Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
quote:romig50 schreef op 22 augustus 2013 @ 08:46:

Iemand hier die level 391 heeft gehaald??? Ik kom er niet uit. Moet 240000 aan punten halen maar dat kan nooit



Dat is toch met die bommen aan de zijkant en de bestellingen van veel geel, blauw en rood halen?

Ik had meer moeite om die bommen steeds op tijd weg te spelen dan de punten te halen. Veel snoepjes en bommen maken en laten ontploffen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2013 @ 18:28:

Ik heb een 'vriendin' die bij ieder level weer bovenaan staat, met exorbitante puntenaantallen. Anderhalf miljoen is wel het minste, en bij level 166 had ze er zelfs meer dan twintig miljoen. Hoe zou ze dat doen? Heeft ze geld over of vernaggelt ze de boel gewoon?Je kan bepaalde cheats aanzetten of downloaden dat je ipv 6 kleuren snoepjes nog maar 3 of 4 kleuren hebt. Je kan dan natuurlijk heeeeel veel mooie combinaties maken die heel veel extra punten opleveren. Met die cheats krijg je ook heel veel +5 snoepjes in tijd levels
Ik heb de mijlpaal van 100 gehaald. Nu zit ik in 102; STOM
Alle reacties Link kopieren
quote:puddelientje123 schreef op 22 augustus 2013 @ 19:08:

[...]





Je kan bepaalde cheats aanzetten of downloaden dat je ipv 6 kleuren snoepjes nog maar 3 of 4 kleuren hebt. Je kan dan natuurlijk heeeeel veel mooie combinaties maken die heel veel extra punten opleveren. Met die cheats krijg je ook heel veel +5 snoepjes in tijd levels

Ik haat cheats.



Waar vind ik ze?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 22 augustus 2013 @ 19:13:

[...]



Ik haat cheats.



Waar vind ik ze?Google downloaden cheats candy crush saga. Al zijn er een stuk meer te vinden voor op de computer dan telefoon/tablet
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2013 @ 14:59:

[...]





Zo ver ben ik nog niet, helaas.



165 is me intussen wel gelukt, na nog geen dag. Dat is best wel snel toch? Maar nu zit ik weer te klooien in 167.Heel knap...volgens mij heb ik over 165 een week of 2 gedaan...dat vond ik ook een klotelevel...
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2013 @ 18:28:

Ik heb een 'vriendin' die bij ieder level weer bovenaan staat, met exorbitante puntenaantallen. Anderhalf miljoen is wel het minste, en bij level 166 had ze er zelfs meer dan twintig miljoen. Hoe zou ze dat doen? Heeft ze geld over of vernaggelt ze de boel gewoon?bug? bij mijn man bleef het spel een keer hangen, de snoepjes bleven maar vallen en het hield niet op, dus hij had bij dat level ook een paar miljoen punten, het stopte ook niet meer vanzelf.
quote:citronella schreef op 22 augustus 2013 @ 21:46:

[...]





bug? bij mijn man bleef het spel een keer hangen, de snoepjes bleven maar vallen en het hield niet op, dus hij had bij dat level ook een paar miljoen punten, het stopte ook niet meer vanzelf.Dan heeft ze zeker bij elk level een bug. Ik had gisteren een goede dag en heb 18 levels uitgespeeld, en elke keer weer stond zij met miljoenen punten bovenaan. Geef mij zo'n bug .
quote:puddelientje123 schreef op 22 augustus 2013 @ 19:08:

Ik heb de mijlpaal van 100 gehaald. Nu zit ik in 102; STOMGewoon doorgaan. En ik wil de sfeer hier niet verpesten, dus ik zal je maar niet vertellen hoe lang ik over 102 gedaan heb.
ik kom gewoon ook echt niet in de buurt. Maar he, ik heb 65,79 en 97 ook gehaald
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip LV!!! Hallo allemaal!!!



Joehoe Solomio

Vandaag ook level 300 bereikt!!! Nu nog behalen Grrr
Haaaai vivaversus



Mijn zoon (9) zit nu in level 29, waar ik ook zo lang vast gezeten heb. En hij werd vanavond al net zo cynisch als wij hier: "Ja fijnnnn, nu krijg ik een gespikkelde! Maar nu hoeft het niet meer, mijn zetten zijn toch al op". Jammer dat hij hier nog niet mee mag schrijven .
Alle reacties Link kopieren
Level 162 is Stom.



Ik ga NU op zoek naar cheats.



Want level 162 is Ontzettend Stom.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2013 @ 22:46:

Haaaai vivaversus



Mijn zoon (9) zit nu in level 29, waar ik ook zo lang vast gezeten heb. En hij werd vanavond al net zo cynisch als wij hier: "Ja fijnnnn, nu krijg ik een gespikkelde! Maar nu hoeft het niet meer, mijn zetten zijn toch al op". Jammer dat hij hier nog niet mee mag schrijven .Mijn jongste heeft hier al jaren een account.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaversus schreef op 22 augustus 2013 @ 22:02:

Bedankt voor de tip LV!!! Hallo allemaal!!!



Joehoe Solomio

Vandaag ook level 300 bereikt!!! Nu nog behalen GrrrHaaaiiiii, ik ga 300 niet halen, ik ben dol op mooie ronde getallen, dus ik blijf er een poosje.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik altijd eerst een heel topic lees voor ik reageer vind ik 48 pagina's een beetje veel

Ik begrijp dat de meeste van jullie al veel verder zijn maar ik blijf steken op level 30. Ben al een week of 6 bezig en het al helemaal zat maar ik ben ook nieuwsgierig hoe het verder gaat. Zijn er trucjes om verder te komen?

Heeellllllllllllpppppppppp
Alle reacties Link kopieren
Ik stuitte toevallig op dit topic en ik wil jullie laten weten dat ik met jullie meevoel ik heb zojuist level 184 weer niet gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Level 213...



quote:Aminah schreef op 22 augustus 2013 @ 23:10:

Hoewel ik altijd eerst een heel topic lees voor ik reageer vind ik 48 pagina's een beetje veel

Ik begrijp dat de meeste van jullie al veel verder zijn maar ik blijf steken op level 30. Ben al een week of 6 bezig en het al helemaal zat maar ik ben ook nieuwsgierig hoe het verder gaat. Zijn er trucjes om verder te komen?

Heeellllllllllllpppppppppp Eerst proberen de gelatine weg te spelen. Proberen een gestreept en verpakt snoepje te combineren. En vooral, blijven doorgaan, ooit vallen de snoepjes goed
Alle reacties Link kopieren
Om toch iets te doen te hebben naast het eindeloos spelen van 213, heb ik eens teruggekeken naar al die stinklevels die hier worden genoemd.







Wat een gruwelijke levels zitten daar tussen! Heb ik die ooit gehaald? Ik heb het kennelijk gewoon allemaal verdrongen.



Sterkte voor iedereen die in zo'n stinklevel zit!
Mijn levens zijn op! En niemand stuurt me nieuwe!



Wat moet ik nu doehoehoehoehoen!!!



Alle reacties Link kopieren
311
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dit weekend weg, candy crush werkt niet meer op de telefoon, dus ik kan een heel weekend afstand nemen van level 213. Misschien helpt het; heb vaker een level ineens gehaald na een paar dagen niet spelen. Julli veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
LV: heel blij zijn dat je even niet hoeft te spelen?! bij mijn level jas ik vaak zo snel mogelijk de 5 levels er doorheen onder het mom van hebben we dat ook weer gehad voor de komende 2 uur.
Alle reacties Link kopieren
Rifkaa niet mij stiekem inhalen tijdens mijn afwezigheid he? Nee hoor ik gun het iedereen om zo snel mogelijk van 213 af te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven