Entertainment alle pijlers

Married at First Sight

01-03-2016 17:07 2871 berichten
Ik kan mij van vorig jaar ook een programma herinneren van stellen die ook met elkaar gingen trouwen voor het altaar. Het programma werd niet zo goed bekeken. En de 2 stellen die bij elkaar kwamen door wetenschappelijk onderzoek, zijn uiteindelijk gescheiden.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit programma nog vernieuwend is.

Ik ga wel kijken. Wie ook?





Hieronder meer uitleg:

Het nieuwe RTL 4-datingprogramma Married at First Sight is niet weggelegd voor types met bindingsangst. De singles passen wetenschappelijk gezien perfect bij elkaar, maar moeten wel meteen met elkaar trouwen als ze elkaar willen ontmoeten.



Voor iedere vrijgezel die wel eens wat anders wil proberen dan gewoon een afspraakje, is er nu Married at First Sight. Een groep single mannen en vrouwen heeft zich aangemeld voor dit nieuwe datingprogramma van RTL, gepresenteerd door Peter van der Vorst. Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek.



Fysieke en mentale kenmerken

Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht. Tot nu toe allemaal leuk en aardig, maar er zit een addertje onder het gras: de kandidaten krijgen op de testdagen te horen dat het gaat om een wettelijk huwelijk, waarbij ze hun partner pas voor het altaar ontmoeten.



Onderzoeken

Zodra de kandidaten van de eerste schrik zijn bekomen, onderzoeken de wetenschappers de vrijgezellen. Kunnen ze koppels vormen van degenen die bereid zijn mee te doen? Want als ze 'ja' zeggen, weten ze dat ze over een paar weken trouwen met een partner die ze nog nooit ontmoet hebben, maar die volgens de wetenschap wel de prins(es) op het witte paard is.
Ik ben heel erg een prater claimende persoonlijkheid.
Richelle weet nog steeds niet waarom Jeroen zo benauwd was.
Oooeeeh Renate
Alle reacties Link kopieren
Is die richelle pas 25?!

Mijn hemel, ze lijkt minstens 10 jaar ouder.
Nee jij nam de verkeerde afslag bitch
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde afslag = hij wilde neuken??
Everything you see I owe to spaghetti!
Renate
quote:Annapicobella schreef op 18 april 2017 @ 21:26:

Verkeerde afslag = hij wilde neuken??Hij was het niet met haar eens.
Ahhh arme Athony
Ahhh, Antony...
Ach Anthony
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 18 april 2017 @ 21:27:

Renate Zelfreflectie...
Hij is nog steeds verdrietig.
Arme Antony
Go Johan
Punt voor Johan
Wat wil ik niet... RENATE
Ach, die Johan blijft zo netjes! Respect hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 18 april 2017 @ 21:27:

[...]



Hij was het niet met haar eens.Oh, dat is Gronings voor hij wilde niet precies wat ik voorschrijf.
Everything you see I owe to spaghetti!
Zo iemand als Renate
Alle reacties Link kopieren
Renate zal nooit de juiste afslag vinden wat een kenau.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Annapicobella schreef op 18 april 2017 @ 21:28:

[...]





Oh, dat is Gronings voor hij wilde niet precies wat ik voorschrijf.Ik ben niet Gronings
En hij is geen leuke vent
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 18 april 2017 @ 21:29:

Renate zal nooit de juiste afslag vinden wat een kenau.Renate zit op wat ze in Engeland The Magic Roundabout noemen. Zonder exits.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 18 april 2017 @ 21:29:

[...]



Ik ben niet Gronings Ik bedoelde jou niet hoor, maar ons Renate.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven