Entertainment alle pijlers

Married at First Sight

01-03-2016 17:07 2871 berichten
Ik kan mij van vorig jaar ook een programma herinneren van stellen die ook met elkaar gingen trouwen voor het altaar. Het programma werd niet zo goed bekeken. En de 2 stellen die bij elkaar kwamen door wetenschappelijk onderzoek, zijn uiteindelijk gescheiden.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit programma nog vernieuwend is.

Ik ga wel kijken. Wie ook?





Hieronder meer uitleg:

Het nieuwe RTL 4-datingprogramma Married at First Sight is niet weggelegd voor types met bindingsangst. De singles passen wetenschappelijk gezien perfect bij elkaar, maar moeten wel meteen met elkaar trouwen als ze elkaar willen ontmoeten.



Voor iedere vrijgezel die wel eens wat anders wil proberen dan gewoon een afspraakje, is er nu Married at First Sight. Een groep single mannen en vrouwen heeft zich aangemeld voor dit nieuwe datingprogramma van RTL, gepresenteerd door Peter van der Vorst. Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek.



Fysieke en mentale kenmerken

Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht. Tot nu toe allemaal leuk en aardig, maar er zit een addertje onder het gras: de kandidaten krijgen op de testdagen te horen dat het gaat om een wettelijk huwelijk, waarbij ze hun partner pas voor het altaar ontmoeten.



Onderzoeken

Zodra de kandidaten van de eerste schrik zijn bekomen, onderzoeken de wetenschappers de vrijgezellen. Kunnen ze koppels vormen van degenen die bereid zijn mee te doen? Want als ze 'ja' zeggen, weten ze dat ze over een paar weken trouwen met een partner die ze nog nooit ontmoet hebben, maar die volgens de wetenschap wel de prins(es) op het witte paard is.
quote:charlottew88 schreef op 18 april 2017 @ 20:59:

[...]





Geen idee maar ik denk aan de universiteit van Meerdijk.
Alle reacties Link kopieren
Het was toch al vanaf het begin duidelijk dat hij Richelle niks vond?! Dat ze dat zelf niet door heeft.
Als hij zijn beperking niet had gehad was het niks geworden ....
Alle reacties Link kopieren
Allemaal zeebiologen, denk ik. Kwallen en vissen bestuderen. Eentje was opgetogen dat hij Ursula de zeeheks had ontdekt.
Ik vind hier dingen van.
"Heb je iets van een colaatje"

Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het heel sneu voor hun, want ze leven continu in het denken voor de ander en hun eigen droomwereld, en worden daardoor steeds teleurgesteld.



Richelle en de familie.
Wat wil je drinken?

Oh, doe maar een colaatje of zo.

Alle reacties Link kopieren
Colaatje...
Zeiden ze bij Johan toen niet dat er 3 matches mogelijk waren? Zo ja, dan vind ik het nog sneuer voor Johan.
Zo echt die kop van Jeroen, zo,afstandelijk als het maar kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 april 2017 @ 21:03:

Allemaal zeebiologen, denk ik. Kwallen en vissen bestuderen. Eentje was opgetogen dat hij Ursula de zeeheks had ontdekt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zo ze heeft vlekken in haar nek van de zenuwen/emoties
Richelle laat gaan laat gaan
quote:Pretzel66 schreef op 18 april 2017 @ 21:04:

Zo echt die kop van Jeroen, zo,afstandelijk als het maar kan.Ja, maar zij nu toch ook wel.
Richelle, waar zit je trots meid....wat er niet is, komt er niet uit
Die familie van Richelle blijft haar maar voeden in haar problemen en houding..
Ik vind Jeroen zo niet aantrekkelijk.
Gênant dit... echt...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat je alleen kijkt naar wat jij wil, uh ja wat dan .
Ze luistert niet
Ik vind haar echt verschrikkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben misschien heel erg mosterd maar ik vraag het me al vanaf de bruiloft af: is de vader de tv makelaar van dat programma van jeroen krabbe?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen wordt in een hoek gedrukt door Richelle en dan zegt hij maar iets heel eerlijks (wat mannen vaker doen).
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Richelle
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven