Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Niet álle minionsquotes zijn stom. Soms zijn ze gewoon wáár!







Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 27 april 2015 @ 20:01:

Ik heb vandaag eens in mijn overige berichten gekeken en ik heb een huwelijksaanzoek gekregen.



My name is Wael Palestinian and I am 36 years old and now living in Gaza and I want to marry you

And you from any country

Can express on Skype or fiber and send you the Private Securities traveling to you from the pass was working to visit, work or marriage and live together forever

My phone number is **************

Account is Skype

edededuuHeb je JA gezegd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 27 april 2015 @ 13:21:

Oh die testen. Volgens die dingen zou mijn sterfdatum vorig jaar zijn en ga ik over 10 jaar trouwen.

Apart!



Nee joh jij bent gewoon the corps bride .

Alles kan op fb haha
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Geen Facebook, maar wel Twitter: er is nu een storing op NPO1. Dan zijn er mensen die een foto maken van hun tv (ik zie dat dan ook helemaal voor me hoe ze zich voor hun tv positioneren en een foto maken) en dat gaan twitteren. Beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god!

Het valt me nog mee dat ze niet elke dag een tweet sturen met een overzicht van de Drol van de dag.



Ik zit met een dilemma.

Heb iemand op FB die ik eigenlijk supercool vind als persoon, maar ik betrap me er op dat de facebook posts in mijn irritatiegrens komen. O wacht... ik heb het al. Ontvolgen!
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand trouwens zien op FB dat ik diegene ontvolgd heb?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik mij ook al af..Ik heb ook meerdere mensen ontvolgd vanwege de grote hoeveelheid onzinnige berichten..
Alle reacties Link kopieren
O en ja nu weet ik het wel hoor dat iedereen super happy de pappy was op deze Koningsdag.

Allemaal die identieke party selfies.

En dat het zo gezellig was.

Fijn joh!

Hahah ik ben echt een azijnpissert.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
En echt iedereen op mijn tijdlijn heeft hetzelfde interieur.

Ik zie aan de foto nooit bij wie het thuis is.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt mensen op 'niet meer volgen' zetten zonder ze te ontvrienden. Dat zien ze dan niet, je blijft gewoon fb-vriend.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Moet ik me nou zorgen gaan maken over mijn vrienden/familie/aanverwanten dat ze juist géén leuke Koningsdagsfoto's gepost hebben? Die arme, arme mensen, helemaal geen feest
Later is nu
bij mij wel. en vooral kinderen in een oranje shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 28 april 2015 @ 10:39:

Moet ik me nou zorgen gaan maken over mijn vrienden/familie/aanverwanten dat ze juist géén leuke Koningsdagsfoto's gepost hebben? Die arme, arme mensen, helemaal geen feest Zelfs geen foto's van de troep op straat achteraf?!?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker zo.

Another one bites the dust!



Die had een volgezeken kinderpotje gepost met de tekst:



Kleine meisjes worden groot

wink emoticon



Me meisje zei nana boeboe (broek) uit passen (plassen).

Dus ik broek en luier uit en op potje en ja hoor ze ging plassen.

Trots op mijn meisje
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Nou heb ik twee dochters, waar ik natuurlijk zielsveel van houd, maar volgeplaste potjes op facebook? Blegh.
Alle reacties Link kopieren
Echt he,



Wat bezielt iemand dan.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
'Dus ik broek en luier uit en op het potje '

ik heb een verse moeder die haar kind als profielcoto heeft.

Ze schrijft posts als deze:

Kind al vroeg in bed zodat papa en mama een rustige avond hebben'

Mensen reageren dan met 'gezellig, veel plezier ' en ' wat gaan jullie doen dan?'

En dan zegt zij ' papa en mama gaan een film kijken en een wijntje drinken'



Nou ja wat ze doen zal me een biet wezen, maar praten over jezelf en je partner als papa en mama?
Alle reacties Link kopieren
Ja daar droog je toch acuut van op?

En ze typen nieteens dat ze elkaar de kamer door gaan jagen.

Nee filmpje en wijntje.

Hoe afgezaagd wil je het hebben.....
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Mijn ex slaagde er ooit in mij tijdens het vrijen nog mama te noemen, dat heeft hij maar 1 keer geprobeerd, de pret was gelijk over



On topic: Mensen die op een verkoopgroep serieus denken nog geld te kunnen vangen voor een beeldbuistv en een 'lederen' zetel met 25 haken in.

Om de zoveel tijd wordt dezelfde post geupt en komt er een heel verontwaardigde reactie van de verkoper dat hij zijn spullen toch echt niet voor niks wegdoet hoor.



Ik zit op mijn handen om niet te antwoorden dat als hij veel geluk heeft hij niet moet betalen om die troep kwijt te raken
Alle reacties Link kopieren
Een beeldbuis TV?

Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 29 april 2015 @ 12:59:

Een beeldbuis TV?





Nou... ik heb er dus 2 jaar terug nog een tientje voor gekregen, wilde m eigenlijk gratis gaan aanbieden.

Was een hobbyist die wel geïnteresseerd was om hem uit elkaar te halen, zaten blijkbaar gave onderdelen in die niet meer gemaakt worden ofzo..
quote:AnAppleADay schreef op 29 april 2015 @ 13:06:

[...]





Nou... ik heb er dus 2 jaar terug nog een tientje voor gekregen, wilde m eigenlijk gratis gaan aanbieden.

Was een hobbyist die wel geïnteresseerd was om hem uit elkaar te halen, zaten blijkbaar gave onderdelen in die niet meer gemaakt worden ofzo..



Ja oké, maar je gaat toch niet verontwaardigd zitten wezen als er na een half jaar geen geld voor wordt geboden?

Ik zou juist blij zijn dat iemand mijn spullen wil komen ophalen, hoef ik er niet mee naar het containerpark te rijden
Alle reacties Link kopieren
Ze is er weer... De zumbakoningin!



Haar oma is gestorven. Heel erg, maar nu plaatst ze dus een foto van hoe zij het hand van haar dode oma (ogen zijn dicht en handen gevouwen etc) op fb. Sorry, ik vind dit dus echt dieptriest. Ik ben zelf mijn oma vorig jaar verloren (was een tweede moeder voor me) maar het zou echt niet in mijn hoofd komen om zo iets respectloos te doen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Facebook gaat uitbreiden en dat betekent nog meer flauwekul die je niet wil lezen en nog minder privacy. Als het doorgaat.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Gatverredamme Miss Patrice wat respectloos!





Nou ik heb t ook weer voor elkaar hoor. Ik had een tweede account aangemaakt om mezelf wat levens te kunnen geven als ik vastzit in Candycrush (ja ja I know I know)

Maar dan krijgen al mijn vrienden ineens dus een melding daarvan en gaan ze mijn dubbelganger als vriend toevoegen.

Heb een publieke post erop gezet NIKS TE ZIEN EN NOU WEGWEZEN.



Zucht
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven