat dit moedwillig door de co piloot is veroorzaakt. Je voelt het aankomen, hij vind het leuk. Heb hem net maar een berichtje gestuurd met het verzoek dat te verwijderen. Is gelukkig inmiddels gebeurd.Dat vind ik dan weer raar. Mensen mogen dat toch zelf bepalen? Vind het vreemd dat jij hem gaat vertellen of hij jouw bericht wel of niet mag liken, ongeacht het onderwerp. Ook al is het ongepast, het is toch zijn vrije keuze?
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 26 maart 2015 @ 14:23:

Ik heb iemand die alles leuk vind wat er wordt geplaatst, is voor hem een manier om te laten zien dat ie je bericht gelezen heeft. Ik heb een link geplaatst over het neer gestorte vliegtuig en dat dit moedwillig door de co piloot is veroorzaakt. Je voelt het aankomen, hij vind het leuk. Heb hem net maar een berichtje gestuurd met het verzoek dat te verwijderen. Is gelukkig inmiddels gebeurd.Eh newsflash. Heel veel mensen liken om te laten zien dat ze je bericht gezien hebben. Wat er raar aan is is dat jij dat raar vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het in dit geval heel ongepast en heb hem daarom gevraagd of hij het wilde verwijderen. Dat mag ik toch gewoon vragen? Net als hij het leuk mag vinden en mijn verzoek naast zich neer mag leggen?
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:dolfje schreef op 24 maart 2015 @ 16:11:

Ik zit af en toe ook op mijn handen hoor. Ik heb een oude schoolvriendin die echt elke dag like en win akties deelt en dan met commentaar erbij(alsof je meer kans maakt door een zielig verhaal).



Bij een bankstel: Prachtig want op de onze zit je op de veren.

Bij schoenen: schitterend,echt iets voor de verjaardag van onze oudste,kunnen we ook eens iets moois geven.

Bij een avondje uit : echt iets voor mijn man en ik,zijn al jaren niet meer samen weggeweest.

Bij een steigerhouten bank : zou perfect staan in onze tuin,wat we hebben is hard aan vervanging toe.

Bij de spuuglelijke wandborden:; past perfect in ons interieur.

Bij een vakantie :Heerlijk kunnen wij ook es (ik schrijf eens zij es) op vakantie,we hebben het verdiend.



Etc etc...



Zo iemand heb ik ook.

Ze heeft ook heel veel wandborden in haar huis, en vroeg of ik zoiets wilde voor mijn verjaardag. Ik heb maar eerlijk gezegd dat ik dat niet mooi vind.
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2015 @ 11:49:

Ik snap dat liken en delen van een winactie echt niet.

Denk je dan nou echt dat je dat lelijke Blondservies gaat winnen?Ik ken mensen die er ook echt iets mee gewonnen hebben, dus waarom zou je het niet liken en delen als je het graag wilt winnen? (tja als je het lelijk vindt moet je dat niet doen, maar daar ben je zelf bij)
quote:Kunai schreef op 26 maart 2015 @ 15:06:

[...]





Zo iemand heb ik ook.

Ze heeft ook heel veel wandborden in haar huis, en vroeg of ik zoiets wilde voor mijn verjaardag. Ik heb maar eerlijk gezegd dat ik dat niet mooi vind. Laatst op een verjaardag: "kijk, ik heb een nieuw wandbord, mooi he" En dan, wat zeg je dan: "hmmmm, oh kijk, je kind stopt een nibbit in zijn neus!"
quote:barbaracartland schreef op 26 maart 2015 @ 16:28:

[...]





Laatst op een verjaardag: "kijk, ik heb een nieuw wandbord, mooi he" En dan, wat zeg je dan: "hmmmm, oh kijk, je kind stopt een nibbit in zijn neus!"

Ik ben zo'n hork om op zo'n moment iets te zeggen als 'Ik hou er niet zo van. Maar het past wel bij de rest van je interieur!'



En je dan pas later realiseren dat dat niet zo vriendelijk overkomt
quote:nina1966 schreef op 26 maart 2015 @ 14:37:

[...]

Eh newsflash. Heel veel mensen liken om te laten zien dat ze je bericht gezien hebben. Wat er raar aan is is dat jij dat raar vindt.En toch.. Als je op 'vind ik leuk' klinkt om te laten zien dat je iets hebt gelezen, dan heb je toch niet helemaal begrepen wat de simpele woorden 'vind ik leuk' betekenen.
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2015 @ 09:11:

Ik ben op FB weer aan het gruwelen van de zwangerreportages.

Zwangere vrouw, man en kinderen in het beige-witte outfit. En de hele familie kust de buik van de vrouw.

Vreselijk die foto's. En dan de jongetjes met overhemden aan en lelijk stekeltjeshaar met gel.

Ik heb zulle foto's nooit laten maken, ik vind ze zo lelijk.

En nog erger om ze op FB te posten.

Je weet dan ook bijna zeker dat die foto's op canvas in de slaapkamer hangen.O ja erg hè. Of van die familieshoots waarin iedereen een blauwe broek en een witte blouse aanheeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 26 maart 2015 @ 14:37:

[...]

Eh newsflash. Heel veel mensen liken om te laten zien dat ze je bericht gezien hebben. Wat er raar aan is is dat jij dat raar vind.





Nee het is raar iets te liken zoals een neerstortend vliegtuig of een overlijdens bericht. Echt wat bezielt mensen om op Vind ik leuk te klikken? Wat is er in hemelsnaam leuk aan??

Die knop heet vind ik leuk en niet Heb ik gelezen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:takkentrol schreef op 26 maart 2015 @ 14:23:

Ik heb iemand die alles leuk vind wat er wordt geplaatst, is voor hem een manier om te laten zien dat ie je bericht gelezen heeft. Ik heb een link geplaatst over het neer gestorte vliegtuig en dat dit moedwillig door de co piloot is veroorzaakt. Je voelt het aankomen, hij vind het leuk. Heb hem net maar een berichtje gestuurd met het verzoek dat te verwijderen. Is gelukkig inmiddels gebeurd.





Waarom plaats je zoiets op Facebook?

Mensen lezen zelf de berichten, dat hoef jij toch niet op je Facebook te plaatsen? Jij vindt een 'like' hierop raar, maar ik snap niet dat je het post.
Alle reacties Link kopieren
O ja al die mensen die erge berichten gaan delen want tja we hebben allemaal geen Nu.nl en twitter waar we de ellende uit de wereld kunnen zien.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven