Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Ja wat een eer
Eerder deze week kwam het verzoek (uit respect natuurlijk) om geen plaatjes/foto's te plaatsen. En vervolgens plaatsen beheerders, inclusief Marcel, foto's. Ik had nu wel een profielfoto van Johan Cruijff verwacht.
Id maar Marcel gaat zeer selectief te werk. Net hoe zijn bui is.

Ach respect heh...
Alle reacties Link kopieren
"Het is altijd triest als er iemand wegvalt die je kent,familie,bekende,bnner, wie dan ook,maar laten we nu geen drama maken of gehele dag voorpagina nieuws, want er zijn zovelen die wachten en recht hebben op datzelfde respect als die geen die geen voorpagina nieuws zijn."



"Wat is een icoon? vertel het mij............ dan zouden wij wereld beroemd moeten zijn ,omdat wij DS goed in het daglicht hebben gezet......."



"Weet je het nog...... voor 2011 geen enkel programma over DS,nadat wij begonnen met de serie en DS in beeld kwam, kwamen er opeens vele programma's over DS......... Jordy was het voorbeeld waar vele programma makers een voorbeeld aan namen en eigen dingen gingen ontwikkelen......... zie Syndroom....... en dergelijke programma''"



"Geeft niets, wij voelen ons gewoon en blijven dat ook zeker, wij willen ook zeker niet als icoon gezien worden of nog erger............ wij zijn mensen en dat willen wij blijven ......."



------



Wereldberoemd ook nogal! Down met Johnny was al in 2008 op de tv.. Dat verklaard het wegblijven van wereldfaam denk ik. Misschien kan hij een crowdfunding starten binnen zijn groep zodat er toch een standbeeld kan komen. Ik stel voor dat Marcel met Jordy die scene uitbeeld van de lion king waarbij die aap het nieuwe prinsje presenteert. Helaas zijn de meeste nogal armlastig volgens mij dus dat wordt waarschijnlijk papier mache.



Excuse me???



*naar FB gaat*
Ik reageer maar niet. Wat een kletspraat.
De ene keer is hij een BN'er want hij krijgt korting/service bij de BCC en de andere keer is hij een gewone, doodnormale, hardwerkende man (alsof een BN'er niet hard werkt).
Halllooooo, ik zie dat jullie mij alweer voor zijn . Gadverdamme wat is die Marcel een vervelende drammerd. Altijd zijn mening doordrijven stel dat je tegenspreekt. Nee de volgers kwijlen alweer mee. Wat heeft die kerel idiote buien zeg. Volgens mij heeft ie wisselende stemmingen.

Bah die volgelingen met hun gemauw:



Helemaal mijn gedachte!



daar ben ik het helemaal mee eens!



Daarom heb ik niets geplaatst. In mijn gedachten denk ik aan alle slachtoffers.



Dank je Marcel Deijs.... je beschrijft precies zoals ik er ook over denk. Prima dat het in de reguliere journaal genoemd wordt, het is nieuws dat een bekend persoon overlijd. Maar laat het daarbij.

In november 2014 werd ik weduwe, Bob overleed na een ziekbed van 5 weken. Mijn kinderen van toen 10 en 12 jaar raakte plotseling hun held kwijt.....



Ene Dinus: wel in icoon,marcel..

Marcel: Daar ben ik het dus niet mee eens......... meningen verschillen............



Haha Marcel is jaloers



Denk dat Dinus wel verwijderd wordt....
Alle reacties Link kopieren
Marcel en de meeste van zijn volgers begrijpen niet dat Johan wereldnieuws is en al die aandacht is volkomen onnodig want als zij wat hebben of doodgaan is dat ook geen wereldnieuws! Hoe wereldvreemd en bekrompen kan je zijn...............
Het is gewoon lachwekkend. Ja hoor Marcel heeft ook weer wat te zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Om dit soort dingen over Johan Cruijf te zeggen en vervolgens jezelf gaan verheerlijken heb je wel een besloten groep voor nodig waar je met ijzeren vuist over kan heersen want als dit naar buiten komt krijgt ie heel veel boze facebookers op zijn dak!
Het is toch bizar! Dan heb je ze echt niet alle 24 in het kratje.
Triest als je loopt te mekkeren over Cruijff.
Id stapelgek en die volgers zijn echt zo simpel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe nickname.

Wel bekend met dit topic en al die tijd met jullie mee gelezen over Marcel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook nog steeds in de groep na af en toe wat geslijm ...
Aantal daalt nog steeds
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo grappig dat Marcel het steeds over bnners heeft ipv bn-ers. Of zou hij heel veel met de omroep bnn hebben? :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een woord gezegd daar haha en ik zit er nog altijd in :D woohoo 1 groot feest
The finest pleasure is kindness to others.
Ik denk dat hij niet weet dat er een verschil is, Ditje
Hij heeft natuurlijk nu een extra dag vrij. Ik ben benieuwd wanneer hij de boel weer op stelten zet in de groep.
Op zijn eigen tijdlijn plaatst hij trouwens RIP Cruijff. De reacties gaan richting icoon en bijzonder, maar daar reageert Marcel dan weer niet op
Trouwens waarom plaatst hij dat op zijn Facebook? Schijnheilig. Hij vond het toch niet zo belangrijk?
Alle reacties Link kopieren
Marcel is weer bezig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven