Entertainment alle pijlers

Kamergotchi

20-02-2017 08:25 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speelt er iemand mee?

Helaas kreeg ik Kees van de SGP en ik heb nu al de neiging om het dood te laten gaan zodat ik opnieuw kan beginnen



Wie kregen jullie?





Even voor degene die geen enkel idee heeft waar ik het over heb: kamergotchi is een soort tamagotchi van tweede kamerleden. Je 'verzorgt' een lijsttrekker. Arjen Lubach is de geestelijk vader van de app, en sprak erover gisteravond in zijn programma 'Zondag met Lubach'.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan iemand die Gert-Jan heeft: heeft jij nog wat gezegd over z'n debat met Lubach gisteravond?
Alle reacties Link kopieren
'Thierry wil eten. Geef hem honger'



Ik ben benieuwd wie er vanavond aan de knoppen zit

Vandaag wilde hij ook al een hengel (en aandacht)

Maar.. Hij leeft nog! Al 10 dagen!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jesse leeft nog, al 10 dagen nu. Maar ik wel onder de 40% vandaag. Oeps!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ze zijn veel leuker als je ze een beetje verwaarloosd, beginnen ze te mopperen en te

Piepen.
Alle reacties Link kopieren
Alexander leeft ook nog steeds, wonder dat die man de carnaval is doorgekomen
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
Tunahan heeft honger,geef hem een stukje Sylvana
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
"Wilfred Genee heeft honger, geef hem een kroket. Dat zal overigens buiten deze app moeten, want hij is geen lijsttrekker"



Later is nu
Ik heb gister Emile bijna dood laten gaan! Hij stond nog maar op 2%!



Ik heb er meteen wat worstebroodjes in gestopt. En voor de zekerheid ook alle doorrekeningen van het CPB. En wat aandacht van een moeder. Dat deed Mark gister ook zichtbaar goed, zag ik op tv, dus dat leek me de moeite van het proberen wel waard!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je 'm net op tijd kon reanimeren!
Later is nu
Ja, ik was er zelf ook blij mee! Kon bijna zelf aan het zuurstof!
Alle reacties Link kopieren
Je weet het hè, eerst jezelf redden en dan pas je kamergotchi
Later is nu
Ja, ik weet het! Ik heb ook netjes eerst mijn eigen zuurstofmasker opgezet vóór ik Emile worstenbroodjes ging voeren.



Hoefde ik die worstenbroodjes ook niet te ruiken, prettige bijkomstigheid!



Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
http://www.vpro.nl/zondag ... service/stickeractie.html





Helaas, de kamergotchi-stickers zijn al op....
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Bij wie leeft de kamergotchi nog?

Hier is Geert al 18/19 dagen met ups en downs in leven

Ik geef toe, ik vind het een uitdaging om te kijken hoe lang het me lukt. Heb hierbij hulp van mijn kinderen die altijd allemaal op de knopjes willen drukken.

Ik vond de peiling van Lubach niet echt representatief want voor mij maakt het helemaal niet uit welke lijsttrekker er uit het ei gekropen zou zijn
Hier is Emile ook nog steeds in leven! ( Heb 'm een keer van de 2% vandaan moeten reanimeren! ). Op mijn ipad heb ik nadat Mark per ongeluk dood ging, wel gewacht tot ik er een kreeg die ik leuk genoeg vond. Dat werd na diverse Jannen, twee keer Kuzu, Gert-Jan en Jesse die per ongeluk ook dood ging, Ancilla.
Ik wacht ook nog op een leuke lijsttrekker. Al een paar keer Geert en Tunahan gehad, Emile, Gert Jan, Alexander en nu heb ik Jesse. Die laat ik even creperen en dan hoop ik ook op een leuke
Alle reacties Link kopieren
Thierry leeft ook nog! Hij stelt af en toe wel bizarre eisen, maar dat klik ik gewoon weg. Vandaag probeer ik 'm op z'n max van 67% te houden. Zonder aandacht wordt het geen 100 he. Ik meen dat de app na zondag niet meer actief zal zijn?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog een blije Tunahan.



Neeee, gaat de app sluiten!? Meh.
Neeeee de app mag niet stoppen...
Alle reacties Link kopieren
Over je Kamergotchi praten bij mensen die het niet hebben/kennen geeft trouwens heerlijke situaties. Ik liep net met een collega de teamkamer in terwijl we de stand van onze lijsttrekkers bespraken. We kwamen binnen met dat 'het zo jammer was dat Alexander Pechtold uitgerekend zo net voor de verkiezingen dood was gegaan. Hij had het nét niet gehaald'. Verbaasde blikken.
Jesse is zojuist overleden

En nu heb ik voor de zoveelste keer Tunahan
Alle reacties Link kopieren
vikhui
Later is nu
quote:SallySpectra schreef op 10 maart 2017 @ 16:45:

Jesse is zojuist overleden

En nu heb ik voor de zoveelste keer Tunahan Dat is je straf!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag de 100 000 punten gehaald!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven