Entertainment alle pijlers

Gaming ladies.

07-09-2013 11:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu vraag ik mijzelf al een poosje af of er hier dames zijn op het forum die wel van een goede game houden.

Zelf ben ik er niet vies van om een avondje voor mijn Xbox te vertoeven of achter mijn laptop.

Kortom laat je horen !
Alle reacties Link kopieren
Asimov, ik weet nog wel dat ik vroeger gek was van NFS underground op de playstation.. brak m,n nek om thuis te komen haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Oblivion best wel leuk spel, maar sommige dingen hadden ze toch iets beter moeten doen. Bv je zit op een paard en als je een bandiet wil doden, die onderweg tegen komt dan moet je eerst van je paard af stappen om de bandiet te kunnen doden.



Hebben jullie de laatste versie van de huidge spelcomputers of oudere versie?



Ik wil ook nog eens gamen op de PS1 en de eerste XBOX
Alle reacties Link kopieren
The last of us, en heul veel mario bros!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:trouwehondenogen schreef op 07 september 2013 @ 13:01:

Ik ben gek op gamen,wel op de Mac en i-pad.

De play-station is meer iets voor vriend,ik onthoud gewoon die knoppen alllemaal niet zo.

Favorite games: hay-day en sims 3 (straks sims 4).

Heb een Mac die speciaal geschikt is om te gamen, met een super grafische kaart, en een fusion-drive.Ik ben absoluut niet Mac technisch , maar klinkt goed. Ik heb zelf een Sony Vaio VPCEH en tot nu toe presteert deze laptop qua gamen echt boven mijn verwachtingen. Het liefst zou ik een alienware laptop willen hebben maar dan moet eerst het geldschip aankomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:danniedorka schreef op 07 september 2013 @ 11:44:

Pepe ik ben bij mijn vriend the last of us begonnen helaas niet kunnen afmaken maar Jezus wat een fantastische graphics ! Heb er erg van genoten :-) ! Those darned clickers.

Ik speel voornamelijk op mijn Xbox . Heb red dead redemption voor een 2e keer helemaal uitgespeeld. Blijft ver weg een van mijn favoriete games .



Inderdaad super graphics en een bijzonder verrassend einde.

Beetje zelfde idee zijn de Uncharted games, echt spellen waar je mee wordt gezogen in het verhaal, af en toe net een film.



Favoriet blijft toch wel de Silent hill en de Resident evil reeks.

Al vanaf de Ps1.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
De Resident evil reeks is inderdaad super. Jammer dat de films zo verschrikkelijk slecht zijn.



Ben ontzettend benieuwd hoe The Last of Us gaat eindigen. Kan me er nog geen voorstelling van maken. Maar Naughty Dog stelt niet vaak teleur dus ben benieuwd !
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een Zelda fan. De afgelopen Wii versies vond ik echt te gek. Helaas kom ik in het spel altijd op een punt dat het me echt niet lukt om een eindbaas te verslaan. Ik heb ze daarom nog nooit kunnen uit spelen. Vaak speel ik zelfs met een uitgeprinte walkthrough er bij, omdat ik anders echt niet door het spel heen kom. Maar ik vind het echt een gaaf spel. De Wii bediening vind ik niet altijd optimaal, maar het maakt het wel interactief door lekker wild met je zwaard door de kamer te slaan :-)

Gelukkig komt er binnenkort weer een nieuw spel uit.



Er staat ook een Xbox in de kamer, vind ik ook leuk om te spelen. Maar qua spellen aanbod valt de Xbox me wat tegen, of het zijn echte mannen spellen (veel duistere spellen met vooral veel bloed en elkaar afslachten) of kinderspellen. Maar echte leuke platformspellen (zoals een Zelda) kan ik niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Yoshe ik ben nooit echt een Zelda fan geweest puur omdat het niet echt mijn ding was. Dat was een demo van The Wind Waker die ik kreeg bij de aankoop van mijn gamecube met Mario Kart Double Dash ( verveelt NOOIT )

Kan me wel voorstellen dat je met de Wii lekker los kan gaan.

Veel Xbox games zijn inderdaad van het iets zwaardere kaliber, maar heb je jezelf wel eens in fantasy games verdiept zoals The Witcher of Fable bijvoorbeeld ? Is niet al te heftig.
Alle reacties Link kopieren
Er is maar een game die mij al járen boeit en dat is de Sims 2. Dat begrijpen alleen mensen die zelf ook enorme fan van de Sims 2 zijn.

Uiteraard heb ik ook diverse andere games gespeeld maar naar Sims 2 keer ik altijd weer terug. Het is ook de enige game (met uitbreidingen) die ik gekócht heb. ;)

Nou moet ik toegeven dat het zeker meehelpt dat er zoveel mod's/hacks en custom content voor is om je spel 'te verdiepen' of er meer mee te kunnen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blijven hangen bij Age of Empires...
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met Age of Empires ! Moest trouwens enorm lachen om je quote Chartreuse .
Alle reacties Link kopieren
quote:shahla schreef op 07 september 2013 @ 13:58:

Er is maar een game die mij al járen boeit en dat is de Sims 2. Dat begrijpen alleen mensen die zelf ook enorme fan van de Sims 2 zijn.

Uiteraard heb ik ook diverse andere games gespeeld maar naar Sims 2 keer ik altijd weer terug. Het is ook de enige game (met uitbreidingen) die ik gekócht heb. ;)

Nou moet ik toegeven dat het zeker meehelpt dat er zoveel mod's/hacks en custom content voor is om je spel 'te verdiepen' of er meer mee te kunnen.Ik heb Sims 1 en Sims 2, maar ik vind wel bij Sims 2 dat je alles makkelijker kan halen zonder cheats te gebruiken dan bij Sims 1.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te zien dat er hier zoveel gaming ladies zitten .. eigenlijk had ik ook niet anders verwacht.. Vroeger (vroegah) veel spellen gespeeld, maar de laatste tijd totaal niet meer.. vaak gaat het bij mij met vlagen.. heb ik een spel dat ik leuk vindt, en ben ik dag en nacht aan het spelen en dan is het weer lang rustig..



Dol op strategische spellen.. Command&Conquer serie bijvoorbeeld.. (ooo da's oud..)..daarna nog even verslaafd geweest aan Far Cry.. maar is inmiddels al een tijd geleden..



Nu speel ik alleen nog spelletjes op m'n android phone .. nu effe met Castle Clash.. beetje command&conquer achtig..
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 07 september 2013 @ 14:05:

[...]





Ik heb Sims 1 en Sims 2, maar ik vind wel bij Sims 2 dat je alles makkelijker kan halen zonder cheats te gebruiken dan bij Sims 1.

Sims 1 heb ik ook gespeeld. Ik had zelfs nog een of twee uitbreidingen. Toen kwam Sims 2 en heb ik 1 afgedankt. Sims 2 was de ware liefde. Waar het her en der te makkelijk wordt om doelen te bereiken, is waar de mod's en hacks hun intrede doen.

Hogere rekeningen bv, niet zo snel promotie maken. Er zijn er heel veel om je game zo aan te passen dat het aan je wensen voldoet.

Het helpt ook als je niet micro managet. Laat ze eens lekker een poosje hun gang gaan.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Blackadder ( ge-wel-dige serie trouwens ) je bent nooit te oud om weer te gamen hoor. Strategische spellen zoals Shogun en Rome zullen dan ook wel in je straatje passen. De nieuwe far cry was echt fenomenaal trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:danniedorka schreef op 07 september 2013 @ 13:54:

Veel Xbox games zijn inderdaad van het iets zwaardere kaliber, maar heb je jezelf wel eens in fantasy games verdiept zoals The Witcher of Fable bijvoorbeeld ? Is niet al te heftig.

Fable heb ik ooit wel eens in mn handen gehad. Maar vind het altijd vrij veel geld om gewoon even te proberen. Misschien op Youtube eens wat filmpjes gaan bekijken.



Mijn vriendin speelt wel de zware xbox spellen. Ze speelt veel CoD, Assasins Creed, Resident Evil, dat soort spellen. Dat is niet helemaal aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
Oh en het klinkt heel stom, maar een spel zoals Skylanders vind ik ook leuk om te doen. Samen met de buurjongetjes, dan leen ik hun poppetjes haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd samen met mijn kids een account gehad op Runescape. Was ook best vermakelijk.

Toen ik een keer samen met mijn zoon in Istanbul Turkije was, ik geloof op de Galata Bridge en daar stonden ze allemaal te vissen. Het eerste wat mijn zoon zei was: Runescape!
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op zaterdag 07 september 2013 15:15 Oh en het klinkt heel stom, maar een spel zoals Skylanders vind ik ook leuk om te doen. Samen met de buurjongetjes, dan leen ik hun poppetjes hahaOh haha slim bekeken yoshe ik vraag me af wat is Skylanders precies ?! Ik zie die poppetjes overal maar snap er geen barst van.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel al 5 jaar WoW. Maar ik ben echt een recreant, zit in guild voor de gezelligheid en heb nog nooit een raid gedaan. Ik krijg zweethanden van battlegrounds. Maar ik vind het geweldig om de lore master achievement te halen. Zo volg ik de verhaallijnen in de diverse zones.

Het mooiste vind ik ook dat iedereen zijn ding kan doen. Mijn broer is een hardcore raidleader en vind het na 8 jaar nog leuk.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel al een jaar of 7 World of Warcraft. Dat ligt op dit moment een beetje stil.



1 avond per week speel ik Diablo 3, samen met een collega en verder gaan op dit moment mijn vrije uurtjes zitten in The Witcher, een wat oudere game die ik pas een paar weken geleden ontdekt heb.. Tegen de tijd dat ik deze en straks Witcher 2 uit heb, komt gelukkig Witcher 3 er aan... wat een briljant spel zeg!



Ik ben enorm verslaafd geweest aan Hidden Object games, maar om dat nou goede games te noemen...



Op de Wii of Nintendo DS vind ik de lego games erg leuk (Harry Potter, Indiana Jones, Lord of the Rings)
Alle reacties Link kopieren
quote:danniedorka schreef op 07 september 2013 @ 15:28:

[...]Oh haha slim bekeken yoshe ik vraag me af wat is Skylanders precies ?! Ik zie die poppetjes overal maar snap er geen barst van.

De figuurtjes zijn opgedeeld in elementen, water, vuur, aarde, lucht, techniek, ondood etc. Per element heb je een stuk of 7 a 8 figuren met allemaal hun eigen krachten/wapens.

Het spel zelf is een platformspel met een wereld waarin je steeds diverse quests moet doen. Sommige delen van de wereld zijn alleen te openen als je een figuur van het element water hebt. Heb je die niet, dan kun je de quest nooit 100% afronden. Slim bedacht, want zo moet je in ieder geval van alle elementen 1 poppetje hebben.

De poppetjes kun je uitwisselen met anderen, dus als ik mijn figuren mee neem en bij jou ga gamen, dan blijven mijn opgebouwde waardes in stand. Waardoor ik net een sterkte of kracht kan hebben, die bij jou dan weer bepaalde quests opent.
Alle reacties Link kopieren
Ben nu op de XBOX 360 bezig met Bioshock Infinite, wat een fantastische game is dat, zo sfeervol neergezet! En WOW blijft altijd top, al speel ik wel op recreantenniveau :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ben ook groot fan van de gehele Final Fantasy reeks. Uuuuren gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa bioshock !!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven