Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
"Toch wel jammer dat als je een klein stukje tikt over moslims die toch echt tot onze vriendengroep behoren en die wij zeker niet kwijt willen dat mensen zich verwijderen uit onze groep,blijkt maar weer dat er altijd zijn die dat niet accepteren..........maar weest gerust,zij zijn altijd welkom in de groep."
Ja hij is weer aan het slijmen over zijn buitenlandse medemens. Daar is is zo goed mee
Dat gezeur van hem over die moslims.
Wat ik niet snap,maar neem mij ten goede, na 1 dag na het overlijden van Johan, moet de arena al omgedoopt worden tot............,maar na vele aanslagen in frankrijk en belgie slagen wij er telkens niet in om duidelijk te maken dat niet elke moslim ook een terrorist is en dat wij samen met onze moslim vrienden duidelijk willen maken dat ook zij tegen dit soort aanslagen zijn............. samen staan wij sterk.





Bla bla bla.

En zijn volgelingen kwijlen weer mee: "je hebt helemaal gelijk Marcel".
Hij wil weer een open groep worden, om meer leden te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Waar is het plan om tot 500 mensen te krimpen gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Cruif nu weer met moslims te maken, wat een onsamenhangend verhaal weer waar geen logica in te bespeuren is!

De groep gaat weer open, wat ern feest gaat dat worden, dat word elke dag weer een rel
Dat wordt weer rellen. Na 1, niet slijm reactie, staat Marcel vast alweer op de achterste benen.
Alle reacties Link kopieren
Oo hahaha idd, we worden weer een open groep! Jeeeej! Dat zal dan wel weer zijn omdat er nu te weinig actie is op de groep. Ik blijf nog ff....even de nieuwe dingen afwachten. Wordt vast weer spannend! Wat denken jullie? Een open groep tot net na Pasen of toch een week langer?
Hij verzamelt eerst een week alle stemmen. Dan gaat de groep open en.... komen er 5 mensen bij.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik niet dat mijn vrienden op Facebook kunnen zien dat ik bij dat rare clubje zit. Als ik een slijm-like plaats dan ziet iedereen dat!
quote:fondduifje schreef op 26 maart 2016 @ 21:39:

Oo hahaha idd, we worden weer een open groep! Jeeeej! Dat zal dan wel weer zijn omdat er nu te weinig actie is op de groep. Ik blijf nog ff....even de nieuwe dingen afwachten. Wordt vast weer spannend! Wat denken jullie? Een open groep tot net na Pasen of toch een week langer?Ik denk dat Marcel als eerste er uitstapt.....voor een dag ofzo.
Ik denk dat hij van geheim naar 'besloten' gaat. Dan kunnen mensen de groep wel vinden, maar is alles op de groep nog afgesloten.
Alle reacties Link kopieren
O ja, het patroon moet wel gevolgd worden. Dus voor alle duidelijkheid : de groep gaat open, de grote leider (of lijder, zo je wilt) stapt op, komt weer terug, weer een hoop gezanik over al die dingen die ergens anders (hier op t forum dus) geplaatst worden, ledenverwijdering gevolgd door de beslissing om de groep toch maar weer op besloten te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel. Hij denkt dat hij nu stapels aanbidders misloopt en het lukt hem toch niet om de 'vrienden' van nu onder controle te houden.
Klinkt goed en we hebben een extra dag weekend, benieuwd wat dat met de groep doet.



Marcel vent ga lekker met je kinderen eieren zoeken ofzo, er wordt van alles georganiseerd dit weekend.
Een polletje



Graag willen wij jullie mening in deze poll,blijven wij een geheime groep of gaan we terug naar besloten,zodat de echte fans de groep kunnen vinden,maar de beheerders houden de controle omtrent goedkeuring voor de groep en teksten.



Zoals ik zei: van geheim naar besloten, zodat fans de groep wel kunnen vinden.
Ik lees nu al bij zijn volgers: is dit wel verstandig er zijn er pas nog een paar uitgegooid.



Ja hoor wat een domme praat. Geen mens die wat verkeerds zegt maar toch zijn er rotte appels....zogenaamd volgens Marcel en zijn clan.
Ja op naar de besloten groep.
Week duurt maar kort. Laten we zeggen: een paar uur, haha.



We zijn besloten.
Je kunt je dus weer aanmelden: klik
Alle reacties Link kopieren
Marcel is volgens mij aan zijn Paasbiertje begonnen:



"Na zo een lange tijd al vrienden te zijn op facebook,vraagt fb wat ik aan het doen ben, zoveel vrienden in de groep al lange tijd en zoveel meegemaakt met hen kan ik alleen maar concluderen dat deze groep een echte vriendengroep is geworden,wat aanvoelt als familie, zo hecht, zo klaar staan voor elkaar,gewone normale mensen die aan elkaar denken......... ik ben er stil van dat wij dit samen met elkaar bereikt hebben.........dank jullie allemaal."



Waarop een van de leden deze reactie geeft:



"Heb ik iets gemist?hebben jullie soort acties achter de schermen ofzo?ik lees klaar staan voor elkaar, dingen bereikt hebben?"



Reactie Marcel:



"Niet overal iets achter zoeken, gewoon blij zijn met alle vrienden."



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat zou Marcel met Pasen doen? ....

Oh ja GOURMETTEN!

Voor we het vergeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven