Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Eens hoor dat Thomas eens goed aangepakt werd. Vind het maar een misselijk mannetje. Probeerde alleen maar te verklaren hoe hij er toe kwam.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Zo trots op Bertie!



En ook trots op Suzanne met haar "hoezo is Anna nu ineens zielig?".



En hoewel ik vind dat Dio het prima speelt, want dit is het spel, vind het kijktechnisch niet leuk dat hij zoveel sterker is dan de dames. Ik hoop dan ook op een verrassende, niet al te lichamelijke, finale waarin Bertie kans maakt om te winnen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ja Dio heeft het nog niet echt moeilijk gehad. Zou dat toch wel graag nog wel willen zien. Gewoon omdat dat me meer voldoening zou geven als hij wel wint.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
Dio heeft uitstekend gespeeld.. Voor eerst in jaren volgens mij dat een man tactisch het zo slim speelt dat ie niet vervolgens zelf nog keihard uitvliegt.. laatste was denk ik onnodig, Suzanne of Jessie had niet veel uitgemaakt.



Voor de finale misschien minder leuk.. Maar wie weet..
Alle reacties Link kopieren
Suzanne kon nu ook wel makkelijk overal boven staan, want ze heeft er niets mee te maken. Zij was ook heel de tijd over JayJay aan het roddelen en zeuren het eerste deel van de expeditie.
quote:Kerenza schreef op 09 december 2016 @ 13:36:

Suzanne kon nu ook wel makkelijk overal boven staan, want ze heeft er niets mee te maken. Zij was ook heel de tijd over JayJay aan het roddelen en zeuren het eerste deel van de expeditie.Ze zei het hem anders (ook) recht in zijn gezicht! Zij is niet stiekem bezig geweest. Alleen toen ze massaal JayJay eruit werkten. Toen wel.
Wat een eikel, die Thomas... Past helemaal in het beeld dat ik van hem had, en bij dat boek en zo.

Het een zeggen en het ander doen.



Baalde echt dat Jay Jay niet van hem won. Vond hem eerst vreselijk, maar ben hem echt anders gaan zien in die tijd met Bertie. Bizar hoe zoiets kan! Lijken wel twee verschillende personen.

Ook zo lief hoe hij zo vanzelfsprekend alle proeven voor zijn rekening nam.
En Suzanne over dat ze zo 'oud' is.



Eigenlijk vind ik ze allemaal niet leuk, Anna ook echt brrrr...

Ik hoop dat Bertie wint.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af hoe ze zelf die afleveringen nu zelf bekijken en beoordelen.

Zou er nog een vorm van kritische zelfreflectie zijn of blijven ze volharden in het geloven van hun eigen gekunstelde verhalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 09 december 2016 @ 14:23:

Ik vraag me altijd af hoe ze zelf die afleveringen nu zelf bekijken en beoordelen.

Zou er nog een vorm van kritische zelfreflectie zijn of blijven ze volharden in het geloven van hun eigen gekunstelde verhalen?Dat vraag ik me ook af. Ik zou door de grond zakken als ik mezelf zo op televisie terug zou zien...
quote:girasole3 schreef op 09 december 2016 @ 14:23:

Ik vraag me altijd af hoe ze zelf die afleveringen nu zelf bekijken en beoordelen.

Zou er nog een vorm van kritische zelfreflectie zijn of blijven ze volharden in het geloven van hun eigen gekunstelde verhalen?Anna heeft na elke aflevering een review op haar youtube kanaal
Echt top van Bertie: "Heb ik van Jayjay geleerd!" You go girl! Misselijk mannetje Thomas, zeg dan inderdaad gewoon dat je wilt loten ,maar ga niet lopen jammeren over respect voor Bertie om het vervolgens zo te spelen.



Zonde dat Jay eruit is en eigenlijk gewoon door een domme fout: hij stond zo stabiel en alleen omdat hij Thomas zag haperen, verloor hij zijn evenwicht. Had het Jay en Bertie samen echt gegund.



En verder ook hier de mening dat ik eigenlijk niemand leuk vind. Anna echt zwaar irritant en weet eigenlijk niet goed waarom, maar ze werkt me op de zenuwen. Jessie had ik het nog wel gegund, die heeft zich echt meer bewezen de laatste afleveringen. Dio gaat het me iets te gemakkelijk af en vind ik hypocriet en Suzanne.. tja... vind haar de leukste van de overgebleven drie, maar ik trek dat gedrag "krachten sparen voor later" en vervolgens extreem sloom gaan lopen doen heel slecht. Net alsof ze de drive mist ofzo.



Ben in elk geval voor Bertie!! En hoop dat Jessie wint van Thomas!
Alle reacties Link kopieren
Ik zei gisteren tegen mijn man: "Is Dio nou zo goed of de rest zo slecht dat hij 4x achter elkaar wint?" Ik geloof het laatste..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook het laatste.
Alle reacties Link kopieren
Dio had iig de beste manier van gooien om die moer in de V te krijgen. Dat Jessy dat zo vaak zo klungelig deed
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Net in RTL Boulevard vertelde Jay Jay dat hij nog dagelijk contact heeft met Bertie. Ah ... lief, ze zijn echte vrienden geworden dus.



Wie had dat gedacht bij de eerste aflevering van ER?
Alle reacties Link kopieren
quote:sallie68 schreef op 09 december 2016 @ 19:04:

Net in RTL Boulevard vertelde Jay Jay dat hij nog dagelijk contact heeft met Bertie. Ah ... lief, ze zijn echte vrienden geworden dus.



Wie had dat gedacht bij de eerste aflevering van ER?Wat leuk!
Iedereen die overgebleven is vind ik zo nietszeggen voor robinson.



Ik snap dat gezegd wordt, dat Bertie zich gemakkelijk plaatst. Jayjay wilde voor haar zorgen (wat meer iets over Jayjay zegt dan Bertie), en deed alle proevenvoor haar. Maar Bertie vind het ook prima zo. Thomas wordt overvallen als hij aankomt. Blijkbaar heeft hij achteraf spijt dat hij het zo makkelijk tiegezegd heeft, maar dit is 1 gekonkel proframma, waar iedereen op alles terugkomt, waarom mag Thomas dan niet terugkomen op zijn woord, als hij beseft dat hij te snel akkoord ging.
Net de aflevering gezien. Wat een hoop naaiers. Ik ben nu voor Bertie, Suus of Jessie. Waarschijnlijk valt de laatste wel volgende week af tegen Thomas.

Anna valt me echt zwaar tegen qua instelling.
Alle reacties Link kopieren
Anna, tja.....Ze komt zeer irritant over. Achterbaks
Alle reacties Link kopieren
Anna zet puppy eyes in om iedereen te beinvloeden. Janken omdat Thomas weg is. Zonder is ze niks. Erf afhankelijk doen bah. Je speelt het spel ook voor jezelf. Dat hebben ze niet door of zo.

En helemaal eens met Suus. Anna is niet zielig. Ze bedonderd iedereen
Alle reacties Link kopieren
Suus, is wel eerlijk. Ze door ziet mensen.

In het begin moest ik aan haar wennen. Maar ze is een sterke vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wittelelie143 schreef op 09 december 2016 @ 20:41:

Iedereen die overgebleven is vind ik zo nietszeggen voor robinson.



Ik snap dat gezegd wordt, dat Bertie zich gemakkelijk plaatst. Jayjay wilde voor haar zorgen (wat meer iets over Jayjay zegt dan Bertie), en deed alle proevenvoor haar. Maar Bertie vind het ook prima zo. Thomas wordt overvallen als hij aankomt. Blijkbaar heeft hij achteraf spijt dat hij het zo makkelijk tiegezegd heeft, maar dit is 1 gekonkel proframma, waar iedereen op alles terugkomt, waarom mag Thomas dan niet terugkomen op zijn woord, als hij beseft dat hij te snel akkoord ging.Hij mag best terugkomen op zijn woord, maar had hij dat niet met zo'n slap smoesje moeten doen. Hij had kunnen overleggen met Bertie of een loting kunnen voorstellen. Hij besloot gewoon eenzijdig dat Bertie de proef zou doen als er een vrouw zou komen en hij zou het doen als er een man zou komen. Kans voor hem dus.
quote:Dollycat schreef op 10 december 2016 @ 00:17:

[...]





Hij mag best terugkomen op zijn woord, maar had hij dat niet met zo'n slap smoesje moeten doen. Hij had kunnen overleggen met Bertie of een loting kunnen voorstellen. Hij besloot gewoon eenzijdig dat Bertie de proef zou doen als er een vrouw zou komen en hij zou het doen als er een man zou komen. Kans voor hem dus.Daar heb je gelijk mee. Hij had beter recht voor zijn raap kunnen zijn ipv een smoes.
Ik weet trouwens niet of ik Anna orritant vind of niet. Ergens lijkt ze heel eerlijk, maar iets in haar is niet leuk. Ze is nu ook ineens overal. Dat is net iets te veel Anna.



Suus had een punt toen ze vorig week tegen Jessie zei, je loopt elke keer mee, je hebt nu gedurft om voor jezelf te kiezen. Ze doet echt alsof Anna heilig is. Denk ik kweek ruggegraat en doe niet zo slap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven