Entertainment alle pijlers

Gaming ladies.

07-09-2013 11:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu vraag ik mijzelf al een poosje af of er hier dames zijn op het forum die wel van een goede game houden.

Zelf ben ik er niet vies van om een avondje voor mijn Xbox te vertoeven of achter mijn laptop.

Kortom laat je horen !
Alle reacties Link kopieren
quote:MissFiled schreef op zaterdag 07 september 2013 15:38 Ik speel al een jaar of 7 World of Warcraft. Dat ligt op dit moment een beetje stil.



1 avond per week speel ik Diablo 3, samen met een collega en verder gaan op dit moment mijn vrije uurtjes zitten in The Witcher, een wat oudere game die ik pas een paar weken geleden ontdekt heb.. Tegen de tijd dat ik deze en straks Witcher 2 uit heb, komt gelukkig Witcher 3 er aan... wat een briljant spel zeg!



Ik ben enorm verslaafd geweest aan Hidden Object games, maar om dat nou goede games te noemen...



Op de Wii of Nintendo DS vind ik de lego games erg leuk (Harry Potter, Indiana Jones, Lord of the Rings) The Witcher is geniaal inderdaad. Ontzettend fijne game om te spelen kan niet wachten voor The Witcher 3. Krijg er nu al kriebelende handen van. En ik moet zeggen Geralt is best sexy voor een game character.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel irritant dat ik hem met al die vrouwen naar bed moet laten gaan steeds
Alle reacties Link kopieren
quote:MissFiled schreef op zaterdag 07 september 2013 16:07 Het is heel irritant dat ik hem met al die vrouwen naar bed moet laten gaan steedsHahaha inderdaad. Ze laten er geen gras over heen groeien.
Alle reacties Link kopieren
quote:BunnyBoiler schreef op 07 september 2013 @ 15:52:

Oh en ik ben ook groot fan van de gehele Final Fantasy reeks. Uuuuren gespeeld.



Ik ben na FFII afgehaakt. De manier van vechten vind ik niets aan.

Allerlei knoppen indrukken, achterover leunen en wachten maar wie er wint.

Ik vecht liever in real time.