Topic niet meer 'volgen'?

05-07-2016 21:55 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hopelijk staat mijn vraag onder de juiste pijler.



Twee weken geleden heb ik een korte reactie gegeven op een topic (zwanger, uitgerekend maart 2017) en in dat topic heb ik verder niets meer te zoeken. Dat topic verschijnt echter wel steeds weer bovenaan mijn pagina, omdat het natuurlijk een topic is dat de komende maanden dagelijks zal worden geüpdated. Is er een manier om dat topic te 'ontvolgen' oid?



Ik weet het, het is geen halszaak, maar ik houd mijn homepage graag overzichtelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 05 juli 2016 @ 22:36:

Dat is inderdaad erg irritant. Weg ermee. Één keer reageren en als het tegenzit kom je het nog jaren tegen.Wat is het maximum aantal posts dat je achter elkaar in één topic mag plaatsen? Misschien kan ik ze een handje helpen om de 3000 te bereiken
quote:ZombieQueen schreef op 05 juli 2016 @ 22:29:

[...]





Ja oké, dat is waar. Jouw geval is ook anders dan de mijne destijds. Ik werd maar niet zwanger en dat zwanger-worden-groepje werd een wij-zijn-zwanger-groepje. En als enige niet zwangere was dat toen best pijnlijk. Dus vandaar ook die anonimisatie.



Ja, dat was zo onnodig wreed.



Dat doet me denken aan een andere mogelijkheid: een hele pijler onder de negeer gooien, dan krijg je de topics waarin je hebt gereageerd in die pijler ook niet meer te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 05 juli 2016 @ 22:41:

[...]





Fijn hè? Net een referendum: is alleen adviserend
quote:despie schreef op 05 juli 2016 @ 22:42:

[...]



Wat is het maximum aantal posts dat je achter elkaar in één topic mag plaatsen? Misschien kan ik ze een handje helpen om de 3000 te bereiken Dat is ook nog een idee: jezelf laten bannen.
quote:mariposita schreef op 05 juli 2016 @ 22:42:

[...]





Ja, dat was zo onnodig wreed.



Dat doet me denken aan een andere mogelijkheid: een hele pijler onder de negeer gooien, dan krijg je de topics waarin je hebt gereageerd in die pijler ook niet meer te zien.Oh, ik wist niet eens dat dat ook kon.
Dat is heel handig met Actueel. Wel zin in, geen zin in. Hoppakee.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposita schreef op 05 juli 2016 @ 22:43:

[...]





Dat is ook nog een idee: jezelf laten bannen.

Dat scheelt me wel een heleboel tijd! Kan ik ipv forummen aan het fotoalbum van m'n baby beginnen.



Ik ga nu slapen trouwens, hoe gezellig ik het hier ook vind worden. O ja, als jullie het leuk vinden, wil ik dit topic de komende jaren best dagelijks even omhoog schoppen hoor!
quote:despie schreef op 05 juli 2016 @ 22:47:

[...]



Dat scheelt me wel een heleboel tijd! Kan ik ipv forummen aan het fotoalbum van m'n baby beginnen.



Ik ga nu slapen trouwens, hoe gezellig ik het hier ook vind worden. O ja, als jullie het leuk vinden, wil ik dit topic de komende jaren best dagelijks even omhoog schoppen hoor!Dit topic loopt beter dan het zwangertopic waar jij zowaar als 2e al in reageerde met je gefeliciteerd. Dus dreig maar lekker een eind heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 05 juli 2016 @ 22:44:

[...]





Oh, ik wist niet eens dat dat ook kon.O is dat echt een optie? Zwanger word ik voorlopig toch niet, dus daar heb ik niets meer te zoeken haha!
Alle reacties Link kopieren
Ja jammer dat je niet kan kiezen welke je wil volgen! Zo verzuim ik weleens ergens op te reageren omdat ik niet wil dat het topic steeds bovenaan verschijnt, zo boeiend zijn ze niet allemaal.
't Is al met al een heel gedoe
quote:despie schreef op 05 juli 2016 @ 22:42:

[...]



Wat is het maximum aantal posts dat je achter elkaar in één topic mag plaatsen? Misschien kan ik ze een handje helpen om de 3000 te bereiken Vroeger had je wat genoemd werd de "trilvinger", maar dat kan en mag volgens mij niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposita schreef op 05 juli 2016 @ 22:48:

[...]





Dit topic loopt beter dan het zwangertopic waar jij zowaar als 2e al in reageerde met je gefeliciteerd. Dus dreig maar lekker een eind heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 05 juli 2016 @ 22:49:

Ja jammer dat je niet kan kiezen welke je wil volgen! Zo verzuim ik weleens ergens op te reageren omdat ik niet wil dat het topic steeds bovenaan verschijnt, zo boeiend zijn ze niet allemaal.Ja en soms is dat best wel jammer. En eigenlijk te gek voor woorden dat je niet eens meer op een topic durft te regeren omdat het dan wie weet hoe lang bovenaan komt te staan. Van mij mag die hele lijst wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook reuze handig vinden als je een topic kon ontvolgen. Misschien als meer mensen dit willen dat de optie er ooooit komt
Vervelend he Des, heb daar ook gereageerd. Ga denk ik wel de horror pijler uitzetten, heb daar toch niets meer te zoeken na twee kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ik nu ook het centraal moderator topic in mijn rijtje heb staan na mijn verzoek om een reactie te verwijderen.
quote:Gele_Suikerspin schreef op 05 juli 2016 @ 23:57:

Ik zou het ook reuze handig vinden als je een topic kon ontvolgen. Misschien als meer mensen dit willen dat de optie er ooooit komt Iedereen wil dit al heel lang, maar deze optie is voor de vivaforummakers een soort Heilige Graal onder de internettoepassingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven