Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
Er zijn trouwens veel meer poeplevels dan ik hier lees.

Of iedereen die verder was dan ik is al gestopt.



Ik zit inmiddels vast in 296, poep.

En op mijn andere account in 165, ook poep.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel van die poeplevels zijn er inmiddels op de android app? Ik ben in 390, levels lijken nu kutter dan ze zijn. Tot ik straks weer hopeloos vast zit natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
213...



Het "hel enthousiast" uit de openingspost is hier erg toepasselijk.
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier die level 391 heeft gehaald??? Ik kom er niet uit. Moet 240000 aan punten halen maar dat kan nooit
Ik heb eindelijk 213 gehaald, vraag me niet hoe lang ik erover gedaan heb, ik geloof sinds begin juli, maar goed, misschien ga ik het spel nu wel weer leuk vinden en hier weer reageren



(dus Riffka, succes!)
Alle reacties Link kopieren
JAHAAAA in 1x heb ik hem... begon al goed dat onderaan de chocolade snel weg was en de gekooide snoepjes... doei doei level 79, hallo level 80!!
Alle reacties Link kopieren
jaa en 80 nu ook!! alleen weer wachten tot mijn FB vrienden me helpen..
Alle reacties Link kopieren
Wow citronella, ik zit er nu 2 weken, kan nog lang duren dus?! Fijn dat je hem hebt!



Rifkaa beregezellig he. Ik heb hem wel al tig keer op 2 of 3 blokjes na gehad. Het is dus wel mogelijk om m überhaupt te halen, goed om te weten toch?
Alle reacties Link kopieren
Wow Citronella, gefeliciteerd! Knap dat je hebt volgehouden!



Pelsje, ik ben inmiddels ook iets dichter in de buurt van halen gekomen. Dat geeft de burger moed. Maar het blijft een mega stinklevel. Met die achterlijke chocolademachines die, net als je denkt hem te kunnen halen, nog even heel irritant roet in het eten komen gooien. Aaaargh!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 augustus 2013 @ 20:50:

[...]





Wrom? Na zeven zetten ben ik al uitgekakt omdat de bom dan ontploft is. Nergens voor nodig, die extra zetten.



Succes met 181. 213 schijnt ook een enorm feest te zijn.



Ik kwam telkens net een paar zetten te kort voor genoeg blauwe snoepjes. vandaar.



Enne, 181 was kwestie van genoeg streep/ingepakte combo's op de juiste hoogte (kreeg zelfs paar keer 2 spikkel combo's waar je dus geen ruk aan hebt dat level! ) en weer door naar 182. Die ik nu alwéér irritant vind
184.... Ik haat chocolademachines :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Heb je een mooie spikkel combinatie en dan maakt die de chocolade machine 'wakker' . En ik kan het niet laten ik moét een mooie combinatie altijd meteen gebruiken.
Wie heeft er tips voor level 350???
quote:mniekske schreef op 22 augustus 2013 @ 13:30:

Wie heeft er tips voor level 350???



Zo ver ben ik nog niet, helaas.



165 is me intussen wel gelukt, na nog geen dag. Dat is best wel snel toch? Maar nu zit ik weer te klooien in 167.
Alle reacties Link kopieren
Aaahh dan ben je eindelijk verder en dan heb je 3 vrienden nodig om naar de volgende episode te mogen. En dat doen ze niet. Ik wil verder maar vertik ervoor te betalen.
Let love rule!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2013 @ 14:59:

[...]





Zo ver ben ik nog niet, helaas.



165 is me intussen wel gelukt, na nog geen dag. Dat is best wel snel toch? Maar nu zit ik weer te klooien in 167.Snel? Buhlagguhluk. Ik zit (op zoons account) al weken op 165.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Tashy schreef op 22 augustus 2013 @ 15:14:

Aaahh dan ben je eindelijk verder en dan heb je 3 vrienden nodig om naar de volgende episode te mogen. En dat doen ze niet. Ik wil verder maar vertik ervoor te betalen.Je mag me wel toevoegen hoor. Geeft maar een gil.
Alle reacties Link kopieren
Waaah kom er net achter dat al mijn gespaarde levens en zetten gewoon weg zijn in de volgende episode, wat zonde!

En ik kan die extra levens juist zo goed gebruiken voor 172, waar je maar vijf zetten hebt voor de eerste bom af gaat...
quote:Rifkaa schreef op 22 augustus 2013 @ 12:27:

Wow Citronella, gefeliciteerd! Knap dat je hebt volgehouden!



Pelsje, ik ben inmiddels ook iets dichter in de buurt van halen gekomen. Dat geeft de burger moed. Maar het blijft een mega stinklevel. Met die achterlijke chocolademachines die, net als je denkt hem te kunnen halen, nog even heel irritant roet in het eten komen gooien. Aaaargh!



nou ja volgehouden, ik was bijna totaal afgekickt hoor, ik speelde nog maar heel af en toe, had er geen zin meer in, na meer dan 6 weken hetzelfde level



en dan haal je hem, en dan heb je iets van 450.000 punten en sta je nummer 1, dat is iedere keer hetzelfde met die stomme k*t-levels
Ik heb een 'vriendin' die bij ieder level weer bovenaan staat, met exorbitante puntenaantallen. Anderhalf miljoen is wel het minste, en bij level 166 had ze er zelfs meer dan twintig miljoen. Hoe zou ze dat doen? Heeft ze geld over of vernaggelt ze de boel gewoon?
Alle reacties Link kopieren
Mijlpaal: ik zit in level 300.

Heb officieel geen irl.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Level 251 is stom!
quote:Solomio schreef op 22 augustus 2013 @ 18:35:

Mijlpaal: ik zit in level 300.

Ik pink even een plaatsvervangend traantje weg. Wat een mooi moment.
quote:Scamp schreef op 22 augustus 2013 @ 18:39:

Level 251 is stom!Ja duhuh. Alle levels zijn stom. Vooral 167.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2013 @ 18:42:

[...]





Ja duhuh. Alle levels zijn stom. Vooral 167.Vooral die ja, what a bastard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven