Entertainment alle pijlers

De gevaarlijkste wegen van de wereld

17-01-2016 21:54 378 berichten
In De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld rijden bekende duo's over levensgevaarlijke modderwegen langs diepe afgronden en ravijnen, extreme bergpassen en angstaanjagende jungleroutes. De duo's die zich aan het avontuur wagen zijn op z'n minst opvallend te noemen. Hier komen ze: Marc-Marie Huijbregts en Isa Hoes, Victoria Koblenko en Josje Huisman, Ruud de Wild en Sofie van den Enk, Bram Moszkowicz en Wibi Soerjadi, Arjan Ederveen en Lenette van Dongen, Kees Tol en Joris Linssen, Bridget Maasland en Rob Kamphues en De Jeugd van Tegenwoordig.



In de eerste aflevering rijden radio-dj Ruud de Wild en presentatrice Sofie van den Enk door Madagaskar. Het land staat bekend om z’n prachtige stranden, geurige specerijen en tropische regenwouden, maar ook om de slechtste wegen ter wereld. Lege accu’s, nauwelijks te passeren rivieren en levensgevaarlijke modderwegen maken deze rit er één om nooit te vergeten.



In de andere afleveringen gaan Victoria en Josje door Ethiopië, Arjan en Lenette door Bolivia, Marc-Marie en Isa door Georgië, Bram en Wibi door Vietnam, De Jeugd van Tegenwoordig door Peru, Kees en Joris door Mongolië en Bridget en Rob door Siberië.



De Gevaarlijkste Wegen Van De Wereld is vanaf 17 januari iedere zondag om 20:25 uur te zien bij BNN op NPO 3.



Die zin van de eerste aflevering klopt niet helemaal want Victoria & Josje ( compleet met een Josje die 10 kleuren bagger scheet & Vic die helemaal in haar element was ) hadden de primeur in Ethopie, maar goed ik zou het ze niet nadoen, was allang gillend naar beneden gestort. voornamelijk omdat ik ernstige hoogtevrees heb.





Wie kijkt er?
Ik vind dit de saaiste afleverng tot nu toe. Olcay vind ik nep, niet leuk (al draagt ze wel leuke kleding) en nogal onzeker. Ze heeft van die aangeleerde maniertjes die me afstoten. Robert zal vast hartstikke lekker kunnen koken, maar hij is wel ontzettend saai.
Alle reacties Link kopieren
Olcay is alleen maar aan het poseren. Robert vind het wel cool, een beetje vaderen over zo'n chickie.
't Is al met al een heel gedoe
Robert heeft de verjaardag van Olcay echt leuk gevierd! Ik vond het best schattig hoe hij met die taart en champagne aan kwam zetten.
Alle reacties Link kopieren
zo kunnen die oorbellen nog groter, zijn net mini hoepels
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Die taart en chammpagne en ballonnen komen waarschijnlijk uit de volgauto. Ik denk niet dat Robert er veel mee van doen had. Ja, hij mocht het geven.
Wel echt heel tof, champagne op een berg bij ondergaande zon in the middle of nowhere!

Olcay is echt teveel bezig met haar uiterlijk en de promotie van haar kledinglijn, ze komt overduidelijk veel te weinig buiten de stad of sowieso buiten haar werkplek. Rob is echt ouderwets zeg! Traditionele rolverdelingen blabla. Ik ben geen fan van Olcay maar ze is wel een harde werker en daar is niets mis mee. Mag wat minder misschien. Hopelijk heeft de schoonheid van Namibie hun leven inderdaad voorgoed veranderd. Echt prachtig land.
Alle reacties Link kopieren
Olcay is best wel wereldvreemd, ze wist niet dat er mensen zijn in Afrika die huisjes van poep maakten, best wel schokkend.

Vond haar spwieso irritant met haar rare maniertjes.

'OMG Robert, zeg je nou dat je me een mannelijke vrouw vind? Dat vind ik niet leuk.'

'Kom op ouwe!!' Serieus, je kent hem net..

Toen heb ik maar weggezapt
Alle reacties Link kopieren
Voor een zakenvrouw die in de kledingbranche zit weet ze zich slecht te kleden voor de gelegenheid. Die hoed met flosjes zat haar behoorlijk in de weg in de auto. Kwam steeds tegen haar hoofdsteun aan waardoor ze hem weer verschoof etc etc.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
ze konden het goed met elkaar vinden, veel omhelzingen.

Zij werkt altijd wel heel hard (heb ik gelezen) en hij trouwens ook. Beide van die carriere types.

Ik vond t wel leuk te kijken ,want wat een mooi land!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond Straks:



Keniaanse olifant op de weg



Zeshonderd kilometer over slechte Keniaanse wegen naar de hoofdstad Nairobi – Victor Reinier en Tatum Dagelet gaan dapper de uitdaging aan. Onderweg komen ze woestijn, savanne en bergen tegen en stuiten ze op een olifant.



Zeshonderd kilometer door de binnenlanden van Kenia: begin er maar eens aan. Victor Reinier en Tatum Dagelet zijn niet voor een kleintje vervaard en kruipen dapper achter het stuur in De gevaarlijkste wegen van de wereld. Het gelegenheidsduo begint de trip in Loiyangalani, een dorpje aan het grootste woestijnmeer ter wereld.



Uitdagende route

Vanaf hier voert een uitdagende route naar hoofdstad Nairobi, die wordt gebruikt om onder meer vis te transporteren. Onderweg verandert het landschap van woestijn in savanne en de twee waaghalzen ontkomen ook niet aan huiveringwekkende bergweggetjes. En dan zijn alle benauwde momenten nog niet voorbij. Want wie door Kenia rijdt, loopt grote kans wilde dieren tegen te komen. Victor en Tatum houden hun adem in als opeens een olifant opdoemt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Val nu pas binnen, eerste deel gemist. Moet ik terugkijken of is het saai?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
is opzich wel leuk, mooie landschappen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Oke bedankt , ik heb het opgenomen, mocht ik dit leuk genoeg vinden kan ik terugkijken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weggezapt, wat een niveau, die gesprekken...
Alleen kalmte kan ons redden.
Alle reacties Link kopieren
gaaf die Giraffe, komen er ook nog leeuwen , OMG Olifanten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
en opeens een olifant op de weg, ... wat een pracht beest

die watervall!!! prachtig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Tatum irritanter dan ik had verwacht. Steeds maar dat gedram over seks. Hoe groot is de jouwe?

Victor verwoordde het ook mooi, dat ze zichzelf niet liet zien maar een muur optrok van provocerende praatjes. Oid.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:doemediema schreef op 08 februari 2017 @ 20:57:

Ik ben weggezapt, wat een niveau, die gesprekken...Dat, niet aan te zien. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 09 februari 2017 @ 19:48:

Ik vond Tatum irritanter dan ik had verwacht. Steeds maar dat gedram over seks. Hoe groot is de jouwe?

Idd.

Heel erg trashy. Een vrouw van in de 40 die zich als een puber gedraagt.

Ik vind de landschappen altijd wel mooi om te zien maar de gesprekken gaan vaak nergens over.
Alle reacties Link kopieren
Tatum was idd, irritant, maar de landschappen en de real life safari waren echt prachtig. alleen nog gehoopt op een leeuw
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik kijk nu de herhaling, maar wat een stom wijf zeg die Tatum.
Alle reacties Link kopieren
Om de ander te provoceren, uit de tent te lokken. Ja hoor.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Zij was echt wel helemaal into Victor

Hij voelde zich af en toe wel ongemakkelijk door haar...afgezien van dat innige afscheid dan
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of in het eerste seizoen de gesprekken veel "normaler" waren.

Zou het aan de personen liggen?

Aan de combinatie van personen?

Of daar een combinatie van?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu. Tatum is zoals altijd irritant. Zou gillend gek worden van haar.

Maar wat is het mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven