Entertainment alle pijlers

De gevaarlijkste wegen van de wereld

17-01-2016 21:54 378 berichten
In De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld rijden bekende duo's over levensgevaarlijke modderwegen langs diepe afgronden en ravijnen, extreme bergpassen en angstaanjagende jungleroutes. De duo's die zich aan het avontuur wagen zijn op z'n minst opvallend te noemen. Hier komen ze: Marc-Marie Huijbregts en Isa Hoes, Victoria Koblenko en Josje Huisman, Ruud de Wild en Sofie van den Enk, Bram Moszkowicz en Wibi Soerjadi, Arjan Ederveen en Lenette van Dongen, Kees Tol en Joris Linssen, Bridget Maasland en Rob Kamphues en De Jeugd van Tegenwoordig.



In de eerste aflevering rijden radio-dj Ruud de Wild en presentatrice Sofie van den Enk door Madagaskar. Het land staat bekend om z’n prachtige stranden, geurige specerijen en tropische regenwouden, maar ook om de slechtste wegen ter wereld. Lege accu’s, nauwelijks te passeren rivieren en levensgevaarlijke modderwegen maken deze rit er één om nooit te vergeten.



In de andere afleveringen gaan Victoria en Josje door Ethiopië, Arjan en Lenette door Bolivia, Marc-Marie en Isa door Georgië, Bram en Wibi door Vietnam, De Jeugd van Tegenwoordig door Peru, Kees en Joris door Mongolië en Bridget en Rob door Siberië.



De Gevaarlijkste Wegen Van De Wereld is vanaf 17 januari iedere zondag om 20:25 uur te zien bij BNN op NPO 3.



Die zin van de eerste aflevering klopt niet helemaal want Victoria & Josje ( compleet met een Josje die 10 kleuren bagger scheet & Vic die helemaal in haar element was ) hadden de primeur in Ethopie, maar goed ik zou het ze niet nadoen, was allang gillend naar beneden gestort. voornamelijk omdat ik ernstige hoogtevrees heb.





Wie kijkt er?
Alle reacties Link kopieren
Urenlang gefocust, het zal best. Maar de één reed nooit, de ander nog maar net vier weken en ze reden gevaarlijk hard overal. Ik begrijp dus echt niet dat je zulke lui voor dit programma vraagt. Stel dat ze het kind dood hadden gereden, of zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
ik vond het ook een leuke uitzending. maar ik vind de jeugd van tegenwoordig dan ook leuk.

vraag me alleen af wat er in het hoofd van vjèze omgaat, hij reageert altijd zo traag. alsof hij altijd dronken is.
very metal
Ik heb me heel erg vermaakt. Ik vind Willy Wartaal de bom
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vreselijk. Maar dat zal de leeftijd wel zijn.



Als een stel kleuters elkaar opjutten en domme grappen maken. Ik heb werkelijk niets zinnigs gehoord!
Aan het typen...............
Nou en? Het is dan ook geen hoogstaand en intelectueel programma. Het is er enkel en alleen ter vermaak.
even terug kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 22 februari 2016 @ 14:05:

Ik vond het vreselijk. Maar dat zal de leeftijd wel zijn.



Als een stel kleuters elkaar opjutten en domme grappen maken. Ik heb werkelijk niets zinnigs gehoord!Het was dan ook geen diepgaand praatprogramma, dat scheelt. Als entertainment voldeed het prima!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Enge tunneltjes trouwens, in Peru. Brrr.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gelachen. "Ik weet dat ik dom ben, maar toch verras ik mezelf nog minstens drie keer per dag."

Totaal gestoord om mee te doen als je 1 maand je rijbewijs hebt, ik zou doodsangsten uitstaan in de auto (en dat deden ze zelf ook dus).
What a nuanced anxiety
ik val bijna in slaap door die stem van freddie
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 22 februari 2016 @ 15:11:

ik val bijna in slaap door die stem van freddie volgens mij zit ie zelf ook de hele dag op het randje van in slaap vallen.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 februari 2016 @ 15:14:

[...]



volgens mij zit ie zelf ook de hele dag op het randje van in slaap vallen.ook en onder tussen tien kilo bagger gescheten
quote:lizzy75 schreef op 22 februari 2016 @ 13:30:

Urenlang gefocust, het zal best. Maar de één reed nooit, de ander nog maar net vier weken en ze reden gevaarlijk hard overal. Ik begrijp dus echt niet dat je zulke lui voor dit programma vraagt. Stel dat ze het kind dood hadden gereden, of zichzelf.Als ze zichzelf hadden doodgereden, was het hun eigen schuld. Je hoeft niet mee te doen en dan is het op eigen verantwoordelijkheid. Ik vond deze aflevering ook wat minder dan de vorige.
Er zat er zelfs regelmatig een zonder gordel. Ook toen ze in de slip raakten aan het begin van de uitzending.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het net gekeken en vond het echt niet zo'n leuke aflevering. Vooral omdat in steeds dacht: praat even normaal



Ik vind zelfs Wibi en Bram leuker (autocorrect maakte er lekker van )
Hallo?!
Wibi en bram zijn echt niet lekker . Merciless autocorrect. Die ene jeugdpiepo met 1maand rijbewijs zei:" ik weet nog niet zo goed hoe ik door de bochten moet, vooral dat slippen moet ik aan wennen". Eh slippen in de bocht? Wat dacht je van langzamer door de bocht? Ik ben blij dat ik er niet bij in de auto hoefde te zitten, wat een gekken.
Ik lag anders blauw bij dat verhaaltje van die Ferrie over cocaïne aan het eind
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel veel gelachen deze aflevering. Maar ben dan gek op hun humor en uitspraken.

"Een stadachtige situatie" bijvoorbeeld of die anekdote over de eerste date (bios - Jurassic World) van Pepijn en zijn vriendin na de geboorte van hun zoon. Dat de babydino's in beeld kwamen en hij naar huis wilde gaan.....
klaar met de zon op naar de ijs en sneeuw vanavond gaan we naar Mongolië



Programmamaker en zanger Joris Linssen rijdt samen met presentator Kees Tol door de ruige, woeste en ongerepte wildernis van Azië. Waar wegen vaak niet meer dan bandensporen zijn en waar er geen borden zijn die de richting aangeven. De route die ze afleggen is onverhard en moeilijk begaanbaar. Tel daarbij op dat de weersomstandigheden extreem zijn, ze dieren op de weg tegenkomen en de Mongoliërs het niet zo nauw nemen met dronken achter het stuur zitten. Alle ingrediënten voor een avontuur zijn aanwezig.
ja, ben er ook weer klaar voor
Boeiende man, Joris. Ben benieuwd naar deze uitzending.
hahah kees gaat lekker scheld iedereen uit



Joris heeft alleen wel vieze tanden
Alle reacties Link kopieren
2 leuke mensen vandaag.
whahaha, waarom bouwen ze hier niet gewoon een lantaarnpaal in dat Mongolië
Ooo die melk! Zou ik ook vreselijk vinden. En dan vooral iemand niet willen kwetsen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven