Entertainment alle pijlers

Married at First Sight

01-03-2016 17:07 2871 berichten
Ik kan mij van vorig jaar ook een programma herinneren van stellen die ook met elkaar gingen trouwen voor het altaar. Het programma werd niet zo goed bekeken. En de 2 stellen die bij elkaar kwamen door wetenschappelijk onderzoek, zijn uiteindelijk gescheiden.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit programma nog vernieuwend is.

Ik ga wel kijken. Wie ook?





Hieronder meer uitleg:

Het nieuwe RTL 4-datingprogramma Married at First Sight is niet weggelegd voor types met bindingsangst. De singles passen wetenschappelijk gezien perfect bij elkaar, maar moeten wel meteen met elkaar trouwen als ze elkaar willen ontmoeten.



Voor iedere vrijgezel die wel eens wat anders wil proberen dan gewoon een afspraakje, is er nu Married at First Sight. Een groep single mannen en vrouwen heeft zich aangemeld voor dit nieuwe datingprogramma van RTL, gepresenteerd door Peter van der Vorst. Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek.



Fysieke en mentale kenmerken

Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht. Tot nu toe allemaal leuk en aardig, maar er zit een addertje onder het gras: de kandidaten krijgen op de testdagen te horen dat het gaat om een wettelijk huwelijk, waarbij ze hun partner pas voor het altaar ontmoeten.



Onderzoeken

Zodra de kandidaten van de eerste schrik zijn bekomen, onderzoeken de wetenschappers de vrijgezellen. Kunnen ze koppels vormen van degenen die bereid zijn mee te doen? Want als ze 'ja' zeggen, weten ze dat ze over een paar weken trouwen met een partner die ze nog nooit ontmoet hebben, maar die volgens de wetenschap wel de prins(es) op het witte paard is.
Pff als die Richelle zo door blijft gaan, wil geen enkele man haar nog.

Accepteer nou dat hij je niet wil en houd de eer aan jezelf. Ze zet zichzelf zo voor schut op deze manier, ze blijft maar discusiëren.
quote:-NummerZoveel- schreef op 18 april 2017 @ 21:05:

[...]





Ja, maar zij nu toch ook wel.Ja maar zij had toch nog hoop vrees ik.
Ennnn weg...man oh man...
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me rot aan richelle.... wat een bord zeg
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavanf schreef op 18 april 2017 @ 21:06:

Ik ben misschien heel erg mosterd maar ik vraag het me al vanaf de bruiloft af: is de vader de tv makelaar van dat programma van jeroen krabbe?Martijn bedoel je denk ik? En bedoel je de vader van Richelle?
Maar... Hij heeft wel cola in huis.
Meid wat doe je jezelf aan.
Alle reacties Link kopieren
Zelden iemand zo opgelucht zien kijken.
Ik vind hier dingen van.
Het kan toch dat Jeroen er zo over denkt. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aanfluiting..
quote:Rusticaa_ schreef op 18 april 2017 @ 21:07:

Maar... Hij heeft wel cola in huis.
Het lijkt continu of ze bijna in huilen uitbarst, als ze praat.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat heel goed met haar.
quote:mamavanf schreef op 18 april 2017 @ 21:07:

Ik erger me rot aan richelle.... wat een bord zegDat is geen bord meer maar een heel flatgebouw.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen heeft het geen moment een kans gegeven, dat zag je meteen al.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 18 april 2017 @ 21:07:

[...]



Martijn bedoel je denk ik? En bedoel je de vader van Richelle?Eehhh ja... ik zat me zo te ergeren aan haar.... Nog een keer: is de vader van richelle de tv makelaar bij dat programma van martijn krabbe?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook benieuwd waarom Richelle en Jeroen een match zouden kunnen zijn!!!!
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:SusieFlower schreef op 18 april 2017 @ 21:09:

Jeroen heeft het geen moment een kans gegeven, dat zag je meteen al.Klopt
Alle reacties Link kopieren
"Het kan wel zijn dat je me niet aantrekkelijk vindt, je je doodergert aan mij en dat ik op geen enkele manier aan jouw wensen voldoe...maar daarom kunnen we toch wel een match zijn?"
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 18 april 2017 @ 21:06:

Ik vind Jeroen zo niet aantrekkelijk.Understatement.
quote:mamavanf schreef op 18 april 2017 @ 21:10:

[...]



Eehhh ja... ik zat me zo te ergeren aan haar.... Nog een keer: is de vader van richelle de tv makelaar bij dat programma van jeroen krabbe?Martijn Krabbe bedoel je, en volgens mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat ze gemeen hebben zijn de stress rode vlekken in hun nek.
Wat een onzin. Jeroen mag toch vinden wat hij denkt

Grrrr.

Wij zagen direct dat dit niets zou worden
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom geven ze Jeroen dan geen sportieve vrouw??? Als hij dat zo belangrijk vindt. Zo moeilijk is dat toch niet. Sportieve vrouwen zat toch? Dat ze hem niet de ideale vrouw kunnen geven ok.. maar beginnen met een sportief iemand.. waarom niet?

Ik snap heel goed dat hij dat wil. Ik vind een sportieve vent ook veel aantrekkelijker dan een vent met een maatje meer die zoveel cola drinkt.
quote:Elle1976 schreef op 18 april 2017 @ 21:10:

[...]



Understatement.

Ik probeerde het aardig te brengen.



ik wilde zeggen dat ik hem spuuglelijk vind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven