Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 mei 2017 @ 19:52:

[...]





Ik kon niet tegen de eerste minuut. Heb het dus afgezet. Maar verder kijken hoeft ook niet wat jou betreft?Ik heb 10 minuten gekeken en toen werd ik gek van die vent
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met Scorpion. Tot nu toe vind ik het echt een coole serie. Nooit verwacht dat ik hét zo leuk zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 18:18:

Het kind heeft the Get Down uitgekozen. Ik ben benieuwd.



Als je geïnteresseerd bent in het onstaan van de rap en hiphop is dit een supergoede serie. Ook de oude beelden van de Bronx zijn geweldig.

Ik heb genoten.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2017 @ 20:18:

[...]





Ik vind Sorjonen juist heel goed.



Haha, ik vond het beeld van het kind in de eerste shot niet tof.

En ik kreeg na een paar minuten jeuk van de hoofdrolspeler gisteren.



Ik zet hem op de als ik niks meer te kijken heb lijst om nog eens te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ben weer toe aan een nieuwe binge serie zo een met meer dat 2 seizoenen en het liefst al afgerond ( ben dat wachten zo zat en het er dan weer inkomen )



Ik twijfel tussen Homeland Suits The Bridge Luther mijn lijst staat bomvol
The Bridge, Suits, Luther en Homeland als laatste.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 03 mei 2017 @ 16:20:

The Bridge, Suits, Luther en Homeland als laatste. Whahahaha thanks ik maak wat lekkers en ga bingen....The Bridge als eerste check
Alle reacties Link kopieren
Gister the age of adeline gekeken. Heerlijke wegkijkfilm
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 03 mei 2017 @ 16:58:

Gister the age of adeline gekeken. Heerlijke wegkijkfilmIk ook! Af en toe een film tussendoor is wel fijn en er staan weer wat meer films op die ik wel wil zien.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Hier net Sons of Anarchy af gekeken. Vond het op zich wel goed maar ook wel deprimerend.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 02 mei 2017 @ 15:06:

[...]





Ik nog niet

Was begonnen met Sorjonen, maar wat valt dat tegen zeg...Heb het niet afgekeken. Vond het ook niks.
Serie drie van The Bridge blijk ik al gezien te hebben.

Wat balen zeg.

Ik dacht eens een aflevering van The Sniffer te gaan bekijken maar kon niet aan het Russisch wennen.

En boeien deed het me ook niet.
Alle reacties Link kopieren
O balen! Hij is inderdaad ook tv geweest.

Heb je Happy Valley al gezien? Mooie Britse detective. En River vond ik ook erg boeiend.

Dankzij de tips van hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:fretra schreef op 03 mei 2017 @ 19:38:

Hier net Sons of Anarchy af gekeken. Vond het op zich wel goed maar ook wel deprimerend.Ik werd agressief van die mannen die denken dat ze overal maar de baas zijn en overal mee weg kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister een aflevering van frontier en thicker than water gekeken. Ik weet nog niet wat ik van de series vind en of ik verder ga kijken.

ij zowel River als Happy Valley ben ik afgehaakt. London Spy, Broadchurch en Luther vond ik wel goed.

Voor degene die van foute jaren 80 dingen houden en een haf uurtje kunnen missen; Kung Fury is episch slecht en leuk
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:dolfje schreef op 04 mei 2017 @ 10:12:

[...]





Ik werd agressief van die mannen die denken dat ze overal maar de baas zijn en overal mee weg kunnen komen.



Kan ik ook niet tegen.

Van die mannetjesputters.

Ga wééééégggg...!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje door de series heen. Heb alle Skandinavische al gezien en alle Engelse detectives.

Wat nu??????
Ook series als Top of the Lake en Bloodline, The good Wife, 13 reasons Why, Doctor Foster?



The Paradise, Mr Selfrigde, Greenleaf. Heerlijk als je makkelijk vermaak wil.
Fee, die series die jij noemt ga ik ook eens checken. Aangezien er een aantal bij zitten die ik ken en leuk vind zijn de anderen misschien ook interessant voor me. Thnx!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 04 mei 2017 @ 10:12:

[...]





Ik werd agressief van die mannen die denken dat ze overal maar de baas zijn en overal mee weg kunnen komen.Haha ja. Ik werd een beetje moe van de blote kont van die hoofdrolspeler. Mooie kont daar niet van maar om daar nou heel de tijd mee geconfronteerd te worden nee...........
Alle reacties Link kopieren
quote:fretra schreef op 04 mei 2017 @ 13:27:

[...]



Haha ja. Ik werd een beetje moe van de blote kont van die hoofdrolspeler. Mooie kont daar niet van maar om daar nou heel de tijd mee geconfronteerd te worden nee...........O daar word ik nou juist weer nieuwsgierig van
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 04 mei 2017 @ 10:30:

Ik heb gister een aflevering van frontier en thicker than water gekeken. Ik weet nog niet wat ik van de series vind en of ik verder ga kijken.

ij zowel River als Happy Valley ben ik afgehaakt. London Spy, Broadchurch en Luther vond ik wel goed.

Voor degene die van foute jaren 80 dingen houden en een haf uurtje kunnen missen; Kung Fury is episch slecht en leuk Afgehaakt echt? Vond vooral HV geweldig!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
River en Happy Valley afgehaakt? Wow. Dat is jammer. Vind echt mooie series.
Alle reacties Link kopieren
Ja echt. Bij happy valley ben ik nog best een eind gekomen, maar op een gegeven moment irriteerde ik me enorm aan haar. Van River heb ik één aflevering gekeken, maar de spanning ontbrak een beetje. Ook bij Hinterland en the Fall ben ik (vrij snel) afgehaakt. Maar the Fall wil ik nog wel een keer proberen.

London spy, luther en broadchurch (en bv andere britse series als Kingdom en Lovesick) zijn series waar ik er gelijk in zat en heb ze ook in een weekend per serie gezien.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ik ben happy valley aan het kijken maar kan me nog niet echt boeien eigenlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven