Entertainment alle pijlers

Gaming ladies.

07-09-2013 11:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu vraag ik mijzelf al een poosje af of er hier dames zijn op het forum die wel van een goede game houden.

Zelf ben ik er niet vies van om een avondje voor mijn Xbox te vertoeven of achter mijn laptop.

Kortom laat je horen !
Alle reacties Link kopieren
quote:MissFiled schreef op zaterdag 07 september 2013 15:38 Ik speel al een jaar of 7 World of Warcraft. Dat ligt op dit moment een beetje stil.



1 avond per week speel ik Diablo 3, samen met een collega en verder gaan op dit moment mijn vrije uurtjes zitten in The Witcher, een wat oudere game die ik pas een paar weken geleden ontdekt heb.. Tegen de tijd dat ik deze en straks Witcher 2 uit heb, komt gelukkig Witcher 3 er aan... wat een briljant spel zeg!



Ik ben enorm verslaafd geweest aan Hidden Object games, maar om dat nou goede games te noemen...



Op de Wii of Nintendo DS vind ik de lego games erg leuk (Harry Potter, Indiana Jones, Lord of the Rings) The Witcher is geniaal inderdaad. Ontzettend fijne game om te spelen kan niet wachten voor The Witcher 3. Krijg er nu al kriebelende handen van. En ik moet zeggen Geralt is best sexy voor een game character.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel irritant dat ik hem met al die vrouwen naar bed moet laten gaan steeds
Alle reacties Link kopieren
quote:MissFiled schreef op zaterdag 07 september 2013 16:07 Het is heel irritant dat ik hem met al die vrouwen naar bed moet laten gaan steedsHahaha inderdaad. Ze laten er geen gras over heen groeien.
Alle reacties Link kopieren
quote:BunnyBoiler schreef op 07 september 2013 @ 15:52:

Oh en ik ben ook groot fan van de gehele Final Fantasy reeks. Uuuuren gespeeld.



Ik ben na FFII afgehaakt. De manier van vechten vind ik niets aan.

Allerlei knoppen indrukken, achterover leunen en wachten maar wie er wint.

Ik vecht liever in real time.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik! Ps en pc! Vooral GTA.
Alle reacties Link kopieren
Hi Leuk topic! Een gamejournalist in de familie, dat was wat voor mijn vriend

Ik game al mn hele leven en nu vaak samen met vriend.

Speel liefst niet te enge games (skyrim was te spannend) maar wel final fantasy, fable
Because it says so in the book!
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon bleef hangen...

Maar vooral GTA ben ik fan van het eerste uur, London is nog steeds te gek.

Kan niet wachten tot 5 op 17 sept in de brievenbus ligt!!! Ben nu met vriend 4 nog een keer door aan t racen.

Assassins creed ook super, al vond ik 3 wat minder.

Van de lego spellen hebben op PS3/Xbox360 die van batman, Harry potter, star wars en pirates gespeeld. Lotr moet ik nog eens tegen t lijf lopen tweedehands.

Rayman origins vond ik ook leuk en spyro. Hou wel van blije vrolijke kleuren spelletjes. Ben opgegroeid met Mario, donkey kong en Kirby. Van die laatste mag wel eens een moderne versie komen!!! Die was zó leuk!
Because it says so in the book!
Hier ook een gamer, XBox en pc. Momenteel ben ik weer eens Mass Effect aan het spelen, geweldig spel.
Alle reacties Link kopieren
quote:HermioneGranger schreef op zaterdag 07 september 2013 17:05 Hi Leuk topic! Een gamejournalist in de familie, dat was wat voor mijn vriend

Ik game al mn hele leven en nu vaak samen met vriend.

Speel liefst niet te enge games (skyrim was te spannend) maar wel final fantasy, fable



Thanks ! Ja het is wel een voordeel hoor gratis games en leuke merchandise .

Ik ben op dit moment Kirby Mass attack aan het spelen op mijn ds. Ontzettend lief en vooral zoet spel. Pummel the foe ;) Ken je toevallig de game Trine 2 ? Fantastisch spel. Dikke aanrader
Alle reacties Link kopieren
quote:HermioneGranger schreef op zaterdag 07 september 2013 17:05 Hi Leuk topic! Een gamejournalist in de familie, dat was wat voor mijn vriend

Ik game al mn hele leven en nu vaak samen met vriend.

Speel liefst niet te enge games (skyrim was te spannend) maar wel final fantasy, fable Vooral als je van kleurtjes houd is Trine 2 echt een aanrader. Glitters , neon , orc's . Je speelt met 3 characters tegelijk. Een bandiet, een tovenaar en een ridder. Je lost puzzels op met elkaar . Check het maar eens.
Alle reacties Link kopieren
Op de PC speelde ik The Sims 2 & 3 en GTA. Oudere spelletjes vind ik ook erg leuk, Theme Hospital ofzo

De laatste tijd speel ik meer op de iPad

Op de iPad heb ik laatst The Walking Dead uitgespeeld en dit vond ik erg leuk, heeft iemand tips voor vergelijkbare games? IPad of PC?
Alle reacties Link kopieren
Ik speel graag Minecraft
Alle reacties Link kopieren
quote:Caro_22 schreef op zaterdag 07 september 2013 17:36 Op de PC speelde ik The Sims 2 & 3 en GTA. Oudere spelletjes vind ik ook erg leuk, Theme Hospital ofzo

De laatste tijd speel ik meer op de iPad

Op de iPad heb ik laatst The Walking Dead uitgespeeld en dit vond ik erg leuk, heeft iemand tips voor vergelijkbare games? IPad of PC? Ik denk dat survival dan wel je ding is. Je kan fall out eens proberen ( New Vegas bijv. ) dit is een pc game. Persoonlijk mijn favoriete pc game. Je moet zien te overleven in een post apocalypticische setting en verschillende missies oplossen vol met gemuteerde beesten. Je kiest zelf je eigen verhaal lijn. Fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, speel af en toe prince of persia of gta. Heb een ps3 en wii. Mijn grote verslaving is echter de smurf village app *bloost*
Alle reacties Link kopieren
Mijn allereerste favoriete game was Metal Gear voor de MSX2.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Yup, op xbox, playstation of pc...



Meest favo zijn alle legogames

Allemaal uitgespeeld en bij de eerste release staat Italy vooraan.



Batman en Pirates of the Caribbian.



Binnenkort komt er weer een nieuwe game uit. Niet zo heel geweldig want zonder verhaallijn. Gewoon een beetje rond sjeezen in een stad met super heroes, maar ach....



Next hoop ik dat ze de Xman gaan na maken, met verhaallijn, lachen.
Vroeger wel heel veel gegamed.

Day of the tentacle, Maniac Mansion, Monkey Island. De point & click van pratchett (naam kwijt).

Ook ufo (enemy unknown en later ook de opvolger, die onderwater speelde) erg veel gespeeld.

Spellen waar ik echt verslaafd aan ben geraakt zo'n beetje:

Simcity

Settlers

NWN



Na NWN is het gamen een beetje verwaterd.

Soms probeer ik nog wel eens een spel, maar het kan me vaak niet langer dan een uurtje boeien. En ik word misselijk van bv de graphics van WOW, dus veel spellen zijn voor mij ook echt niet speelbaar tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Starcraft 2 hier
Alle reacties Link kopieren
quote:danniedorka schreef op 07 september 2013 @ 17:32:

[...]





Thanks ! Ja het is wel een voordeel hoor gratis games en leuke merchandise .

Ik ben op dit moment Kirby Mass attack aan het spelen op mijn ds. Ontzettend lief en vooral zoet spel. Pummel the foe ;) Ken je toevallig de game Trine 2 ? Fantastisch spel. Dikke aanrader



Ja handig he. Mijn vriend is ook game journalist. .

Altijd leuk als de postbode komt met een pakketje. Maar helaas ook veel meuk waar je nooit wat mee doet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic inderdaad



Mijn favoriet reeks is en blijft Mass Effect. Dragon age was ook heel fijn. (Na het eerste deel was ik een dag helemaal van slag, meer kan ik niet zeggen ivm spoilers ;)).



Het heeft sowieso altijd mijn voorkeur als ik precies kan kiezen hoe ik er uit zie, en dat ik 'eigen' keuzes kan maken. Verder lang WoW gespeeld, nu al jaren niet meer. Op dit moment speel ik Diablo 3 samen met mijn vriend, gezellig samen monsters killen, haha
Alle reacties Link kopieren
quote:keirin schreef op zaterdag 07 september 2013 19:32 Leuk topic inderdaad



Mijn favoriet reeks is en blijft Mass Effect. Dragon age was ook heel fijn. (Na het eerste deel was ik een dag helemaal van slag, meer kan ik niet zeggen ivm spoilers ;)).



Het heeft sowieso altijd mijn voorkeur als ik precies kan kiezen hoe ik er uit zie, en dat ik 'eigen' keuzes kan maken. Verder lang WoW gespeeld, nu al jaren niet meer. Op dit moment speel ik Diablo 3 samen met mijn vriend, gezellig samen monsters killen, haha Thanks ik vind het ook heerlijk om samen met mijn vriend te gamen. Lekkere grote lelijke trui aan , tegen elkaar aangekropen op de bank , zoals je zelf al zegt : monsters killen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven