Entertainment alle pijlers

Nieuwe buren (RTL4)

14-09-2014 20:17 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21:00 de eerste aflevering van Nieuwe Buren op RTL4



Gebaseerd op het boek van Saskia Noort





Site met info



Wie gaat er kijken?
quote:vogelbekdiertje schreef op 21 september 2014 @ 21:24:

3500 gram en 48 cm voor een 30 weken oude baby? Hoe kan datZei ik hier ook al, vind dat zo stom... Toch een kleine moeite om je in zoiets te verdiepen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 16 september 2014 @ 23:12:

[...]





Red



Gelukkig, dat het niet aan mij ligt.

Laatst heb ik Mannenharten gezien, mijn got, de tv stond op volume 99 ( met praten) gingen ze inenen keiharde muziek draaien, en mijn AB was natuurlijk weer eens pleite in bed.

GRRRR.

Bijna boze buren en dat was terecht geweest.



Een penetentie de Nederlandse film, en drama...............http://www.klacht.nl/rtl- ... uren-is-niet-te-verstaan/



Iemand heeft zelfs een klacht ingediend. Of was dat een van jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ha Vogelbekdiertje; ik appte dat ook net naar een vriendin. 3500 gr!!!! Dat is het gemiddelde gewicht voor een 40 weken baby en 48 cm, ook giga na 30 weken!
Die commercial net. Burenwijn. Win een buurtborrel gebaseerd op Nieuwe Buren.

Lekker dan!
Alle reacties Link kopieren
Het is geen beste serie. Vermakelijk wel maar dat is het dan ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 21 september 2014 @ 21:34:

[...]





http://www.klacht.nl/rtl- ... uren-is-niet-te-verstaan/



Iemand heeft zelfs een klacht ingediend. Of was dat een van jullie?



It wasn' t me.



Vanavond 2e aflevering gekeken, met TT 888, keek toch een stuk prettiger.

Ik vond 'm wel goed!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het saai
Alle reacties Link kopieren
Verdorie, had ik hier maar eerder gelezen dat Nieuwe Buren op zaterdagavond herhaald wordt. Wij wilden perse Heel Holland Bakt zien en kwamen tot de ontdekking dat Nieuwe Buren niet bij uitzending gemist zit. Zodoende moesten we dat opnemen en missen we de film War Horse
Alle reacties Link kopieren
Echt waar Eindeloos goed?



Ik vind dingen zo overdreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 21 september 2014 @ 22:12:

Ik vind het saai





Ja Jippie, het is natuurlijk haske voorspelbaar allemaal.

Maar ik mag Bracha zo ontzettend graag zien , en Katja speelt wel een leuk personage.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind Bracha ook heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Kon het niet laten, moest het een 2e kans geven.

Duidelijk..wat een inhoudt weer deze aflevering..juist.saai..
Ik weet het niet...op de een of andere manier wil ik de serie leuk vinden, maar het kan mij nog steeds niet boeien. Er gebeurt teveel waar een tipje van de sluier wordt opgelicht, maar ook niet teveel dat je steeds met vragen blijft zitten,



Misschien is dat wel de bedoeling van deze serie maar ik vind het bloedirritant. Net zoals Thijs...maar hem vind ik goed spelen!
Alle reacties Link kopieren
Het is me te voorspelbaar. Ligt verder niet aan de acteurs maar het personage van Bracha is het enige waar je mee mee kunt leven. Hier ook erg weinig reacties op deze serie eigenlijk. Of iedereen zat geboeid te kijken, dat kan ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 21 september 2014 @ 22:18:

[...]





Ja Jippie, het is natuurlijk haske voorspelbaar allemaal.

Maar ik mag Bracha zo ontzettend graag zien , en Katja speelt wel een leuk personage.Ik vind Bracha ook leuk en haar Hubbie ook. En Katja en ook Thijs vind ik helemaal ok. Maar ik vind het echt saai en daar baal ik van
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook hoge verwachtingen maar het is behoorlijk saai. Ik ga volgende week wel weer kijken maar jammer is het wel. Ik vraag me af of het aan het acteerwerk ligt of aan het verhaal?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Ik vond Daan heel "echt" huilen, had gewoon met hem te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:biekoe schreef op 21 september 2014 @ 21:39:

Ha Vogelbekdiertje; ik appte dat ook net naar een vriendin. 3500 gr!!!! Dat is het gemiddelde gewicht voor een 40 weken baby en 48 cm, ook giga na 30 weken!Hij had een voorbeeldkaartje op zijn tablet hoor..... zo'n proefkaartje
Katja, de mooiste vrouw van Nederland. Saskia Noort, muahh neigt naar Rommel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel vermakelijk, maar word wel een beetje moe van die opzichtige product placing; Samsung, Gall & Gall, "Burenwijn", (zouden er echt mensen zijn die dat kopen?).

En wat is dat met Kane de hele tijd, is dat ook product placing? Pfff, ik had al een hekel aan Kane maar nu kan ik die Dinand helemaal niet meer serieus nemen. Welke zichzelf respecterende rockband verbindt zich nu aan een RTL4-serie ?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet als ze daarvoor een flinke zak met geld krijgen?

Beter dan meespelen in een wasmiddelreclame ed.



Ik kijk met plezier maar lees de boeken van Saskia ook graag.Leest vanaf de eerste pagina vlot weg en deze serie is in ieder geval niet traaaaag zoals B&B en GTST waar je 5 afleveringen kunt missen en dan nog niets gemist hebt.Maar goed dat is elke dag soap.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 21 september 2014 @ 22:18:

Echt waar Eindeloos goed?



Ik vind dingen zo overdreven.Ach goed, laat ik het zo zeggen het is prima kijkbaar voor de zondagavond
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt fan van Katja maar ze speelt best slecht..

Dat moment aan tafel dat ze gaat huilen.. niet geloofwaardig...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 september 2014 @ 12:03:

[...]



Ach goed, laat ik het zo zeggen het is prima kijkbaar voor de zondagavond Dat ben ik met je eens. Goed is anders maar wel vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt een beetje moe van Kane inderdaad. Vond het vroeger wel oke, maar sjongejonge, hoeveel zou die Dinand hebben betaald zodat zijn muziek te pas en te onpas ter sprake komt of wordt gedraaid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven