Entertainment alle pijlers

Married at First Sight

01-03-2016 17:07 2871 berichten
Ik kan mij van vorig jaar ook een programma herinneren van stellen die ook met elkaar gingen trouwen voor het altaar. Het programma werd niet zo goed bekeken. En de 2 stellen die bij elkaar kwamen door wetenschappelijk onderzoek, zijn uiteindelijk gescheiden.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit programma nog vernieuwend is.

Ik ga wel kijken. Wie ook?





Hieronder meer uitleg:

Het nieuwe RTL 4-datingprogramma Married at First Sight is niet weggelegd voor types met bindingsangst. De singles passen wetenschappelijk gezien perfect bij elkaar, maar moeten wel meteen met elkaar trouwen als ze elkaar willen ontmoeten.



Voor iedere vrijgezel die wel eens wat anders wil proberen dan gewoon een afspraakje, is er nu Married at First Sight. Een groep single mannen en vrouwen heeft zich aangemeld voor dit nieuwe datingprogramma van RTL, gepresenteerd door Peter van der Vorst. Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek.



Fysieke en mentale kenmerken

Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht. Tot nu toe allemaal leuk en aardig, maar er zit een addertje onder het gras: de kandidaten krijgen op de testdagen te horen dat het gaat om een wettelijk huwelijk, waarbij ze hun partner pas voor het altaar ontmoeten.



Onderzoeken

Zodra de kandidaten van de eerste schrik zijn bekomen, onderzoeken de wetenschappers de vrijgezellen. Kunnen ze koppels vormen van degenen die bereid zijn mee te doen? Want als ze 'ja' zeggen, weten ze dat ze over een paar weken trouwen met een partner die ze nog nooit ontmoet hebben, maar die volgens de wetenschap wel de prins(es) op het witte paard is.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, wat ontzettend flauw van die wetenschapper dat hij zegt dat Jeroen in de "swipefase" zit. Hij gaf in het gesprek met Richelle heel duidelijk aan dat het niet alleen het uiterlijk was waar hij op afknapte, en gaf in het gesprek met de wetenschappers ook aan dat hij het echt een kans had gegeven door niet direct op uiterlijk af te gaan. Ik vond dat je dat ook wel degelijk kon zien, dat hij probeerde verder te kijken dan uiterlijk.

Ik denk ook dat als Richelle qua persoonlijkheid leuker was geweest, dat hij lang zo hard niet had hoeven zijn, en dat het wellicht zelfs leuk geworden was tussen hen. Het is niet haar uiterlijk waardoor het mislukt is maar haar karakter en gedrag, en ik vind het echt heel flauw en naar dat het programma hem nu afschildert als een soort oppervlakkige hork die alleen naar uiterlijk kijkt. Hij heeft zich óók kwetsbaar opgesteld door mee te doen en daar wordt totaal aan voorbij gegaan.
Am Yisrael Chai!
Ik wil volgend jaar wel zo'n expert zijn hoor. Waarschijnlijk doe ik het beter dan hun
quote:Annapicobella schreef op 18 april 2017 @ 21:16:

[...]

Ze heeft wel een groot USP: je hoeft maar 1 x naar de schoonfamilie voor een verjaardag!
quote:fashionvictim schreef op 18 april 2017 @ 21:17:

Pfff, wat ontzettend flauw van die wetenschapper dat hij zegt dat Jeroen in de "swipefase" zit. Hij gaf in het gesprek met Richelle heel duidelijk aan dat het niet alleen het uiterlijk was waar hij op afknapte, en gaf in het gesprek met de wetenschappers ook aan dat hij het echt een kans had gegeven door niet direct op uiterlijk af te gaan. Ik vond dat je dat ook wel degelijk kon zien, dat hij probeerde verder te kijken dan uiterlijk.

Ik denk ook dat als Richelle qua persoonlijkheid leuker was geweest, dat hij lang zo hard niet had hoeven zijn, en dat het wellicht zelfs leuk geworden was tussen hen. Het is niet haar uiterlijk waardoor het mislukt is maar haar karakter en gedrag, en ik vind het echt heel flauw en naar dat het programma hem nu afschildert als een soort oppervlakkige hork die alleen naar uiterlijk kijkt. Hij heeft zich óók kwetsbaar opgesteld door mee te doen en daar wordt totaal aan voorbij gegaan.Eens.
Wat Rusticaa zegt, maar daarentegen misschien schatte hij zijn mensenkennis op waarde. Wanneer hij ook over zelfkennis beschikte had hij blijven tinderen. Zij moet eerst in therapie, uit de slachtofferrol en eigenwaarde opvijzelen.
Ja ik wil ook meedoen als wetenschapper.
Vind ze een leuk stel.
Hij loopt eerst naar haar voor een kus
Ik zie het nu wel voor het eerst en moet misschien niks zeggen
Nicolai heeft traantjes
quote:BridgetteDubois schreef op 18 april 2017 @ 21:21:

Hij loopt eerst naar haar voor een kus
Aaach wat lief
Leuk!
Jaaaa leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Aaah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ahhh, lief! Ik gun ze alle geluk!
Heerlijk om te zien !
Alle reacties Link kopieren
Jaa leuk setje!
Leuk!





Net hadden ze nog twijfels
Alle reacties Link kopieren
Oh Slot Zeist...ooit gelukkig getrouwd.
Everything you see I owe to spaghetti!
Serieus, raffelen we dit in 5 minuten af? Wat jammer!
de meiden onder elkaar.
Ik gok dat het "best" gaat met jeroen
Mijn ogen bloeden! Renate

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven