Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
quote:missdory schreef op 05 juni 2016 @ 00:22:

Studio Sport uitzending over Mohammed Ali was leuk om te zien. Wat een leuke man!!Jaa was heel leuk! Het hoogtepunt van Ali's carrière vond plaats 'voor mijn tijd', maar het was leuk om de verhalen te horen van de mensen die erbij waren.
Zit nu ook te kijken wel mooi hoor .
Ik zit ook te kijken, de Thrilla from Manila. Geweldig mooi.
The fight of the century
Oeh! Flauwgevallen van vreugde
Zo heerlijk om deze wedstrijd weer te zien. Ik weet nog dat ik deze wedstrijd samen met mijn vader heb gekeken.



Wat ik zo mooi van Mohammad Ali vind; (buiten zijn sportieve prestaties)

hij liet zich duidelijk horen en zien tijdens zijn succesvolle jaren. Maar hij liet zich ook zien, trillend en bevend, tijdens het ontsteken van de Olympische vlam, het ontvangen van de mooiste prijs enz. Tijdens zijn sterkte en zijn zwakte.



Wat een vent!
En hij had gelijk; hij was snel en knap!
quote:MonteCara schreef op 05 juni 2016 @ 02:04:

Zo heerlijk om deze wedstrijd weer te zien. Ik weet nog dat ik deze wedstrijd samen met mijn vader heb gekeken.



Wat ik zo mooi van Mohammad Ali vind; (buiten zijn sportieve prestaties)

hij liet zich duidelijk horen en zien tijdens zijn succesvolle jaren. Maar hij liet zich ook zien, trillend en bevend, tijdens het ontsteken van de Olympische vlam, het ontvangen van de mooiste prijs enz. Tijdens zijn sterkte en zijn zwakte.



Wat een vent!Ja, veel respect daarvoor!
Martin van Dijk overleden op de magische leeftijd van 69 jaar.

Hij heeft een leuke lijst met werkzaamheden en prijzen op zijn naam staan. O.a. iets met Cuby and the Blizzards, maar ook Purper en andere grote namen. Heel gevarieerd werkterrein.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er magisch aan 69 jaar worden?
Niet iedereen zou hem kennen, maar Kimbo Slice(MMA en UFC) is overleden op 42 jarige leeftijd.
The Voice (US editie) zangeres Christina Grimmie (22) is doodgeschoten na afloop van een concert, tijdens het uitdelen van handtekeningen.



Heftig!
Alle reacties Link kopieren
Ik las het, wat een vreselijke gebeurtenis toch niet normaal meer....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
http://www.belga.be/nl/news/details-80957254/ Is een paar uur geleden.

http://nl.metrotime.be/20 ... ondingen-na-schietpartij/
Alf-acteur overleden



Dit meldt TMZ nadat zijn manager Dennis Varga dit heeft bevestigd. De site meldde eerder dat de manager van de acteur hem vorige week buiten bewustzijn aantrof in zijn badkamer. Acht jaar geleden werd de acteur getroffen door een beroerte, waar hij medische problemen aan overhield.



Opmerkelijk detail is dat de manager van de acteur een GoFundMe-pagina heeft aangemaakt waarop mensen een bijdrage kunnen doneren voor de medische kosten en de begrafenis.



De van oorsprong Hongaarse acteur startte zijn carrière in het circus. Michu Meszaros speelde Alf, afkorting van Alien Life Form, in de jaren 80-serie waarbij een gezin een buitenaards wezen verborgen hield om hem uit een laboratorium te houden. Hier wurmde de 84 centimer lange acteur zich in het pak van de pop, wanneer Alf geheel in beeld kwam.



Na Alf had hij in de jaren 80 nog wat kleinere tv-rollen. Ook was hij in die tijd samen met Michael Jackson te zien in een aantal commercials voor Pepsi.
Eergisteren 13 juni is de platenproducer Lincoln 'Chips' Moman overleden op 79 jarige leeftijd.

O.a. een aantal zaken geproduceerd voor Elvis Presley. (Maar die is al in 77 overleden aan een overdosis pizza's, pindakaas en gebakken bananen en laxeermiddelen, peppers, slaappillen en eigenlijk alles wat ongezond was. Wie? Elvis the Pelvis met een ongekend talent, maar te commercieel ingevuld. Rechten zij beschermd en daarom kent bijna niemand hem nog.)

Als ik het lijstje lees dan heeft hij nogal wat alcoholisten op de plaat gezet. Maar vooral country en dat is 70'er jaren.

Voor Elvis deze https://www.youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw die al wat vaker opnieuw is uitgegeven. Elvis is de vader van Lisa Marie Presley die een tijdje met Michael Jackson was getrouwd. Die kennen ze wel.

Een van de schoonvaders van Michael Jackson dus. Overleden is nu de producer van een aantal van Elvis zijn platen.



Gisteren 14 juni is dus deze de Britse gitarist Henry_McCullough overleden op 72 jarige leeftijd.



Hij speelde met Paul Mc Cartney & the Wing, Pink Floyd (Dark side of the Moon) en lees de lijst op wiki maar even na.

Er staan een paar leuke details bij van erg bekende werken. https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_McCullough



Bij de Wings bij dit nummer: https://www.youtube.com/watch?v=JK2hKzZss5Y

En met Joe Cocker en deze rockopera: Deze https://www.youtube.com/watch?v=7SY1gEgjtc4

https://www.youtube.com/watch?v=XGOoQtYD5co



En op deze plaat van Pink Floyd is hij ook te horen. Aparte video: https://www.youtube.com/watch?v=DLOth-BuCNY



In 2012 al een hartaanval gehad en daarna ging het niet zo best met de man.

In 2015 was er een benefiet concert Half Moon benefit concert voor de man. Toch aardig van ze.
Elvis wie?
Alle reacties Link kopieren
O.a. een aantal zaken geproduceerd voor Elvis Presley. (Maar die is al in 77 overleden aan een overdosis pizza's, pindakaas en gebakken bananen en laxeermiddelen, peppers, slaappillen en eigenlijk alles wat ongezond was. Wie? Elvis the Pelvis met een ongekend talent, maar te commercieel ingevuld. Rechten zij beschermd en daarom kent bijna niemand hem nog.)









*Niemand kent Elvis zegt ze dan *
Frankly my dear, I don"t give a damn
waarschijnlijk wordt dit een rel.. maar pumps your full of shit



Producer Elvis Presley overleden



De veelvoudig bekroonde songwriter, producer en gitarist Lincoln Wayne 'Chips' Moman is maandag op 79-jarige leeftijd overleden, zo werd dinsdag (lokale tijd) bekend. Moman produceerde hits voor onder anderen Elvis Presley, Willie Nelson en Dusty Springfield.



Voor Presley produceerde Moman In the Ghetto en voor Willie Nelson was hij verantwoordelijk voor Always On My Mind. Voor zijn bijdrage aan de hit van B.J. Thomas, Another Somebody Done Somebody Wrong Song, won de producer een Grammy.



Moman overleed in een hospice, een dag nadat hij 79 was geworden.
quote:calvijn1 schreef op 15 juni 2016 @ 14:08:



*Niemand kent Elvis zegt ze dan *Dat jij die lappen tekst nog serieus leest ook. Ik kwam eens per ongeluk op haar profielpagina, staat ook zo'n lap onbegrijpelijke rijmelarij.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik zo prettig vind van @Pumps?



Dat ze niet zo stom l8lt over jullie.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 15 juni 2016 @ 16:53:

Weet je wat ik zo prettig vind van @Pumps?



Dat ze niet zo stom l8lt over jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 15 juni 2016 @ 16:53:

Weet je wat ik zo prettig vind van @Pumps?



Dat ze niet zo stom l8lt over jullie.



Pumps l8lt stom bedoel je zeker?



Dat ze wartaal uitkraamt is één, maar ze moet geen dingen zeggen die niet waar zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 15 juni 2016 @ 17:43:

[...]



Pumps l8lt stom bedoel je zeker?



Dat ze wartaal uitkraamt is één, maar ze moet geen dingen zeggen die niet waar zijnNee, ze l*lt niet zo stom over jullie ( ja jij o.a.) als jij over haar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven