Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken 2024.

11-03-2024 16:45 629 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond begint Kopen zonder Kijken weer. Ik heb inmiddels al de twee eerste afleveringen op Videoland gezien maar ik hou braaf mijn mond tot vanavond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een lieve aflevering was dit. Zo mooi om te zien hoe overweldigd ze allebei waren dat dit gewoon hun huis was. Ik vond het trouwens zelf ook heel mooi, die badkamer en keuken waren inderdaad echt heel erg luxe en mooi.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel mooi geworden. De oplossing voor de keuken vond ik goed gelukt. Alleen het tv hoekje was wat krap in mijn ogen.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijke aflevering, leuk om te zien hoe blij ze waren en er ook echt rekening is gehouden met hun wensen/smaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de keuze om de badkamer alleen toegankelijk te maken via de ouderslaapkamer, heel raar. Moet je straks als kind dus via de ouderslaapkamer en de walk in closet, naar de badkamer.
Alle reacties Link kopieren Quote
wanderlust schreef:
18-03-2024 22:42
Ik vind de keuze om de badkamer alleen toegankelijk te maken via de ouderslaapkamer, heel raar. Moet je straks als kind dus via de ouderslaapkamer en de walk in closet, naar de badkamer.
Er kan nog een badkamer worden gemaakt op zolder, toch, al is dat niet ideaal. Tenzij de baby als puber boven gaat slapen.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lijkt die man op Nielson.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze wilden 4 slaapkamers. Leuk dat ze dan een kledingkamer maken met kasten. Waar laat je straks eventueel een tweede kind? Daar gaat je logeerkamer 😳
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het een hele mooie verbouwing, maar echt niet handig voor dit koppel. Ook niet echt goed geluisterd volgens mij naar de wensen. Er is nooit de vraag geweest naar een 2e badkamer en toch zoveel ruimte daar naar toe in combinatie met de verbouwing op de 1e verdieping.

Ze hebben aangegeven beide thuis te werken en daar last van hebben. Er is nu maar 1 werkplek (zonder deur) gemaakt. Ik denk dat ze op zolder op dit moment veel meer zouden hebben aan een 2e werkplek of een werkplek in de 3e slaapkamer op de 1e verdieping die er eerst was.

De badkamer alleen toegankelijk via de ouderslaapkamer vind ik ook echt heel onhandig. Je kind moet altijd door jouw slaapkamer heen (eventuele vriendjes en vriendinnetjes die komen spelen en moeten plassen ook....). Als puber kun je nooit eens ongestoord in bad. Je moet altijd door de slaapkamer van de ouders/geen deur. Echt zo niet handig! Komt denk ik ook een beetje omdat Bob echt een hekel heeft aan douchen in bad (of een bad in het algemeen :P). Als de douche daar niet had gezeten had alles zo verplaatst kunnen worden dat er nog een deur in kon. Of had de badkamer iets groter gemaakt als je toch die kamer opoffert voor kasten, zodat er wel gewoon een deur naar de gang in kan (en een bad en een douche).

En dan idd nog niet te spreken over een eventuele tweede kind. Waar moet je die laten?

Het huis is echt wel ruim, maar die ruimte is wel een beetje verspild vind ik.

Gelukkig was het koppel blij en daar gaat het om! En ik blijf me verbazen over hoe moeilijk het is om een lekker bank gewoon voor de tv te krijgen. Dat lukt ook maar niet. De bank in deze vorm slokte ook echt veel ruimte op in het smalle stukje.

Benieuwd naar volgende week!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor mij kwam dit over alsof dit echt een kwestie van; we hebben geld over maar weten niet wat we er mee moeten doen. Het moest heel veel luxe uitstralen geloof ik. Wel gek dat de badkamer op zolder dan onafgewerkt blijft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben ik dan de enige die het spuuglelijk vond?

Die badkamer was echt camp en die bank afschuwelijk.
Ik kreeg er echt een woonwagengevoel bij.

En van een zwarte keuken word ik depressief maar dat is persoonlijk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
19-03-2024 11:12
Ben ik dan de enige die het spuuglelijk vond?

Die badkamer was echt camp en die bank afschuwelijk.
Ik kreeg er echt een woonwagengevoel bij.

En van een zwarte keuken word ik depressief maar dat is persoonlijk.
Ik zou ook errug niet blij zijn met dit huis, maar het paste wel heel goed bij hun moodboards vond ik!
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
19-03-2024 11:12
Ben ik dan de enige die het spuuglelijk vond?

Die badkamer was echt camp en die bank afschuwelijk.
Ik kreeg er echt een woonwagengevoel bij.

En van een zwarte keuken word ik depressief maar dat is persoonlijk.
Ik vond het ook niet mooi. Totaal niet mijn smaak. Ik vond het heel kitscherig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattengekje schreef:
18-03-2024 23:01
Ze wilden 4 slaapkamers. Leuk dat ze dan een kledingkamer maken met kasten. Waar laat je straks eventueel een tweede kind? Daar gaat je logeerkamer 😳
De zolderverdieping hebben ze inmiddels al voorzien van 2 slaapkamers en een badkamer, dus dat komt wel goed.
Maar ik las eveneens dat ze binnen 10 jaar toch naar Almere willen verhuizen.

Vond die donkere gemarmerde tegels wel spuuglelijk trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
19-03-2024 11:12
Ben ik dan de enige die het spuuglelijk vond?

Die badkamer was echt camp en die bank afschuwelijk.
Ik kreeg er echt een woonwagengevoel bij.

En van een zwarte keuken word ik depressief maar dat is persoonlijk.
Dit dus!
Die rare ver uitstekende bank waarvan je geen zicht hebt op de tv.
Alle reacties Link kopieren Quote
mittensz schreef:
19-03-2024 11:21
Ik zou ook errug niet blij zijn met dit huis, maar het paste wel heel goed bij hun moodboards vond ik!
Dit! Het is niet mijn smaak, maar wel die van hun.
De badkamer was wel erg onpraktisch. Ook nu ze wel op zolder nog kamers konden maken en een badkamer lijkt het mij alsnog niet handig.
anything that is unrelated to elephants = Irrelephant
Alle reacties Link kopieren Quote
_CarmiggelT_ schreef:
12-03-2024 19:27
Zo dan, draaf jij even door.

Ik kan me best voorstellen dat je liever niet al te vindbaar wilt zijn, bijvoorbeeld voor je leerlingen.

De tweet viel me gewoon op, meer niet.


https://www.rml.nl/kopen-zonder-kijken/#start

bewijs geleverd, en voor de school was het juist leuk begrijp ik
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
19-03-2024 11:12
Ben ik dan de enige die het spuuglelijk vond?

Die badkamer was echt camp en die bank afschuwelijk.
Ik kreeg er echt een woonwagengevoel bij.

En van een zwarte keuken word ik depressief maar dat is persoonlijk.
Ik vond die badkamer juist erg mooi en de keuken ook. Mooi die volledig zwarte apparatuur in die kastenwand. Blad was ook niet per se mijn smaak, maar die keuken had echt alles wat nu ontzettend in de mode is. Ik heb zelf ook een matzwarte keuken dus dat vond ik juist tof. Badkamer was ook erg on trend, trouwens. Ik vond de wc mooi weggewerkt (heb een hekel aan wc's in de badkamer) en dat bubbelbad was ik echt jaloers op.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Irrelephant schreef:
19-03-2024 11:36
Dit! Het is niet mijn smaak, maar wel die van hun.
De badkamer was wel erg onpraktisch. Ook nu ze wel op zolder nog kamers konden maken en een badkamer lijkt het mij alsnog niet handig.
Ik heb ook twee badkamers waarvan 1 grenzend aan mijn slaapkamer en ik ben ook de enige die hem gebruikt, samen met mijn dochter omdat zij nog vaak samen met mij in de badkamer moet zijn of omdat zij als ze bij mij slaapt daar weleens naar de wc gaat. Maar dat is sporadisch, ik ben de enige die hem structureel elke dag gebruikt. De kinderen hebben hun eigen badkamer een verdieping hoger.
Ik vind er niks onpraktisch aan, lekker juist.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gestippeld_klompje schreef:
11-03-2024 22:32
Dat snap ik. Maar Roos mag bv niks meer zeggen. Ze laten alleen nog het huis zien dat gekocht is ipv een aantal bezichtigingen die het nirt geworden zijn enz.
Hoe minder Roos zegt, hoe beter wat mij betreft. Ik kan niet tegen haar stem. (sorry Roos)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben een badkamer tussen twee slaapkamers in met twee deuren maar zelfs dat was wel eens ongemakkelijk toen dochter puber werd en later met vriendjes . Want je kan dus van twee kanten de badkamer in en je hoort in de slaapkamers alle geluiden. Gelukkig hebben we ook nog een toilet boven (wonen in een maissonette met woonverdieping boven en slapen beneden )
Nu ze het huis uit is en we met zijn twee zijn is het geen probleem meer natuurlijk.
Dus ik vind hoe ze het hebben gedaan met die badkamer erg onhandig
cavialover wijzigde dit bericht op 19-03-2024 13:51
Reden: aanvulling
6.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moest ook zo nodig een bubbelbad in de nieuwe badkamer.

Denk dat ik hem 2 jaar effectief heb gebruikt.

Badkamer is groot dus dat is het punt niet.
Zou er nu toch anders over denken.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind zo'n ensuite badkamer altijd heel mooi, zeker met inloopkast.
Maar wel alleen in een groot huis waar de andere badkamer ook praktisch is.
Nu was de tweede badkamer alleen maar een douchehok op zolder, lijkt me niet fijn voor de kinderen straks.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
19-03-2024 13:59
Ik vind zo'n ensuite badkamer altijd heel mooi, zeker met inloopkast.
Maar wel alleen in een groot huis waar de andere badkamer ook praktisch is.
Nu was de tweede badkamer alleen maar een douchehok op zolder, lijkt me niet fijn voor de kinderen straks.
tegen de tijd dat de kinderen gaan puberen zitten ze al in Almere :-D
Wel jammer voor Delft, hij lijkt me wel een raadslid met hart op goede plek (nu CDA)
Alle reacties Link kopieren Quote
Die hele eerste verdieping is totaal uit proportie. Hoewel het stel zei dat ze een forever huis zochten dus ik snap ergens ook wel weer dat Bob dan voluit gaat. Maar als ze inderdaad over 10 jaar al weg willen dan is er verhoudingsgewijs veel te veel uitgegeven. En door de ongebruikelijke indeling zal de belangstelling bij verkoop ook kleiner zijn.
No one ever made a difference by being like everyone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
19-03-2024 11:12
Ben ik dan de enige die het spuuglelijk vond?

Die badkamer was echt camp en die bank afschuwelijk.
Ik kreeg er echt een woonwagengevoel bij.

En van een zwarte keuken word ik depressief maar dat is persoonlijk.
Nee, zeker niet, ik vond het ook niet mooi. Zwart vind ik ook niks voor een keuken en ik vind dat gemarmerde werkblad juist erg goedkoop ogen, die trend voor zwart is toch allang weer geweest? Zelfde met de badkamer. De bank vond ik ook lelijk, ik hou niet van die vorm en de kleur vond ik ook niet mooi.

De buitenkant van het huis vond ik ook vreselijk trouwens maar daar zou ik nog wel mee kunnen leven.

Ik vond het wel een erg leuk stel en ik ben blij dat het helemaal naar hun smaak was. Zo lief hoe hij over hun eerste appartement sprak waar hij met zijn ouders en broers/zussen woonden.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven