Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Huh, ik dacht dat ie dit weekend was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Jenny en Ian hebben 7 kinderen, wee Jamie is de oudste.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 13 komt pas komend weekend! In verband met het holiday weekend in de US (4th of July, Independence day) wordt dit weekend geen nieuwe aflevering uitgezonden, maar pas komend weekend.



Dit is al vanaf dag 1 aangekondigd door Starz...
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat was me dan ontgaan. Nog een weekje wachten dus Ikhierhuh!
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchsuzanne schreef op 04 juli 2016 @ 12:18:

Aflevering 13 komt pas komend weekend! In verband met het holiday weekend in de US (4th of July, Independence day) wordt dit weekend geen nieuwe aflevering uitgezonden, maar pas komend weekend.



Dit is al vanaf dag 1 aangekondigd door Starz...

Jammer dan, nog ff wachten dus.



Bedankt voor het delen van de info.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFleurNoire schreef op 04 juli 2016 @ 12:25:

Oh, dat was me dan ontgaan. Nog een weekje wachten dus Ikhierhuh!Yep!!!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren 13/2 aflevering gezien: Grandioos!!!



Ik kan niet wachten tot de volgende seizoen weer aan de orden is op TV.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zou het tweede seizoen op Netflix komen? Dat duurt zeker nog wel een hele tijd?
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 'm zo zien. Jongste kinderen op school, oudste kind aan het werk, kan ik rustig kijken.

Geen idee wanneer Netflix het gaat uitzenden, dat zal idd nog wel even kunnen duren.
Ik vond 'm echt geweldig, de laatste aflevering. De beste in mijn ogen tot nu toe!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Roger echt goed gecast!

Jammer van de grafsteenscene, maar hoe dat is opgelost vind ik ook mooi. In dat de initialen niet worden gekerf, daar heeft Diana op gereageerd, was meer uit praktische overwegingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchsuzanne schreef op 11 juli 2016 @ 13:08:

Ik vind Roger echt goed gecast!

Jammer van de grafsteenscene, maar hoe dat is opgelost vind ik ook mooi. In dat de initialen niet worden gekerf, daar heeft Diana op gereageerd, was meer uit praktische overwegingen.IK heb de boeken niet gelezen, had dan anders moeten zijn?
Alle reacties Link kopieren
In het boek gaat Claire met Roger en Bree naar een kerkhofje omdat daar het graf van Jack Randall zou zijn en terwijl ze dat zoeken stuit Claire op een grafsteen van James Fraser, echtgenoot van Claire. Dan legt ze uit dat zij die Claire is en dat hij de vader van Bree is.

(die grafsteen is nep blijkt later, is daar in opdracht van Frank door Rev Wakefield geplaatst)



En bij het afscheid wil ze dat Jamie haar een merkteken achterlaat, en kerven ze hun initialen bij elkaar in de muis van de duim van hu hand. Dus een J bij Claire en een C bij Jamie. Tijdens de opnamens is besloten dit weg te laten, want dat zou te lang gaan duren.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is helaas aardig dood, maar ik heb zojuist seizoen 2 van Outlander afgekeken. Ook heb ik deel 1 van de boeken gekocht en ga ik binnenkort lezen. Poeh, wat heeft deze serie me tranen gebracht zeg. Zo verschrikkelijk mooi!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
IK wacht ongeduldig op seizoen 3
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Die komt in september toch, las ik?



Ik kan trouwens heel slecht tegen het idee dat het echt 20 jaar geduurd heeft voordat ze terug is gegaan, bah.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 27 maart 2017 @ 17:09:

Ik ook! Die komt in september toch, las ik?



Ik kan trouwens heel slecht tegen het idee dat het echt 20 jaar geduurd heeft voordat ze terug is gegaan, bah.

Ja, pas in september.



Verder weet ik niet veel meer over, boeken niet gelezen en zo. Kan bijna niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
KPN heeft geen HBO meer, dus ik kan niet meer volgen, tenzij ik naar Ziggo ga.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend! Ik heb heel seizoen 2 gedownload (ja foei) en seizoen 1 op netflix gekeken.



Ben nu al die heerlijke OST's aan het luisteren van Outlander.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Game of thrones was ook op HBO, maar ze zijn het gaan uitzenden RTL7 en nu het derde seizoen.

Op BRT1 is het eerste seizoen ook geweest. (Dacht ik, maar is al langer geleden.)

Het eerste seizoen is geplitst in twee delen. Dat is 1 seizoen.

Dat eindigt met een bootreis. Ik vraag me af of er daarna nog een seizoen is. EDIT Ja, dat is er https://www.bol.com/nl/p/ ... izoen-2/9200000063522724/ einde EDIT

Ik weet niet of ik het tweede seizoen wil volgen. Het kwam toen op een heerlijk tijdstip en de herhaling op BRT heb ik niet meer gekeken, want het gaat vrij traag. Traag om alles in een keer te kunnen volgen, vind ik.



Game of thrones kijk ik nu wel omdat het via uitzending gemist op RTL7 en tot 7 dagen terug nog te kijken is ondanks het nachtelijke tijdstip en twee afleveringen achter elkaar. Moet wel met commercials gekeken en dan is het een stuk minder leuk, vind ik. Hoewel .... ik heb het seizoen al gezien. Dan is het ook minder spannend. Maar er gebeurt erg veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Juul2014 schreef op 11 juli 2016 @ 10:22:

Wanneer zou het tweede seizoen op Netflix komen? Dat duurt zeker nog wel een hele tijd? April las ik gister op FB
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad wel in de aankomende maanden, omdat seizoen 3 in september uit komt. Maar voordat die op netflix komt zijn we weer een jaar verder.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Hij staat volgens mij op Netflix!!!!
Alle reacties Link kopieren
jaaaaa hij is er!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Woooh, ik zie het, nice! Is het makkelijker om opnieuw te kijken voor me.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven